شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

خدمات طراحی گرافیک

طراحی گرافیکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه

طراحی گرافیک یک عامل پیشرو در این است که آیا یک برند مورد توجه قرار می گیرد یا خیر

داشتن یک تیم طراحی گرافیکی که درک عمیقی از شرکت شما داشته باشد و اینکه چگونه می خواهید پیام برند خود را به روشی منحصر به فرد بازاریابی کنید، حیاتی است. جنبه‌های بصری برندسازی در کمپین‌های بازاریابی آنلاین و بازاریابی چاپی کاملاً ضروری است. شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا روی تیمی از طراحان برنده جوایز حساب می کند تا طیف کاملی از خدمات طراحی گرافیک را به مشتریان خود ارائه دهند.

اهمیت خدمات طراحی گرافیک

فراتر از طراحی لوگو، بسیاری از عناصر بصری دیگر از برند شرکت شما وجود دارد که برای دستیابی به حداکثر شناخت باید لحن مناسبی داشته باشد.
موضوعی که در وب سایت شما ارائه می شود و اینکه چقدر با طراحی رسانه چاپی شما مطابقت دارد بسیار مهم است.
چیدمان و طراحی در همه کانال‌های رسانه‌ای شما باید از یکسانی برخوردار باشد – کیفیت بالا، مدیریت‌شده، و سبک – که فوراً برند شما را تداعی می‌کند.
هنگامی که مردم در حال مطالعه بروشور یا کاتالوگ تولید شده توسط کسب و کار شما هستند، باید بتوانند آن  را در هر صفحه ای انتخاب کنند و از روی خدمات طراحی گرافیک بدانند که در مورد کدام برند می خوانند. برای حفظ تعادل مناسب باید فرم و عملکرد را در سطح عمیقی در نظر گرفت. اطمینان از اینکه هر پلتفرمی از پتانسیل کامل خود استفاده می کند و باعث می شود برند شما در ذهن مشتری شما بماند.

طراحی گرافیک حرفه ای بخشی ضروری از استراتژی تیم شما!

انواع خدمات طراحی گرافیک در اطراف ما قرار دارد و دانستن اینکه کدام عناصر تفاوت را ایجاد می کنند و چگونه می توان طرحی برجسته ایجاد کرد ضروری است.

  • ما تجربه کار برای بسیاری از مشاغل مختلف را داریم و اهمیت طراحی گرافیک در سطح جهانی را درک می کنیم.
  • ما یک رویکرد پایه را اتخاذ می کنیم و در تماس نزدیک با مشتریان خود برای درک نام تجاری منحصر به فرد آنها و پیامی که می خواهند منتقل کنند کار می کنیم.
  • ما برای گوش دادن به مشتریان خود وقت صرف می کنیم و این چیزی است که فرآیند طراحی خلاقانه را هدایت می کند.

این به ما امکان می دهد یک طراحی گرافیکی خیره کننده تولید کنیم که مستقیماً با مخاطبان مورد نظر صحبت کند و در عین حال برندسازی را در هر مرحله از راه در نظر می گیرد. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید بهترین تیم طراحی گرافیک در ایران چه کاری می توانند انجام دهند تا به شما و برندتان کمک کند تا در بالاترین جایگاه خود قرار بگیرید.

انواع خدمات طراحی گرافیک در سپنتا مارکتینگ

۱) طراحی لوگو

طراحی لوگو معمولا با توجه به سلیقه، نیاز مشتری و همچنین حوزه فعالیت کسب و کار توسط متخصصان طراحی گرافیک صورت می گیرد. تیم طراحی گرافیک سپنتا مارکتینگ همواره با مشتریان در ارتباط بوده تا پروژه طراحی لوگو بدن نقص به اتمام برسد.

معمولا تیم طراحی ما توصیه می کنند که یکی از اصول طراحی لوگو چشمگیر که بتواند در ذهنیت مخاطبان قرار بگیرد سادگی است. سادگی لوگو می تواند باعث ماندگاری در ذهن مخاطبان هدف باشد. البته ساده بودن طراحی لوگو به معنی آسان بودن آن نمی باشد. برای مثال اگر شما به اکثر برندهای قوی دنیا نگاه کنید از نایک گرفته تا اپل و مرسدس بنز، همگی دارای لوگوی ساده اما شیک می باشند.

برای شروع طراحی لوگو شما باید رنگ ها و نمونه کار های مورد علاقه خود را برای ما ارسال کنید تا با توجه به نیاز شما، فرایند طراحی لوگو شروع شود. در صورت نداشتن ایده برای طراحی لوگو، مشاوران ما می توانند به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند تا به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

۲) طراحی کارت ویزیت

 امروزه کارت ویزیت مانند خدمات سئو از اصلی ترین نیاز های هر کسب و کار می باشد. یک کارت ویزیت شیک و زیبا می تواند تصویر مثبتی از شغل شما برای مخاطبان ایجاد کند.

 ما در سپنتا مارکتینگ می توانیم نمونه کار های زیادی از کارت ویزیت های شغل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا کار شما را برای انتخاب طرح سریع تر کنیم. در صورت پسند نکردن نمونه کار های ارائه شده، شما می توانید با تیم طراحی ما برای سفارش اختصاصی کارت ویزیت تماس بگیرید.

۳) طراحی بنر، پست و استوری

یکی از خدمات اصلی تیم طراحی گرافیک ما، طراحی انواع بنر، پست و استوری شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشد. شما برای مدیریت بهتر پیج اینستاگرام خود نیاز به مدرن ترین طراحی های گرافیگی دارید.

 همچنین اگر وب سایت دارید یا به دنبال سفارش طراحی سایت هستید، بنرهای حرفه تاثیر به سزای در ظاهر سایت شما خواهند داشت.

۴) طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ حرفه ای می تواند مزیت های زیادی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد. از جمله اهمیت های کاتالوگ برای مشاغل می توان به جذب مشتریان جدید اشاره کرد. کاتالوگ ها معمولا  ترکیبی از عکس های باکیفیت همراه با خدمات مختلف در صفحات مختلف می باشند. از دیگر مزایای داشتن بروشور یا کاتالوگ، ارائه چهره حرفه ای تر از برند شما برا مشتریان می باشد.

به رشد کسب و کار خود فکر می‌کنید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که تیم خدمات طراحی گرافیک سپنتا می تواند انجام دهد تا به شما و برند شما کمک کند، امروز با ما تماس بگیرید.

شرکت خدمات طراحی گرافیک

چرا سپنتا مارکتینگ را برای خدمات طراحی گرافیک انتخاب کنید؟

در سپنتا مارکتینگ، ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم ایده های خود را در همه جا گسترش دهید. چه در تهران یا هر شهری از ایران به خدمات طراحی گرافیک نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهیم. برندسازی، ایده پردازی، طراحی گرافیک، طراحی لوگو و طراحی وب سایت از تخصص های ما هستند.

اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کار ها

یکی از اولین مواردی که در بازاریابی یک برند باید مورد توجه قرار گیرد، طراحی لوگو است. این همیشه یک جنبه چالش برانگیز در ساختن هر برندی است، زیرا جوهره کسب و کار شما را نشان می‌دهد.

 لوگو یکی از چهره های اصلی کسب و کار شما است و طراحی لوگو شما باید به نیازهای برندسازی فعلی و آینده پاسخ دهد. این بدان معناست که به دقت در مورد نحوه مشاهده آن در رسانه های مختلف مانند آنلاین، موبایل، بنرها، سرصفحه نامه ها، دعوت نامه ها، کارت های ویزیت و موارد دیگر فکر کنید.

 سازگاری طراحی نیز باید از همان روز اول جدی گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که دیگر نیازی به طراحی مجدد و برندسازی مجدد بخش های کسب و کار خود نخواهید داشت

دلایل نیاز به داشتن کارت ویزیت

  1. کارت ویزیت به مخاطبان توانایی ارتباط می دهد
  2. کارت ویزیت نشان دهنده این است که شما حرفه ای هستید
  3. کارت ویزیت،باعث یادآوری کسب و کار شما به مخاطبان می شود 
  4. اشتراک گذاری کارت ویزیت موجب دیده شدن برند شما می شود
  5. کارت ویزیت مقرون به صرفه است

اهمیت خدمات طراحی گرافیک برای بهبود کیفیت پیج اینستاگرام

طراحی گرافیکی نه تنها پیج اینستاگرام را خوب جلوه می دهد، بلکه اطلاعات را سازماندهی می کند تا پیام برند شما را به تاثیرگذارترین شکل ممکن ارسال کند.

هنگامی که طراحی کاور، پست و استوری شما توسط گرافیست حرفه ای انجام می شود، شانس ورود پیج کسب و کار شما به اکسپلور چند برابر می شود که در نهایت باعث افزایش تعداد فالوورها می شود.

 داشتن یک طراحی گرافیکی جذاب به تقویت برند شما، ایجاد اعتماد  مخاطبان و بزرگتر نشان دادن کسب و کار شما از آنچه هست کمک می کند.

چرا به خدمات طراحی نیاز داریم؟

اکثر کسب و کارها برای متمایز بودن و شناخته شدن نیازمند این هستند که برای خدمات و محصولات خود، از خدمات طراحی گرافیک  استفاده کنند. برای ساخت برند قوی، برای تبلیغات در فضاهای موجود و افزایش اعتبار و جذب، برای بسته‌بندی محصولات خود، برای شرکت در نمایشگاه و معرفی خود و محصولات خود به دیگران و خیلی از اهداف دیگر به طراحی گرافیک نیاز پیدا می‌کنند.

یکی از انواع خدماتی که به شما ارائه می‌شود، این است که پیش از شروع طراحی اصلی، یک اتود دستی گرافیکی برای طرح شما ارائه می‌شود. سپنتا مارکتینگ برای نمایندن بهترین خدمات گرافیکی، اقدام به استخدام طراح گرافیک حرفه‌ای می‌کند.

طراحی گرافیک

تعرفه خدمات طراحی گرافیک در پاییز ۱۴۰۲

معمولا، هزینه خدمات طراحی گرافیک با توجه به میزان پیچیدگی، منحصر به فرد بودن و مدت زمان طراحی متغیر می باشد. با این وجود، قیمت خدمات طراحی ارائه  شده  سپنتا مارکتینگ در سال ۱۴۰۲ به این صورت می باشد:

  1. طراحی لوگو از ۴۰۰ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان
  2.  طراحی کارت ویزیت از ۴۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان
  3. طراحی خدمات اینستاگرامی به صورت عکس از ۱۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان
  4. طراحی و ادیت ویدیو اینستاگرامی از یک میلیون تومان تا ۲ میلیون تومان
  5. طراحی بنر برای شبکه های اجتماعی و وب سایت از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان
  6. طراحی کاتولوگ از ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان

سفارش طراحی گرافیک

روند سفارش خدمات طراحی گرافیک در سپنتا مارکتینگ به  آسانی صورت می گیرد.
شما می توانید به در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت سفارش زیر، خدمات طراحی گرافیک مورد نظر خود را سفارش دهید. و پس از آن بعد از تایید اولیه نمونه طراحی شرکت توسط مشتری، ۵۰٪ مبلغ طراحی در ابتدا و مابقی مبلغ بعد از تایید نهایی توسط مشتری تسویه می گردد.

 

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!

4.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها