شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

تولید محتوای اینستاگرام متناسب با الگوریتم

تولید محتوای اینستاگرام

موضوع تولید محتوای اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام موضوعی است که کاربران فعال هر روز به طور مکرر با آن مواجه می شوند. گاهی اوقات این موضوع می تواند دشوار باشد. برای رفع این دغدغه می توانید تاکتیک های زیر را بررسی کنید. بنابراین، می توانید صفحه خود را فعال تر کنید. برای نتایج سریعتر و موفق تر، توصیه می کنیم از آژانس های حرفه ای رسانه های اجتماعی یا آژانس بازاریابی دیجیتال و خدمات سئو کمک بگیرید.

 

تکنیک های تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

 

تکنیک های تولید محتوای اینستاگرام تکنیک هایی برای با کیفیت تر کردن صفحه اینستاگرام و جلب توجه بسیار گسترده است. کارهای زیادی می توانید در این زمینه انجام دهید. قبل از شروع، چند نکته وجود دارد که باید در مورد صفحه خود بدانید. به عنوان مثال، مخاطبان صفحه شما، علایق و محتوایی که با آن تعامل دارید. اگر نمایه خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، می توانید محتوای خود را با دقت بیشتری تولید کنید. همانطور که گفتم، تاکتیک های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد. حالا بیایید تکنیک هایی که ذکر کردم را یکی یکی بررسی کنیم.

مطلب مشابه: ۷ مزیت تولید محتوای مداوم و با کیفیت

فالوورهای خود را بشناسید

 

برای تولید محتوا، ابتدا مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر بدون تجزیه و تحلیل صحیح فالوورها محتوا ایجاد کنید، ممکن است تلاش های شما به هدر برود. پس فالوورهای خود را خوب بشناسید. بررسی کنید که آنها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دنبال می کنند. بنابراین، هم ایده ای در مورد آنها خواهید داشت و هم محتوای جدیدی کشف خواهید کرد. علاوه بر این، اگر محتوای مناسب برای دنبال کنندگان خود تولید کنید، نرخ تعامل شما افزایش می یابد. برای شناخت فالوورهای خود می توانید به بخش آمار اکانت تجاری خود مراجعه کنید. از آنجا می توانید جنسیت، محدوده سنی، شهر و موارد دیگر کاربران را دریابید. بنابراین می توانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

مطلب مشابه: افزایش فالوور اینستاگرام

 

برای تولید محتوای اینستاگرام، ابتدا مخاطب هدف خود را بشناسید.

 

ابتدا یک تم را به صورت بصری انتخاب کنید.

 

حتما باید در مرحله تولید محتوای اینستاگرام یک طرح بندی ایجاد کنید. چه در فرآیند اشتراک گذاری و چه در طراحی آن بهتر است همه چیز مرتب باشد. ایجاد یک تم بصری در نمایه شما باعث افزایش تعاملات می شود. می توانید از میان تم های مختلف، تم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در سایه این تم ها، می توانید زیبایی را در نمایه خود مشاهده کنید. اساسا، خدمات طراحی گرافیک قابل توجه هستند و اغلب توسط دیگران به اشتراک گذاشته می شوند. در نتیجه، تم های بصری موفق صفحه شما را تقویت می کنند. اگر نمی‌دانید که چگونه تم را پیدا کنید، می‌توانید از آژانس‌های حرفه‌ای کمک بخواهید. بنابراین شما نگاه تخصصی تری به نمایه خود خواهید داشت.

 

شروع به ایجاد ایده های محتوایی برای برند و محصولات خود کنید

 

در پروفایل برند خود می توانید از محصولات خود به عنوان ایده محتوای اینستاگرام استفاده کنید. شما می توانید با تبلیغ محصولات خود محتواهای مختلفی تولید کنید. همچنین می توانید انواع مختلفی از محتواها را بر اساس بررسی محصول یا تجربیات مشتری تولید کنید. با چنین حرکتی، این فرصت را به دست می آورید که محصولات خود را از به خوبی تبلیغ کنید. بنابراین، اعتبار و آگاهی برند خود را افزایش خواهید داد. علاوه بر این، می توانید از صفحات رقیب با محتوایی که برند شما را در پیش زمینه نگه می دارد متمایز شوید. اگر خود را به وضوح برای فالوورهای خود توضیح دهید، بازخورد آنها می تواند مثبت باشد. کاربران علاقه بیشتری به برندهای صمیمی نشان می دهند. سعی کنید که این روش را در صفحه خود امتحان کنید.

همچنین می توانید در کنار فعالیت در اینستاگرام به طراحی سایت فروشگاهی نیز فکر کنید. شرکت های بسیاری آماده پذیرش سفارش طراحی سایت شما هستند. تبلیغ در گوگل و خدمات طراحی گرافیک نیز به بهبود روند رشد صفحه شما کمک خواهد کرد.

 

شما می توانید با تبلیغ محصولات خود محتواهای مختلفی در اینستاگرام تولید کنید

 

ایده های تصویری خود را بسازید

 

با تولید محتوای تصویری از قبل می توانید برای تولید محتوای اینستاگرام آماده شوید. ایده های خود را به روشی برنامه ریزی شده طراحی کنید. شما می توانید هر روز محتواهای تصویری خاصی بسازید. می توانید محتوای سازمان یافته و معنادارتری را به اشتراک بگذارید. فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در تصاویری که در محتوای خود استفاده می کنید به آنها توجه کنید. یکی از آنها کیفیت تصویر است. در صورت امکان، تصاویر با وضوح بالا را انتخاب کنید. تصاویر بی کیفیت می توانند اعتبار صفحه شما را کاهش دهند. عامل دیگر مرتبط بودن تصاویر است. تصاویری که به اشتراک می گذارید باید با موضوع صفحه شما مطابقت داشته باشد. به همین دلیل باید از تصاویر مرتبط استفاده کنید.

ایده های ویدیویی را شناسایی کنید

 

پست های ویدیویی برای ایده تولید محتوای اینستاگرام عالی هستند. ما می دانیم که ویدیوها تعامل بیشتری نسبت به تصاویر ارائه می دهند. به همین دلیل باید به ویدیوها توجه کنید. مخصوصاً، محتوایی مانند Reels یا IGTV برای صفحه شما بسیار سازنده است. نتایجی که از اینها خواهید گرفت بسیار بالاتر از تصاویر خواهد بود. اما نکته ای که در ویدیوها باید به آن توجه کنید این است که خسته کننده نیستند. ویدیوهای جذاب و روان را به اشتراک بگذارید. بنابراین، فالوورهای شما می توانند تا انتها ویدیوها را تماشا کنند و نرخ تعامل شما افزایش می یابد. همچنین، ویدیوهایی را که در استوری های خود به اشتراک می گذارید، دوباره تبلیغ کنید. بنابراین، ویدیوی خود را به کاربرانی که استریم نکرده اند نشان می دهید. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، احتمال کشف شما بیشتر است. در نتیجه نمایه یا پروفایل شما در مقابل کاربران بیشتری ظاهر می شود.

 

پست های ویدیویی برای ایده تولید محتوای اینستاگرام عالی هستند

 

برنامه ریزی موضوعات محتوای خود را شروع کنید

 

اگر بر روی تولید محتوای اینستاگرام برنامه ریزی شده کار کنید، می توانید به نتایج کارآمدتری برسید. کار برنامه ریزی شده به شما این امکان را می دهد که از قبل آماده باشید، به خصوص برای موقعیت های خاص. به علاوه، لازم نیست به این فکر کنید که چه چیزی را در لحظه آخر پست کنید زیرا باید هر روز محتوا تولید کنید. از طرف دیگر، اگر محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید، ایجاد یک موضوع منظم بسیار آسان تر است. می توانید برنامه ریزی های خود را به صورت هفتگی یا ماهانه انجام دهید. هنگام برنامه ریزی بر اساس تقویم، روزهای خاص را از دست ندهید. همچنین باید به طور منظم برنامه های خود را به روز کنید. در غیر این صورت، فالوورهای شما ممکن است از انواع محتوای مشابه خسته شوند. در نتیجه، ممکن است با کاهش نرخ تعامل در صفحه خود مواجه شوید.

مطلب مشابه: چرا استراتژی باید اولین قدم کمپین دیجیتال مارکتینگ شما باشد؟

 

 

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار