شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

طراحی سایت تهران حرفه ای و مقرون به صرفه

با طراحی سایت در تهران توسط سپنتا مارکتینگ، با وب سایتی منحصر به فرد مخاطبان را جذب کسب و کار خود کنید.

طراحی سایت تهران
طراحی سایت جیست؟

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت به مراحل طراحی و نمایش یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات و خدمات آن گفته می‌شود. طراحی سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار ها در تهران مهم است؟

تهران همچنین یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرهای دنیا با تنوع قومیتی و زبانی است.

تراکم جمعیت شهر تهران را تبدیل به مقصدی مهم برای بسیاری از کارآفرینان کرده است. به خاطر داشته باشید، راه اندازی یک کسب و کار در تهران آزمون بزرگی است.

با محیط بیزنسی بسیار رقابتی امروزی، رسیدن به موفقیت به چیزی بیش از یک محصول با کیفیت و خدمات قابل قبول نیاز دارد. شما به نتایج عملی نیاز دارید، به خصوص زمانی که نوبت به توسعه نام تجاری و به دست آوردن مشتریان بالقوه می رسد. اینجاست که سپنتا مارکتینگ همراه شما می شود.

چرا طراحی سایت در تهران مهم است؟

مراحل طراحی انواع سایت های اینترنتی

1: شناسایی هدف

صحبت با مشتری و شناختن کامل نیاز ها و اهداف ساخت سایت. پس از آن، بررسی و آنالیز دقیق کسب و کار و رقبای اصلی در بازار هدف. توافق برای شروع پزوژه با همکاری بین شرکت طراحی سایت و مشتری.

2: طراحی وایر فریم و ایجاد نقشه سایت

با تعریف دقیق هدف، می‌توانیم به بررسی وایر فریم و نقشه سایت بپردازیم و مشخص کنیم که محتوا و ویژگی‌هایی که در تعریف هدف تعریف کرده‌ایم چگونه به هم مرتبط هستند. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف است.

3: تولید محتوا

اکنون که تصویر بزرگتری از سایت در ذهن داریم، می‌توانیم شروع به تولید محتوا برای صفحات جداگانه کنیم و همیشه بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را در ذهن داشته باشیم تا به تمرکز صفحات بر روی یک موضوع کمک کند.

4: طراحی گرافیکی

با معماری سایت و محتوای آماده، می توانیم کار طراحی گرافیکی را شروع کنیم. متناسب با مشتری، این ممکن است قبلاً به خوبی تعریف شده باشد، اما شما همچنین ممکن است سبک طراحی گرافیک را از ابتدا تعریف کنید. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت آماده می‌شود.

5: کدنویسی و برنامه‌نویسی

باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای ساخت سایت استفاده کرد. سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی. تصمیم‌گیری در این بخش براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

6: راه اندازی وبسایت

هنگامی که همه چیز به زیبایی کار می کند، وقت آن است که راه اندازی سایت خود را برنامه ریزی و اجرا کنید! این باید شامل برنامه‌ریزی زمان‌بندی راه‌اندازی و استراتژی‌های ارتباطی باشد - به عنوان مثال، چه زمانی راه‌اندازی می‌کنید و چگونه به دنیا اطلاع می‌دهید؟ در این مرحله پس از تهیه «هاست» و «دامنه مناسب»، سایت را در دسترس عموم قرار می‌دهیم.

ساخت سایت در تهران حرفه ایی

طراحی وب سایت در تهران به طور حرفه ایی

شرکت طراحی سایت سپنتا خدمات طراحی سایت و توسعه وب با کیفیت بالا را ارائه می دهد.
ما کار طراحی سایت در تهران را برای مشاغل با هر اندازه انجام می دهیم، از جمله شرکت های کوچک و متوسط، مشاغل خانوادگی،شرکت ها و هلدینگ های بزرگ.
شهر تهران با مناظر زیبا، آب و هوای معتدل و مردم خون گرم، در سراسر ایران به عنوان مهمترین شهر اقتصادی و مکانی عالی برای زندگی شناخته می شود. به همین دلیل بسیاری از مشاغل نیاز به داشتن سایت برای ارئه خدمات و محصولات خود را دارند. 

قیمت طراحی سایت در تهران ــ۱۴۰۳

تعرفه طراحی سایت در تهران با توجه به عوامل مختلف و نیاز مشتری صورت می گیرد.

به طور معمول طراحی سایت باتوجه به فاکتورهای مختلف مانند تعداد صفحات سایت، پیچیدگی کد نویسی، خدمات سئو و فروشگاهی بودن سایت انجام می گیرد. به طور معمول طراحی وب سایت در سپنتا مارکتینگ از ۵ میلیون تومان شروع می شود.

همچنین قیمت طراحی سایت فروشگاهی از ۸ میلیون تومان شروع می شود. 

قیمت طراحی وب سایت در تهران

چرا خدمات ساخت وب سایت در تهران سپنتا مارکتینگ بهتر از رقبا عمل می کند؟

تیم متخصصان وب سایت ما، کل پروژه طراحی وب سایت شما را به خوبی اداره خواهند کرد.

تجربه طولانی مدت

سپنتا مارکتینگ بیش از 15 سال است که به مشاغل در هر اندازه و بخش کمک می کند تا حضور آنلاین خود را توسعه دهند و درآمد بیشتری کسب کنند. ما مهارتهای لازم را داریم تا به هر شرکتی کمک کنیم که سایتی زیبا داسته باشند و تعداد مشتری خود را افزایش دهند. برای بیش از یک دهه، بسیاری از متخصصان طراحی وبسایت تهران ما پیشروان این حرفه بوده اند و اگر کسی مشکلی داشته باشد، همه ما وارد عمل می شویم.

متخصصین طراحی سایت

ما احساس میکنیم که این وظیفه ماست که فرآیند طراحی سایت پیچیده، سخت و گاهی دلهره‌آور را تا حد امکان برای مشتریانمان ساده کنیم. یکی از راه های متعددی که ما این کار را انجام می دهیم این است که تمام مشتریان را در هر مرحله از طراحی سایت در جریان بگذاریم. شما متخصصین طراحی سایت تهران سپنتا مارکتینگ خود را خواهید شناخت، و آنها نیازهای خاص شما را درک خواهند کرد.

ارائه گزارش‌های واضح و شفاف

برخلاف برخی از رقبای ما که پنهان می شوند، ما کاملاً شفاف هستیم و به شما این امکان را می دهیم که از نزدیک شاهد باشید که چگونه تلاش های ما باعث بهبود وجهه برند شرکت شما می شود. ما از طریق گزارش های مختلف آمار سایت را به شما ارسال می کنیم.

روابط و نتایج

روابط و نتایج دو ارزش اصلی ما هستند. شعار ما این است که برای هر مشتری اینجا هستیم. ما متخصصانی داریم که در کمک به کسب و کارها در هر اندازه برای دستیابی به توسعه تصاعدی، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا کمپانی‌های عظیم در سراسر کشور، تخصص لازم را دارند. شرکت طراحی سایت در تهران ما به کنترل و مدیریت صدای مشتریان خود اعتقاد دارد و ما برای اثبات آن هر روز سخت تلاش می کنیم.

ما در اجرای خواسته های شما صادق هستیم

در هر کاری که انجام می دهیم، به صداقت و درستکاری احترام می گذاریم. ما همیشه بر اساس قوانین عمل می کنیم،. به زبان ساده، برای موفقیت در طراحی وب سایت نیازی به فریب دادن نداریم زیرا ما از قوانین پیروی می کنیم و هرگز شرکت شما و اعتبار شرکت سپنتا را در معرض خطر قرار نمی دهیم.

ما همیشه در حال پیشرفت هستیم

ما به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران، هرگز در حالت توقف نیستیم. از آنجایی که هر ساله تغییرات زیادی در فرآیند طراحی سایت انجام می شود، طراحی سایت همیشه در حال پیشرفت است و ما در صدر جدیدترین اخبار و روندها قرار داریم. شرکت ساخت سایت ما برای اینکه از منحنی جلوتر باقی بماند، بهطور مداوم تاکتیکهای جدید را یاد می گیرد و به پیشرفت ادامه می دهد.

چرا سپنتا مارکتینگ را برای شرکت طراحی سایت در تهران خود انتخاب کنید؟

سپنتا مارکتینگ ـ شرکت طراحی سایت در تهران

در شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران سپنتا، ماموریت ما رشد کسب و کار شما از طریق استراتژی های بازاریابی دیجیتال کارآمد و موثر است. ما طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان همه مشاغل ارائه می دهیم. ما در تلاش هستیم تا با ارائه سفارش طراحی سایت های جذاب و خیره کننده، بهترین شرکت طراحی سایت در تهران باشیم. برای انجام این کار، افراد را در اولویت قرار می دهیم، روی نتایج تمرکز می کنیم، پیشنهاد تخصصی را ارائه می دهیم و موفقیت را ثابت می کنیم.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها