شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

طراحی سایت به زبان انگلیسی + سفارش آنلاین سایت انگلیسی

ساخت سایت کاربردی به انگلیسی و دیگر زبان های رایج توسط سپنتا مارکتینگ با بالاترین کیفیت و با پشتیبانی بلند مدت برای کسب و کارهای مختلف.

طراحی سایت به زبان انگلیسی

ثبت سفارش طراحی سایت به انگلیسی در سپنتا مارکتینگ

سفارش طراحی سایت به زبان انگلیسی یکی دیگر از خدمات مهم شرکت سپنتا مارکتینگ است. یک شرکت بین المللی و یا هر گروهی که تمایل به حضور در عرصه بین‌المللی دارد، باید نوعی پلتفرم برای ایجاد ارتباط و تعامل با جهان خارج از کشور ایجاد کند.

 از آنجا که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و جهانی شناخته می شود، چه بهتر که وب سایتی طراحی کنیم محتوای آن به زبان انگلیسی باشد. این کار اهمیت و مزایای بسیار زیادی برای مشتریان و همچنین ارائه دهندگان خدمات خواهد داشت.

اگر میخواهید با مزایا و نحوه انجام فرآیند طراحی سایت به زبان انگلیسی در سپنتا مارکتینگ آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود تا به مطالعه ادامه مطلب بپردازید

شرکت های که به سایت انگلیسی نیاز دارند

چه شرکت هایی باید به فکر ساخت سایت به انگلیسی باشند؟

اگر بخواهیم به طور کلی بگویم شرکت‌هایی که به سایت انگلیسی زبان نیاز دارند، قاعدتاً شرکت هایی هستند که حضور در بازارهای بین المللی دارند. با این حال می خواهیم کمی دقیق تر وارد این ماجرا شده و به شما از مشتریانمان که سفارش طراحی وب سایت انگلیسی را در سپنتا مارکتینگ داشته‌اند، می پردازیم.

1- طراحی وب سایت انگلیسی برای شرکت های تجاری

همانطور که می دانید اساس کار شرکت های تجاری زمانی که بخواهند به صورت بین المللی کار کنند، ایجاد بستری برای معرفی کالا و محصولاتشان به صورت آنلاین و جهانی خواهد بود. ساخت سایت به زبان انگلیسی می تواند ساده ترین راهکار برای این شرکت ها باشد.

 آنها می توانند محصولات خود را به صورت جهانی معرفی نمایند. حتی در صورتی که زیرساخت های مربوط به ارسال کالا به صورت بین المللی را داشته باشند، میتوان سفارش ۱۰۰ طراحی سایت فروشگاهی به زبان انگلیسی با هدف عرضه و فروش کالا و خدمات به صورت بین المللی نمود. برای مثال میتوانید شرکت جهان آرتا را مشاهده کنید.

2- شرکت های فعال در حوزه صادرات و واردات

شرکت هایی که در حوزه صادرات و واردات کالا  و خدمات تجاری در کشور فعالیت می کنند، باید محلی برای معرفی خدمات خود و ارتباط با مشتریان و شرکت های تجاری داشته باشند. چنین امری آنها را به طراحی سایت به انگلیسی مجاب می کند. در این بستر آنها می توانند به تبلیغ خدمات خود پرداخته و شرکت های جدید تجاری برای کسب و کار خود پیدا کنند.

3- دانشگاه ها و موسسات آموزشی‌

گروهی دیگر از مشتریان ما در سپنتا مارکتینگ برای سفارش سایت انگلیسی زبان، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند. دانشگاه ها و موسسات آموزشی به دلایل مختلفی  نیاز به بهره مندی از خدمات وب سایت  انگلیسی دارند.

 دانشگاه های برتر کشور که در عرصه تحقیقات و تولید مقالات علمی فعالیت می کنند، نیاز به انجام مکاتبات با دانشگاهها و مراکز علمی معتبر جهانی دارند. با وجود اینکه بخشی از مکاتبات در وب سایت دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور مقصد صورت می پذیرد، باید بدانید که بخشی دیگر نیز از طریق انجام مکاتبات در وب سایت دانشگاه داخل کشور انجام می پذیرد. 

از طرف دیگر داشتن یک وب سایت به زبان انگلیسی، به یک دانشگاه داخلی کمک می کند تا به معرفی خود به عنوان یک دانشگاه برتر در محافل علمی بپردازد. این امر باعث می‌شود تا امکان جذب دانشجویان بین المللی و توسعه علمی در محیط آموزشی تحقق یابد.

4- شرکت های فعال در حوزه معاملات در بازارهای مالی جهانی

یکی دیگر از حوزه هایی که سفارشات بالایی در ایران در حوزه طراحی سایت انگلیسی در سپنتا مارکتینگ داشته‌اند، شرکت های فعال در حوزه معاملات بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال است. همانطور که میدانید، امروزه افراد بسیار زیادی به معاملات در بازارهای مالی می پردازند.

 شرکت‌های بزرگی مانند سفیران تکس نیز برای انجام خدمات در این حوزه تاسیس گردیده اند که از حق نگذریم، توانسته اند تجربه مناسبی در این بازارها پیدا کرده و مشتریان خارجی نیز برای خدمات خود داشته باشند.

داشتن یک سایت به زبان انگلیسی از ملزومات کاری این شرکت ها بوده و همین امر باعث شده تا در سپنتا مارکتینگ سفارشات زیادی را برای ساخت وب سایت به زبان انگلیسی در این حوزه داشته باشیم.

5- تولید کنندگان محصولات صنعتی

شرکت های تولید کننده محصولات صنعتی از جمله شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی مانند شرکت باختر بیتومن، همواره بخش بزرگی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند. بهره مندی از خدمات سایت  انگلیسی به مشتریان بین المللی این شرکت ها کمک می کند تا بتوانند به راحتی با تولیدات این شرکت آشنا شده و محصولات خود را شرکت تولیدی خریداری نمایند.

طراحی سایت صنعتی از دیگر خدمات اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا می باشد.

6- شرکت های فعال در حوزه توریسم و گردشگری

یکی دیگر از شرکت های که نیاز به بهره مندی از خدمات طراحی سایت به زبان انگلیسی دارند، شرکت‌های فعال در حوزه صنعت توریسم و گردشگری هستند. این شرکت‌ها با معرفی جاذبه های گردشگری در کشور به انگلیسی زبانان، می‌توانند خدمات خود را برای گردشگران خارجی ارائه نمایند.

یا به عبارت دیگر، از آن وب سایت، می‌توانند به عنوان بستری برای برگزاری تورهای گردشگری برای گردشگران خارجی استفاده کنند.

سفارش طراحی وب سایت انگلیسی ذر خارج

آیا امکان سفارش طراحی وب سایت به انگلیسی از خارج از کشور نیز وجود دارد؟

اگر برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا امکان ارائه خدمات طراحی سایت انگلیسی و دیگر خدمات سپنتا مارکتینگ برای شرکت های فعال در خارج از کشور نیز وجود دارد، باید بگوییم که پاسخ به این سوال مثبت است. ما در سپنتا مارکتینگ مشتریان فراوانی برای طراحی سایت در تهران را داشتیم که طراحی سایت  به زبان فارسی آنها را انجام داده بودیم. در ایران زمانی که شرکت هایشان را به کشورهای همسایه نقل مکان کرده بودند، از ما خواسته بودند که یک سایت به زبان انگلیسی نیز برای آنها طراحی کنیم.

اگر برایتان سوال پیش آمده باشد که مگر در کشورهای دیگر امکان طراحی سایت به زبان انگلیسی وجود نداشته است؟ در پاسخ به این سوال، بهتر است با پاسخ جالب آقای مغاری مدیرعامل شرکت MTMworld از مشتریان بین المللی مان آشنا شوید. 

ایشان در پاسخ به این سوال فرمودند که شرکت طراحی سایت سپنتا مارکتینگ خدمات طراحی سایت به زبان انگلیسی را با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد. چنین امری باعث گردیده تا از کانادا سفارش طراحی سایت  خود را به سپنتا مارکتینگ بسپاریم.

آیا در سپنتا مارکتینگ امکان طراحی سایت دو و چند زبانه وجود دارد؟

بله. سپنتا مارکتینگ به شرکت هایی که در هر دو بازار داخلی و بین المللی به طور همزمان فعالیت می کنند، خدمات طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه را نیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای ارتباط با بخش مشاوره سپنتا مارکتینگ می توانید از دو راه اقدام کنید.

مسیر اول تماس مستقیم با کارشناسان ماست. راهکار دوم نیز تکمیل نمودن فرم موجود در پایین همین صفحه است. با تکمیل فرم درخواست مشاوره سپنتا مارکتینگ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ساخت وب سایت به زبان انگلیسی و چند زبانه

مزایای ساخت وب سایت انگلیسی برای شرکت های مختلف:

سفارش طراحی سایت به زبان انگلیسی برای صاحبان شرکت ها و برندهای تجاری مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- حضور در بازارهای بین المللی

زمانی که برای کسب و کار خود، یک وب سایت انگلیسی زبان ایجاد می کنید، مقدمات حضور شما در بازارهای بین المللی ایجاد می شود. این کار باعث می شود تا مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود پیدا کنید.

به خصوص زمانی که با توجه به کسب و کار خود، مشغول تجارت در بازارهای جهانی بوده اید. با تأسیس این مدل از وب سایت، میتوانید مشتریان جدید برای کسب و کار خود پیدا کرده و راه ارتباط آنها با خودتان را ساده تر کنید.

2- مخاطبان بیشتری خواهید داشت

با داشتن یک سایت به زبان انگلیسی، مخاطبان بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت. علت در این است که مخاطبان شما دیگر فقط در کشور محل سکونتتان نخواهد بود. به جای آن ممکن است مخاطبانی داشته باشید که هزاران کیلومتر با شما فاصله دارند.

مزایای طراحی سایت انگلیسی

3- افزایش اعتبار و آگاهی از برند

با تأسیس و راه اندازی سایت انگلیسی میزان اعتبار و آگاهی افراد از برند شما افزایش خواهد یافت. علت در این است که شما دیگر مخاطبانی از نقاط دیگر جهان خواهید یافت که به مرور زمان، آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد.

4- ایجاد بستری برای ارتباطات موثر کاری

تاسیس یک وب سایت به زبان انگلیسی می تواند به عنوان بستری برای ایجاد ارتباطات کاری به کار برود. این امر باعث می شود تا مخاطبان و مشتریان بالقوه بتوانند با شما ارتباط بگیرند. شما نیز میتوانید با ارائه مشاوره های موثر به جذب مشتری بپردازید.

5- کسب ترافیک بین الملل و سئو سایت در بین سایت های انگلیسی زبان

یکی دیگر از مزایای مهم ساخت سایت به زبان انگلیسی، کسب ترافیک بین الملل است که این امر باعث می شود سایت به نسبت سایر سایت های داخلی از وضعیت بهتری برخوردار باشد.

یکی از مقدمات لازم برای تحقق چنین امری، میزبانی توسط یک سرور خارجی است. در صورت تمایل این کار توسط سپنتا مارکتینگ برای شما انجام خواهد گرفت.

نمونه کارهای طراحی وب سایت به زبان انگلیسی توسط سپنتا مارکتینگ

برای مشاهده نمونه کار های بیشتر با ما تماس بگیرید.

چه نکاتی در راه اندازی سایت به انگلیسی اهمیت دارد؟

نکاتی وجود دارند که رعایت کردن آنها می تواند تضمین کننده موفقیت فرایند توسعه و ساخت سایت به زبان انگلیسی باشد. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

نکات مهم در طراحی سایت انگلیسی زبان

1- ترجمه صحیح اطلاعات سایت به انگلیسی

وب سایتی که قرار است به زبان انگلیسی طراحی شود، حتماً باید دارای محتوای متنی درست بوده و تمامی قواعد نگارشی زبان انگلیسی در نگارش متون آن رعایت گردیده باشد. وجود اشتباهات املایی و نگارشی در متون یک وبسایت، تاثیر منفی بر روی مخاطب گذاشته و از میزان اعتماد وی به کسب و کار شما میتواند بکاهد.

2- میزبانی در سرورهای خارجی

بهره مندی از خدمات یک سرور و هاست خارجی می تواند تاثیر مهمی در موفقیت وب سایت شما داشته باشد. این سرور ها به دلیل بهره مندی از قدرت و سرعت بالا در ارائه خدمات، سرعت بارگذاری سایت و دسترسی پذیری مخاطبان به وب سایت را افزایش می‌دهد.

3- سئو سایت انگلیسی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، سئوی سایت انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برای وبسایت شما برخوردار خواهد بود. با وجود اینکه حضور در رقابت سفرهای بین‌المللی می‌تواند باعث رشد سریع کسب و کار شما شود، وظیفه شما را در سئو سایت، بیشتر خواهد کرد.

سفارشاتی که برای طراحی سایت در سپنتا مارکتینگ انجام می شوند، به گونه ای تکمیل می شوند که ساخت وب سایت بر پایه سئو  باشد. این امر باعث می‌شود تا کار شما برای ادامه مسیر در بروز نگه داشتن وب سایت و رقابت در حوزه سئو آسان تر باشد.

سئو سایت انگلیسی بدون تولید محتوا به زبان انگلیسی غیر ممکن خواهد بود. در شرکت دیجیتال مارکتینگ  سپنتا خدمات تولید محتوا به زبان انگلیسی با بالاترین کیفیت ارائه می شود

هزینه طراحی وب سایت انگلیسی در ۲۰۲۴

تعرفه ساخت وب سایت به زبان انگلیسی در سپنتا مارکتینگ بین ۱۲ تا ۸۰ میلیون تومان می باشد.

هزینه طراحی سایت به عوامی متعددی بستگی دارد. برای مثال: تعداد صفحات سایت، امکانات سایت، دیزاین و مدت زمان طراحی و ساخت و سایر فاکتور ها.

به طور میانگین هزینه طراحی وب سایت انگلیسی با ظاهری شیک و امکانات مختلف ۲۰ میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است برای اضافه کردن زبان جدید به سایت، ۶۰٪ هزینه سایت برای زبان دوم محسوب می شود. برای مثال: هزینه وب سایت شما به زبان انگلیسی ۲۰ میلیون تومان شده است و شما در نظر دارید وب سایت را به زبان عربی هم به نمایش برسانید. در این صورت هزینه نهایی سایت شما ۳۲ میلیون تومان( ۱۲ + ۲۰) خواهد شد.

مراحل سفارش سایت به زبان انگلیسی

  1. فرم ثبت سفارش سایت را برای ما ارسال نمایید یا به صورت مستقیم با مشاوران ما تماس بگیرید.
  2. کارشناسان طراحی سایت ما درخواست را به صورت دقیق بررسی می کنند.
  3. پس از بررسی دقیق خواسته های مورد نیاز مشتری و آنالیز حوضه فعالیت کسب و کار، مشاوران ما برای نحوه پیاده سازی پروژه با شما تماس برقرار می کنند.
  4. پس از توافق بین مشتری و شرکت ما برای نحوه اجرای پروژه، ۵۰٪ مبلغ کل قرار داد به حساب شرکت پرداخت می شود.
  5. در این مرحله شروع فرآیند طراحی سایت مشتری شروع می شود.
  6. به طور معمول پروژه های سایت های به زبان انگلیسی بین ۱۵ تا ۲۵ روز کاری انجام می گیرد.
  7. در این مدت کارشناسان ما با مشتری در تماس بوده تا پروژه به صورت مورد نیاز مشتری پیشروی کند.
  8. پس از اتمام طراحی سایت و رضایت ۱۰۰٪ مشتری از ساخت وب سایت، مابقی ۵۰٪ هزینه طراحی سایت از مشتری دریافت می شود.

ما قبلا یک سایت انگلیسی داشته ایم ولی وضعیت خوبی از نظر ساختار و سئو ندارد. آیا سپنتا مارکتینگ راهکاری برای ما دارد؟

گاهی اوقات شرکتهایی به سراغ ما می آیند که پیش از این دارای یک سایت کامل بوده اند. با این حال به دلیل ساختار قدیمی وب سایت و عدم بروزرسانی مرتب سایت، مخاطبان چندانی نداشته اند. شرکت ما با بررسی وب سایت آن ها، سطوح مختلفی از خدمات را می تواند ارائه دهد. اگر وب سایت قبلی قالب و ساختار مناسبی داشته ولی به روز رسانی خوبی انجام نشده باشد، گزینه پیشنهادی ما انجام به روز رسانی و تغییر در ساختار هایی است که به خدمات سئو سایت کمک می کنند.

با این حال در صورتی که وب سایت، ساختار بسیار قدیمی داشته و زمان و هزینه برای بروزرسانی نیز کار به جایی نمی برد، بهترین راهکار سفارس ساخت سایت انگلیسی خواهد بود‌.

آیا سپنتا مارکتینگ می تواند از ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی سایت انگلیسی تا جذب مشتری کمک کند؟

اگر بخواهیم پاسخ کوتاه به سوال شما بدهیم باید بگوییم که بله، تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ یه زبان انگلیسی در سپنتا مارکتینگ قابل ارائه هستند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار میتوانید سفارش طراحی سایت انگلیسی را در شرکت ما به ثبت رسانده و پس از تکمیل فرایند ساخت، از پشتیبانی های طولانی مدت و متنوع ما نیز بهره مند شوید.

اگر تمایل به استفاده از خدمات سئو، تولید محتوا، خدمات گرافیکی، خدمات پیج اینستاگرام و  دیگر خدمات بازاریابی آنلاین را دارید، چنین خدماتی در شرکت ما در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 در صورت نیاز به بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان ما می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما برای ارائه خدمات مشاوره تخصصی باشید

ثبت سفارش طراحی سایت انگلیسی در سپنتا مارکتینگ