شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

آیا امکان هک پیج اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که بسیاری از امکانات، سرگرمی‌ها، آخرین مدهای روز، تا حتی اخبار را ارائه می‌دهد! اینستاگرام دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است. مدیریت پیج اینستاگرام به روش صحیح می تواند از هک شدن پیج شما جلوگیری کند. اما اگر اینستاگرام شما توسط شخصی هک شده باشد چه می شود! فرقی نمی کند اینفلوئنسر، سلبریتی یا یک مرد معمولی باشید، همیشه این احتمال وجود دارد که حساب شما هک شده باشد! افسانه ای وجود دارد که فقط آن دسته از کاربرانی که ده ها هزار دنبال کننده دارند، احتمالاً مورد حمله هکرها قرار می گیرند، اما اینطور نیست. در واقع همه کاربران در برابر هک آسیب پذیر هستند.

هنگامی که حساب اینستاگرام شما هک می شود، این بدان معناست که داده های شخصی شما – مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، عکس ها، فیلم ها و تمام جزئیات احتمالی پیوست شده با حساب شما ممکن است در خطر باشد. به گفته کارشناسان امنیتی، حتی زمانی که هکر از کاربر درخواست پولی نکند، یک حساب اینستاگرام می تواند هک شود. یعنی بدون اطلاع شما، حساب شما هک می شود! این یک چشم انداز وحشتناک، اما واقعی است. در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده که باید مراقب آنها باشید گردآوری کرده ایم.

علائم هشداردهنده برای اینکه بدانید اکانت اینستاگرام شما هک شده است یا خیر

مرحله اول:

اگر متوجه هرگونه فعالیت مشکوکی مرتبط با حساب خود شده اید و همچنان به آن دسترسی دارید، بهترین کار این است که بلافاصله وارد شوید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

مرحله دوم:

مطمئن شوید که یک رمز عبور قوی برای امنیت بیشتر انتخاب کرده اید که باید دارای حروف بزرگ و کوچک، کاراکترهای خاص و اعداد باشد.

مرحله سوم:

به دنبال ایمیل امنیتی@mail.instagram.com باشید که به شما در مورد تغییر آدرس ایمیل شما هشدار می دهد. با این کار، می توانید این تغییر را نیز برگردانید.

مرحله چهارم:

اگر دسترسی به حساب را از دست داده اید، از طریق help.instagram.com به صفحه اکانت های هک شده بروید و دستورالعمل ها را برای بازیابی حساب خود دنبال کنید.

مرحله پنجم:

همچنین باید فعالیت را به اینستاگرام گزارش دهید.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار