شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

آیا شما هم به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان یک صفحه در اینستاگرام طراحی شده است. هر کدام از این راه ها  و روش ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز در خود جای داده اند. به صورت کلی، کاربران برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود در صفحات اینستاگرامی، باید یک سری نکات خاص را مد نظر قرار دهند. این نکات نه تنها سرعت افزایش تعداد دنبال کنندگان را تغییر می دهد، بلکه بر روی میزان بازدهی صفحه شما هم تاثیر گذار است.

فرقی ندارد که شما محتوای آموزشی و طنز تولید می کنید یا اینکه یک فروشگاه اینستاگرامی دارید، در هر صورت برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن شما همواره باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. امروز ما قصد داریم تا در مورد نکات مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

خرید فالوور اینستاگرام

تولید محتوای با کیفیت برای افزایش فالوور اینستاگرام

اولین مسئله ای که برای افزایش فالوور اینستاگرام شما باید به آن توجه کنید مربوط به تولید محتوای اینستاگرام و سبک آن است. شما باید بتوانید محتوای قوی و با کیفیتی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. استفاده از محتوای با کیفیت و پر طرفدار بهش ما اجازه می دهد تا خیلی راحت تر نسبت به جذب مخاطبین اقدام نمایید. محتوای تولید شده توسط شما باید بتواند مخاطبین را به سمت خود جذب کند. خودتان را به جای بازدید کنندگان بگذارید. در زمینه موضوع صفحه شما، چه چیزی می تواند شما را به سمت پیچ یا صفحه هدایت کند؟ همان مبحث را در پست های خود قرار دهید تا به بازدهی مطلوبی هم دسترسی پیدا نمایید.

جدا از این مسئله، شما باید با نحوه عملکرد اکسپلور هم آشنا باشید. اکسپلور یک صفحه خاص در دنیای اینستاگرام به حساب می آید که در طی آن الگوریتم ویژه اینستاگرام، محتوای متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به اکسپلور و بهینه کردن پست های خود برای آن، شما به راحتی می توانید پست ها و محتوای خود را در اختیار چند ده میلیون کاربر اینستاگرامی قرار دهید. در نهایت، شما باید به صورت مداوم پست بگذارید. عدم فعالیت پیج می تواند تعداد مخاطبین را تحت تاثیر خود قرار دهد. هیچکس دوست ندارد تا تعداد صفحاتی که دنبال می کند بی دلیل زیاد شود. افراد همواره در حال حذف صفحاتی هستند که فعالیت خاصی ندارند. از همین رو، اگر شما هم به دنبال فعالیت در دنیای اینستاگرام هستید بهتر است که محتوای با کیفیت را به صورت مداوم تولید نمایید تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید.

تولید محتوا و افزایش فالوور

مطلب مشابه: ۷ مزیت تولید محتوای مداوم و با کیفیت

راه های محبوب افزایش فالوور اینستاگرام

دیگر نکته ای که برای افزایش فالوور اینستاگرام شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به راه های طراحی شده در این زمینه می باشد. کاربران برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود می توانند روش های متنوعی را به کار گیرند. مثلا، برخی از کاربران با دنبال کردن کاربران در حجم های زیاد، آنها را از محتوای صفحه شان مطلع می نمایند. این مسئله برای صفحات تازه واردی که کمتر از 1000 دنبال کننده دارند نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. زمانی که تعداد دنبال کنندگان بالای 5 الی 6 هزار نفر شد، این روش دیگر بازدهی سابق را به همراه ندارد.

در این شرایط شما باید بتوانید روش های خلاقانه ای را برای جذب مخاطبین مورد استفاده قرار دهید. تبلیغ در سایر صفحات برای افزایش فالوور اینستاگرام دیگر روش محبوب در ایران به حساب می آید. شما می توانید در صفحاتی که با موضوع پیج شما همخوانی دارند درخواست خود را ثبت کنید و تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهید. در نهایت، آخرین روشی که استفاده از آن می تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد، خرید فالوور و تبلیغات موق در ایستاگرام می باشد. این روش هم می تواند وضعیت صفحه شما را متحول سازد.

بیشتر بخوانید : محدودیت های اینستاگرام

استفاده از تقویم محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام

دیگر نکته ای که برای افزایش فالوور اینستاگرام شما باید به آن توجه کنید مربوط به استفاده از تقویم محتوایی است. زمانی که شما تعداد فالوور های خود را افزایش دادید، اگر نتوانید مخاطبین را در صفحه اینستاگرامی خود نگه دارید با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. استفاده از تقویم محتوا یکی از بهترین راه های موجود برای سرگرم نگه داشتن مخاطبین به حساب می آید که مزایای زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، با استفاده از تقویم محتوایی شما مشخص خواهید کرد که در چه بازه های زمانی، که محتوایی را در اختیار کاربران قرار می دهید.

به کار گیری تقویم محتوایی مزایای دیگری را نیز در خود جای داده است. مثلا، برخی از صفحات فعال در دنیای اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام خود نسبت به راه اندازی مسابقات مختلف اقدام می نمایند. در اختیار داشتن یک تقویم محتوایی با کیفیت به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت تر و دقیق تر روند اجرای مسابقه و انجام فعالیت های مختلف را طی کنید. به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از حد محتوا می تواند کاربران را از صفحه شما خسته کند. پس یکی دیگر از مهم ترین مزایای به کار گیری تقویم محتوایی مربوط به ارسال به موقع و به اندازه محتوا در اینستاگرام می باشد.

تقویم محتوایی برای افزایش فالوور

خرید فالوور مخصوص اینستاگرام

آیا شما هم یک صفحه تازه راه اندازی کرده اید و به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای دنبال کردن این فعالیت طراحی شده و هر کدام از این روش ها نیز مزایا و معایب خاصی را در خود جای داده اند. یکی از محبوب ترین روش های موجود برای بالا بردن پیج ها و صفحات تازه وارد، خرید فالوور اینستاگرام می باشد. با خرید فالوور اینستاگرام شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید آینده صفحه خود را تضمین کنید.

البته که هزینه افزایش فالوور اینستاگرام با این روش کمی بالا می رود. بازدهی زیاد باعث شده تا خیلی از افراد هزینه را نادیده بگیرند و این روش را مورد استفاده قرار دهند. با خرید فالوور با کیفیت اینستاگرام، شما دیگر نگرانی برای شروع کار نخواهید داشت. صفحاتی که به تازگی راه اندازی شده اند با این روش می توانند به بازدهی مطلوبی هم دسترسی پیدا نمایند.

بیشتر بخوانید : مدیریت پیج اینستاگرام

 

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار