شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

محدودیت های اینستاگرام

مقدمه

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است و دور از انتظار نیست که برای خود محدودیت هایی نیز داشته باشد. و شما باید

مدیریت پیج اینستاگرام خود را به درستی انجام دهید. در این مقاله بررسی میکنیم که چرا این محدودیت ها وجود دارند و این محدودیت ها چی هستند.

چرا محدودیت های اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای افراد مختلف وکسب و کار ها هست و خیلی از افراد سعی می کنند که استفاده از ربات های مختلف و انجام کار های تکراری الگوریتم های اینستاگرام رو دور بزنند و بازدید بیشتری بگیرند. این کار باعث می شود تا آمار های غیر واقعی در اینستاگرام بیشتر شود و اینستاگرام این موضوع را دوست ندارد! و به همین دلیل محدودیت هایی را ایجاد کرد.

انواع محدودیت های اینستاگرام:

همانطور که اینستاگرام بخش های مختلفی برای تعامل کردن دارد همانطور هم محدودیت های مختلفی برای هر بخش نیز دارد! به همین دلیل برای این که بتوانید به بهترین شکل داخل اینستاگرام فعالیت کنید باید از این محدودیت ها اطلاعات داشته باشید.

در این مقاله به محدودیت های بخش های مختلف اینستاگرام از جمله محدودیت در فالو،انفالو،هشتگ،لایک،کامنت،پست و استوری،دایرکت،تگ،لایو، تعداد اکانت،کپشن و بایو صحبت میکنیم.

محدودیت فالو و انفالو:

فالو انفالو

ولین بخشی که میخواایم راجبش صحبت کنیم فالو و انفالو هست چیزی که این روز ها خیلی از اون برای جذب فالوو استفاده میکنند.

محدودیت فالو یا انفالو برای اکانت های جدید تر 100 عدد در روز و برای اکانت های قدیمی تر 150 عدد در هر روز است .

هشتگ:

هشتگ اینستاگرام

 بعد از فالو و انفالو نوبت بحث جذاب هشتگ ها میشه که اون ها هم نقش مهمی درافزایش بازدید و فالو دارند.

در کل در 4 بخش از اینستاگرام می توانیم از هشتگ ها استفاده کنیم که شامل پست،استوری،بایو و کامنت می شود اما هشتگ ها بیشتر در پست و استوری استفاده میشوند و ما هم به همان ها

 می پردازیم.

محدودیت گذاشتن هشتگ در پست 30 هشتگ هست و محدودیت هشتگ در استوری 10 عدد می باشد.

لایک:

لایک

لایک کردن نیز در اینستاگرام شامل محدودیت هایی می شود. شما در طول شبانه روز بین 200 تا400 عدد میانگین می باشد اما عدد دقیقی ندارد و در طول هر ساعت حداکثر میزان لایک 120 عدد می باشد.

محدودیت های اینستاگرام در کامنت:

یکی دیگر از محدودیت های اینستاگرام در بخش کامنت می باشد.

شما می توانید در هر روز 200 کامنت برای پست های مختلف در اینستاگرام بگذارید اما فاصله هر کامنت با کامنت دیگر حداقل باید 20 الی 30 ثانیه باشد در غیر این صورت اینستاگرام شما را برای بار اول 24 ساعت بن میکند!

پست و استوری:

 شاید کمتر با این مورد مواجه شوید به اما باز هم بد نیست که بدونید در هر روز شما بیش از 25 پست و 100 استوری نمی توانید منتشر کنید و اگر بیشتر از این تعداد پست و استوری منتشر کنید اینستاگرام باز هم شما را بن می کند.

دایرکت: همانطور که می دانید دایرکت یکی از پرکاربرد ترین قسمت های اینستاگرام می باشد چه بخواهید جواب مشتریانتون رو بدید چه بخواهید از طریق دایرکت جذب فالوور انجام بدید با محدودیتی مواجه هستید که ان محدودیت حدودا بین 50 تا 100 دایرکت در هر روز می باشد.

تگ:

 بله درست می بینید! اتگ کردن هم در اینستاگرام محدودیت دارد. شما در پست های خودتون می توانید حداکثر 20 اکانت را چه در محتوا چه در کپشن تگ کنید و بیشتر از این تعداد امکان پذیر نیست.

لایو:

 شاید بخواهید به صورت لایو مطلبی را با فالوور های خودتون به اشتراک بگذارید اما باید بدونید که بیشتر از 4 ساعت به صورت پیوسته نمی توانید لایو برگزار کنید.

محدودیت های کاراکتری در کپشن، بایو و کامنت:

همانطور که می دانید اینستاگرام در کپشن، بایو و کامنت هم محدودیت های اینستاگرام در بخش کامنت و کپشن 2200 کاراکتر هست و در بایو 150 کاراکتر می باشد.

محدودیت های کاراکتری در کپشن، بایو و کامنت:

بر خلاف سفارش طراحی سایت که محدودیت کاراکتری ندارد محدودیت اینستاگرام در کپشن، بایو و کامنت هم محدودیت های اینستاگرام در بخش کامنت و کپشن 2200 کاراکتر هست و در بایو 150 کاراکتر می باشد.

نتیجه گیری:

در این مقاله محدودیت های اینستاگرام را با هم بررسی کردیم و متوجه شدیم که اگر چه کارهایی را انجام بدیم باعث بن شدن ما در اینستاگرام می شود. اما باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن هست این اعداد با توجه به اعتبار و سن اکانت ها برای هر اکانت متفاوت باشد.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار