شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

طراحی سایت پزشکی و ساخت وب سایت کلینیک و پزشکان

شرکت سپنتا مارکتینگ ارائه دهنده بسته های ویژه طراحی سایت پزشکی با قیمت مناسب و با رعایت استانداردهای روز طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت پزشکی و ساخت وب سایت کلینیک و پزشکان

ساخت وب سایت پزشکی حرفه ای توسط سپنتا مارکتینگ

در سال ۲۰۲۴ که درصد بسیاری از افراد جامعه از اینترنت و فناوری استفاده حداکثری دارند، باعث گردیده تا حوزه های مختلفی به دیجیتالی شدن روی بیاورند. صنعت بهداشت و درمان نیز یکی از این حوزه ها به حساب می آید. ما در سپنتا مارکتینگ سفارش های بسیار زیادی برای طراحی سایت پزشکی داریم. رصد فعالیت برخی از این وب سایت ها به ما نشان داده که تاسیس یک سایت پزشکی می‌تواند باعث توسعه روز افزون آن کسب و کار درمانی شود.  

وضعیت در حوزه بین المللی و در کشورهای جهان نیز تفاوت چندانی ندارد. بدین صورت که طبق تحقیقات انجام شده، بازار جهانی فناوری پزشکی در سال جاری ارزشی بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار دارند. در حالیکه طبق پیش بینی ها تا سال ۲۰۲۷ می توان ارزش این بازار را در رقم های بیش از ۷۰۰ هزار دلار نیز متصور بود. این امر نشان دهنده این است که هنوز فضای زیادی برای رشد و توسعه در این بازار وجود داشته و امکان حضور شرکت ها و موسسات بهداشتی تازه کار و گرفتن سهمی از بازار برای آنها وجود دارد.

در سپنتا مارکتینگ تمرکز ما بر روی طراحی سایت شرکتی و پزشکی، پشتیبانی و توسعه این وب سایت ها است. این امر به شما کمک میکند که در کنار بهبود تجربه بهره مندی مشتریان از خدمات شما، باعث توسعه کسب و کار مراقبتی و درمانی شما نیز بشود‌.

امروزه انتظارات کاربران نیز از یک وب سایت پزشکی بسیار بالاتر رفته است. افراد تمایل به رزرو قرار ملاقات با پزشک به صورت خودکار و اینترنتی از طریق وبسایت دارد. از طرفی یک وب سایت پزشکی باید راهی برای کسب دانش و آگاهی درباره سلامتی بوده و به حل مشکلات سلامتی افراد کمک کند. اگر می خواهید با ویژگی‌های یک وب سایت پزشکی ایده آل آشنا شوید، پاسخ این سوال در ادامه این مقاله نهفته است‌.

چه کسانی به سایت پزشکی نیاز دارند؟

کدام یک از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به سایت پزشکی نیاز دارند؟

همانطور که می‌دانید، حوزه مراقبت و درمان یک حوزه بسیار گسترده است و افراد و گروه های مختلفی به ارائه خدمات سلامت و درمانی می پردازند. شاید سوال پیش بیاید که کدام یک از این گروه ها نیاز به طراحی سایت پزشکی دارند؟ در ادامه به پاسخ این سوال پرداخته شده است.

1-کلینیک و یا مطب پزشکی

کلینیک و مطب های پزشکی، وظیفه معرفی خدمات ارائه شده در یک کلینیک و مطب خاص تخصصی را دارند. در علم دیجیتال مارکتینگ و سئو به این وب سایت ها، وب سایت های بروشور میگویند. وظیفه این وب سایت ها، معرفی خدمات ارائه شده در کلینیک و ایجاد سرنخ های جدید برای جذب مشتریان هستند. این سایت ها باید از طراحی مدرن و خاصی بهره مند بوده و اطلاعات کاملی درباره کلینیک در اختیار کاربر قرار دهد.

2-صفحات شخصی پزشکان

گاهی پزشکان مختلف به عنوان یک سایت بیوگرافی اقدام به طراحی سایت پزشکی می کنند. با این هدف که مقاله های خود را در آن منتشر کنند و همچنین دیگران را با سابقه طبابت خود آشنا نمایند. برای نمونه می توان به کلینیک دندانپزشکی دکتر مرجان اصفهانی در تهران اشاره کرد.

3-بیمارستان ها

بیمارستان ها یکی دیگر از مراکزی هستند که بلا استثنا نیاز به طراحی سایت پزشکی و درمانی دارند. سایت طراحی شده برای این بیمارستان‌ها معمولا گسترده بوده و در کنار ارائه اطلاعات جامع درباره راه های ارتباط با بیمارستان، به عنوان محلی برای انجام خدمات حوزه الکترونیک مراقبت درمانی به حساب می آیند. این وب سایت ها معمولاً توسط فناوری اطلاعات داخلی هر بیمارستان نگهداری می شود. البته طراحی وب سایت ها در بیرون و توسط شرکت هایی همچون سپنتا مارکتینگ انجام می گیرد.

 

4-فروشگاه های اینترنتی در حوزه پزشکی

یکی دیگر از اهداف طراحی سایت پزشکی، ایجاد محیطی برای ارائه محصولات حوزه مراقبتی و درمانی است. فروشگاه های اینترنتی صرفاً در حوزه فروش محصولات بهداشتی فعالیت می کنند. با این وجود، تفاوت زیادی با یک فروشگاه اینترنتی عادی از نظر ساختار سایت ندارند.

5-وب سایت های معرفی پزشکان

از دیگر مدل سایت هایی که توسط مشتریان برای طراحی سایت پزشکی به ما در سپنتا مارکتینگ ارجاع داده می شود، وب سایت های مربوط به معرفی پزشکان است. بهترین وب سایت ها که معمولاً به صورت جامع و کشوری طراحی می شوند، پزشکان مختلف به معرفی خود و خدمات ارائه شده خودشان می پردازند. در این وب سایت ها معمولاً آدرس و شماره تلفن مطب پزشکان در صفحه مربوطه درج شده و بعضا امکان رزرو وقت ویزیت پزشک نیز در این وب سایت وجود دارد. پذیرش ۲۴ یک نمونه خوب از این وب سایت ها می باشد.

6-وب سایت های مربوط به اطلاعات دارویی

شرکت های ارائه دهنده خدمات درمانی و دارویی ممکن است روی به طراحی سایت پزشکی در حوزه ارائه اطلاعات دارویی بیاورند. در این سایت ها کاربران می‌توانند به اطلاعات مربوط به مصرف هر یک از داروها دسترسی پیدا کرده و در جهت بهبود وضعیت سلامتی خود اقدام نمایند. این وب سایت ها معمولاً طراحی ساده ای داشته و نیازی به طراحی های پیچیده ای نیز ندارند.

7-مجلات پزشکی

یکی دیگر از حوزه های طراحی سایت پزشکی مختص به مجلات پزشکی است. این وب سایت ها آخرین اخبار و مقالات مربوط به حوزه مراقبتی و درمان را در دسترس مخاطبان خود قرار می‌دهند.

8-سایت های آموزش پزشکی

از دیگر حوزه های طراحی سایت پزشکی مربوط به پلتفرم های آموزش حوزه پزشکی و درمانی است. هدف از طراحی این وب سایت ها، ایجاد بستری برای آموزش آنلاین به دانشجویان می باشد.

امکانات سایت پزشکی

امکانات سایت پزشکی

وقتی به طراحی سایت پزشکی فکر می کنیم، شاید خوب بودن طراحی یک سایت در دنیای امروزی کافی به نظر نرسد. در طراحی وب سایت پزشکی بایستی نسبت به جنبه های مختلف طراحی سایت نهایت دقت صورت بگیرد.

 اگر به طراحی سایت پزشکی برای موسسه درمانی خود تمایل دارید، باید بدانید که وب سایت شما حاوی محتوای پزشکی با کیفیت بالا و صحیح باشد. در کنار آن برخی جنبه های دیگر نیز وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

1- داشتن نام تجاری منحصر به فرد

متمایز شدن المان های مختلف طراحی سایت پزشکی شما از رقبا، یکی از جنبه های مهم طراحی سایت به حساب می آید. بازدیدکنندگانی که به سایت شما سر میزنند، ممکن است قبل و بعد از شما به سایت رقبای شما نیز سر بزنند. کیفیت و زیبایی طراحی سایت شما می‌تواند در جلب نظر افراد تاثیر چشمگیر داشته باشد. نام و لوگوی تجاری شما نیز باید به همان اندازه از الگوهای طراحی به روز برخوردار باشند.

2- داشتن محتوای تصویری و ویدیویی

باید بدانید که بهره مندی از محتوای تصویری و ویدیویی از کلینیک و خدماتی که در آن ارائه می دهید، تاثیر به سزایی در جذب افراد خواهد داشت و همچنین تولید محتوای با کیفیت تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو سایت دارد.

یکی از توصیه هایی که ما در سپنتا مارکتینگ که به مشتریان طراحی سایت پزشکی خود می دهیم، در نظر گرفتن محلی برای بارگذاری محتوای ویدیویی از خدمات ارائه شده توسط کلینیک است. در ادامه به کمک تیم فیلمبرداری این محتوای تصویری را تهیه و در سایت بارگذاری نمود.

۳- سیستم نوبت دهی آنلاین

بر خلاف گذشته، اکثر مطب های پزشکی و کلینیک ها با استفاده از نرم افرارهای مختلف روند نوبت دهی بیماران را بسیار ساده تر کرده اند. این کار معمولا بعد از تماس مراجعه کننده و از طریق منشی مطب انجام می شود.

با این وجود، داشتن سایت پزشکی و امکان نوبت دهی آنلاین در آن، این فرآیند را به مراتب راحت تر کرده است. به طوری که مراجعه کنندگان بدون نیاز به تماس با مطب یا کلینیک، از طریق وب سایت می توانند زمان مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. این کار باعث تسریع فرآیند نوبت دهی، کاهش هزینه ها و افزایش اعتبار کلینیک و پزشکان (به لحاظ حرفه ای بودن) در بلند مدت می شود.

3- ارائه محتوای آموزشی بر مبنای نیاز کاربران

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک وب سایت پزشکی را ایده آل می کند، ارائه محتوای آموزشی برای افزایش آگاهی کاربران و بیماران است. اگر محتوای ارائه شده در وب سایت شما به صورت دقیق و قابل فهم نگارش شده باشد، باعث افزایش درک بیماران از وضعیت سلامتیشان خواهد شد.

4- تعامل با بیمار

نکته‌ای که باید در طراحی سایت پزشکی در نظر گرفته شود، ایجاد محیطی برای تعامل بیشتر با بیماران است. ساخت یک وب سایت پزشکی که از خاصیت واکنش گرایی بهره مند باشد، باعث جذب شدن مخاطب به صفحات وب سایت خواهد شد.

از جنبه های ایجاد کننده این تعامل می توان به ارائه ابزارهای خودآزمایی و ارزیابی وضعیت سلامتی اشاره نمود. به طور مثال خودآزمایی سطح بینایی، خودآزمایی برای عمل لیزیک و یا آب مروارید، همچنین خودآزمایی وضعیت شنوایی از جمله این موارد به حساب می آیند.

5- بخش پرسش و پاسخ های متداول

اهمیت محتوای مناسب در یک وب سایت پزشکی، در پاسخ دهی آن به سوالات مختلف کاربران است. داشتن بخش پرسش و پاسخ می‌تواند به حل سوالات ابتدایی کاربران و مخاطبان کمک کرده و در کنار آن رتبه بندی به وب سایت شما نیز کمک شایانی می کند

6- صفحه مربوط به معرفی جداگانه هر پزشک

اگر هدف شما از طراحی سایت پزشکی، ایجاد سایتی برای یک درمانگاه متشکل از چندین پزشک است، توصیه می‌شود تا صفحات جداگانه ای برای هر پزشک در نظر بگیرید. چنین امری سبب می‌شود تا مراجعه کنندگان با پزشک خود قبل از مراجعه، آشنایی پیدا کنند.

7- درج کردن اطلاعات تماس و آدرس دقیق

در وبسایت پزشکی شما، باید راه های مختلف ارتباطی کاربران در نظر گرفته شود. این امر باعث می شود تا افراد بتوانند نسبت به ایجاد ارتباط با مطب شما برای رزرو وقت ملاقات، اقدام نمایند. همچنین با درج آدرس دقیق و همچنین اطلاعات مربوط به نقشه های اینترنتی، دسترسی پذیری کاربران به شما و خدمات تان را افزایش می یابد.

8- جنبه های فنی وب سایت

هنگام طراحی وب سایت پزشکی در سپنتا مارکتینگ، برخی جنبه های فنی وجود دارند که باعث افزایش کیفیت سایت طراحی شده از نظر مخاطب و همچنین سئو سایت می‌شود. از جمله این جنبه‌های فنی رعایت شده در سپنتا مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

__ بارگذاری سریع صفحه سایت پزشکی

در حالت عادی یک ثانیه زمان خاصی به حساب می آید. با این حال زمان بارگذاری یک صفحه سایت می‌تواند به درازای یک عمر به نظر بیاید. اگر می خواهید که یک تجربه کاربری خوب از طراحی سایت پزشکی شما حاصل شود، سرعت سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای انجام این کار، باید برخی استانداردها در طراحی بخش فرانت اند و بک اند سایت لحاظ گردند که باعث می‌شوند سرعت یک سایت بالا باشد. لازم است بدانید که ۸۳ درصد از کاربران دنیای اینترنت، وب سایت هایی با سرعت بارگذاری بیش از سه ثانیه را به عنوان وب‌سایت‌های کند تلقی کرده و این سایت ها را باز نمی کنند

__ واکنش گرا بودن سایت پزشکی

بعد از افزایش یافتن تعداد تلفن های همراه هوشمند، پس از مدتی قرار بر این شد که وب سایت ها باید توانایی نمایش در صفحات تلفن همراه داشته باشند. بدین گونه که در صورت ورود به سایت توسط یک تلفن همراه، صفحه سایت را برای نمایش راحت در آن پلتفرم تنظیم نماید.

واکنشگرا بودن صفحه سایت یکی از نکات طراحی سایت پزشکی است که در تمامی سفارشات طراحی سایت سپنتا مارکتینگ لحاظ می شوند.

__ رعایت امنیت در طراحی سایت

یکی دیگر از پروتکل هایی که هنگام طراحی سایت پزشکی در سپنتا مارکتینگ مورد اهمیت فراوانی قرار می‌گیرد، بحث امنیت سایت است. امنیت سایت پزشکی برای اعتباربخشی به خدمات ارائه شده توسط این گروه درمانی از اهمیت بالایی دارد. یک سایت با امنیت بالا باعث می شود تا اطلاعات کاربرانی که برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی به این وب سایت مراجعه نموده اند، حفظ شود.

راهکار شرکت طراحی سایت سپنتا مارکتینگ برای رسیدن به این هدف، استفاده از سرورهای پرسرعت و ممتاز، کدنویسی های تمیز و همچنین پیروی از به روزترین پروتکل های امنیتی است. همچنین به روز رسانی منظم وب سایت و همگام سازی با آخرین پروتکل های امنیتی باعث افزایش امنیت آن خواهد شد.

فرآیند سفارش سایت پزشکی چیست؟

روال کار طراحی وب سایت پزشکی در سپنتا مارکتینگ به این صورت است که در ابتدا نیازهای شما از طراحی سایت، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. در گام بعدی شما باید به تنهایی یا به همراه تیم مشاوره سپنتا مارکتینگ به بررسی گزینه های پیشنهادی بپردازید. با انتخاب یکی از گزینه ها می‌توان به اجماع کلی درباره طرح اولیه رسید.

در گام بعدی، طرح اولیه توسط کارشناسان طراحی سایت سپنتا مارکتینگ ایجاد می‌شود. در ادامه این طرح به شما نمایش داده می‌شود تا بررسی شود که آیا این طراحی انجام شده مورد پسند شما است یا خیر.

در صورتی که نیاز به برخی اصلاحات وجود داشته باشد می توانید در این مرحله، بدون پرداخت هزینه اضافی آنها را اعمال نمایید. در ادامه که این تغییرات انجام شد، وارد فاز نهایی طراحی وبسایت میشویم. در این زمان باید با خریداری یک هاست دامنه مناسب، سایت راه اندازی نموده و مقدمات تحویل وب سایت به کاربر را انجام دهیم.

فرایند طراحی وب سایت پزشکی

قیمت سایت پزشکی در ۱۴۰۳

ساخت وب سایت پزشکی در شرکت سپنتا مارکتینگ با وجود اینکه با نظرات مشتری ساخته می شود، قیمت بسیار منصفانه ای برای آن تعیین شده است. با این وجود ممکن است با توجه به عوامل مختلفی همچون نیاز به برخی کارهای اضافه بر روی سایت، هزینه کلی امر طراحی، کمی بالاتر برود. با این حال، چیزی که اهمیت دارد این است که طراحی سایت پزشکی شما، تطابق حداکثری با مدل خدمات ارائه شده شما و نیازهای کاربرانتان داشته باشد.

با این وجود، هزینه ساخت سایت پزشکی و کلینیک به طور معمول بین ۷ ـــ ۱۰ میلیون تومان می باشد.

در پایان اگر قصد ثبت سفارش طراحی وب سایت پزشکی خود را دارید، می توانید با تکمیل نمودن فرم زیر، از خدمات ما و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!