شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

طراحی سایت وکلا به صورت حرفه ای ـ قیمت سفارش سایت حقوقی ۱۴۰۲

طراحی سایت وکلا

امروزه طراحی سایت وکلا برای هر وکیل تازه کار و قدیمی لازم و ضروری است، به همین دلیل بسیاری از وکلا برای توسعه کارشان به سمت فضایی مجازی و آنلاین روی آورده اند. این افراد برای توسعه کسب و کار خود به سایتی با کیفیت نیاز دارند تا بتوانند به طور آنلاین خدمات خود را عرضه کنند. با شرکت طراحی سایت ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد طراحی سایت وکلا و این که چه امکانات و ویژگی هایی در این سایت ضروری است، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت وکلا

اهداف طراحی سایت وکلا

 

  • جذب موکل از گوگل

اگر تصمیم به رشد ارگانیک سایت خود را دارید بهتر است از طریق خدمات سئو سایت با تولید محتوای با کیفیت، به مدت ۶ ماه تا ۱سال فعالیت موثر داشته باشید. در این صورت بدون نیاز به پرداخت هزینه تبلیغات، موکلان را به طرف سایت خود جذب خواهید کرد.

  • جذب سریع تماس های تلفنی از طریق گوگل

پس از طراحی سایت وکلا و راه اندازی آن، تماس های تلفنی شما برای دریافت مشاوره شروع می شود. شما کافیی است، عبارات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در تنظیمات گوگل قرار دهید. پس از تایید گوگل، تبلیغات در گوگل شما نمایش داده می شود.

  • اطلاع رسانی برند حقوقی در گوگل

پس از طراحی سایت وکلا، شما به عنوان یک وکیل باید برند حقوقی خود را در گوگل که باعث شناسایی شما می شود ثبت کنید.  همچنین با انتشار برنامه و یا آموزش های حقوقی می‌ توانید برند خود را معتبر نمایید.

  • کاهش هزینه با طراحی سایت وکلا

از دلایل طراحی سایت وکلا می توان به صرفه جویی زیاد در هزینه تبلیغات اشاره کرد. اگر شما تصمیم به برگزاری کمپین تبلیغات موفق در اینستاگرام را داشته باشید، باید مبلغی بین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون هزینه کنید. ولی طراحی سایت وکلا این امکان را به شما می ‌دهد تا با هزینه کمتر تبلیغات مفید تری برای سایت خود داشته باشید.

  • بیمه کردن شغل خود در دنیای پر رقابت آنلاین

معمولا در طی یک هفته چندین طراحی سایت وکلا انجام می شود. این کار نشان دهنده این است که در آینده ای نزدیک تمام فعالیت های بازاریابی به طور اینترنتی صورت می گیرند. اگر در دنیای پر رقابت اینترنت جایگاهی برای خود نداشته باشید دچار شرایط سخت می شوید؛ زیرا روز به ‌روز خدمات آنلاین گسترده تر می گردد. به طوری که اگر شما تا ۵ سال آینده برای کسب و کار خود در گوگل کاری انجام ندهید به طور کلی از صحنه رقابت حذف شوید.

بیشتر بخوانید :طراحی سایت تهران

 

زمان لازم برای طراحی سایت وکلا

 

مدت زمان لازم برای طراحی سایت وکلا بسته به فاکتورهای مد نظر شما، متغیر است. اتمام طراحی سایت ممکن است بین ۵ تا ۱۵ روز کاری طول بکشد. در این مدت هر وکیلی موظف است تبلیغات خود را در سایت به بهترین نحو ممکن انجام دهد. اگر در این بازه زمانی فرد بتواند سایت خود را به طور صحیح راه اندازی کند، مسلما روند کاری خود را افزایش خواهد داد.

در واقع طراحی سایت وکلا این امکان را به وکیل می دهد که تمام خدمات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مراجعان بگذارد.

مطلب مشابه: طراحی سایت گردشگری

هدف از طراحی سایت وکلا

 

امکانات لازم در طراحی سایت وکلا

 

  • مشاوره حقوقی آنلاین

در تمام مناطق دنیا وکالت و مراجعه به وکیل یکی از مسائل مهم و قابل توجه است. امروزه با طراحی سایت وکلا که یک نوع تبلیغ و اطلاع رسانی است، می توان از وکیل مشاوره گرفت. مشاوره حقوقی آنلاین به مراجعه کنندگان این امکان را می‌ دهد که  سوال های خود را مطرح کرده و جواب آن را به طور اینترنتی دریافت نمایند.

  • پرداخت آنلاین هزینه مشاوره

شما با کمک طراحی سایت وکلا می توانید به صورت آنلاین هزینه مشاوره را دریافت نمایید. همچنین مراجعه کنندگان می توانند در هر زمان که برایشان مناسب است، زمان مشاوره را رزرو نمایند.

  • آگاهی از رزومه وکیل

کاربران می توانند رزومه کاری وکیل خود را در سایت وکلا مطالعه کنند و از سوابق کاری و تجربه وکیل مدنظر خود مطمئن شوند.

  • تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی

با طراحی سایت وکلا می توانید برای تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی به صورت اینترنتی اقدام کنید. وکلایی که مهارت خاصی دارند برای تنظیم حقوق قراردادی، قواعد تجاری بین المللی و دعوای بین المللی بسیار کمک کننده هستند.

از دیگر امکاناتی که می‌توان در طراحی سایت وکلا نام برد؛ داشتن بخشی مربوط به دعوای خانواده و طلاق و بخشی مربوط به دعوای کیفری است. همچنین می توان پرسش و پاسخ در مورد سوالات موکلان را در این سایت مشاهده کرد.

طراحی سایت وکلا برای وکلای ماهر و همچنین کاربران بسیار مفید است. زیرا برخی افراد حوصله و زمان رفتن به دادگاه و رسیدگی به کار خود را ندارند و از این کار صرف نظر می کنند. سایت وکلا این کار را برای افراد بسیار راحت تر کرده و  افراد  می توانند در زمان مناسب به کار خود رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

 

ویژگی های سایت وکلا

 

ویژگی های سایت وکلا

 

از ویژگی های طراحی سایت وکلا می توان به پنل مدیریت ساده و تجربه کاربری آسان، داشتن بخش وکالت آنلاین و سیستم پرداخت آنلاین اشاره کرد. داشتن رزومه وکیل، داشتن اخبار حقوقی، رزرو آنلاین برای گرفتن مشاوره و مدیریت سطوح گروه ها و کاربران از دیگر ویژگی های سایت وکلا محسوب می شوند. این سایت باعث پیشرفت و رشد وکلا شده و موجب کسب اعتبار بالا برای کسب و کار نیز می شود. وکیل از طریق وب سایت می تواند اطلاعات لازم را به راحتی به موکلان خود اطلاع رسانی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت وکلا افزایش مخاطب و مراجعان بیشتر است. شما به عنوان یک وکیل می توانید به راحتی در تمام مناطق ایران به موکلان خود دسترسی راحت داشته باشید. از ویژگی های بسیار مهم که باید به آن اشاره کرد کاهش هزینه ها است. این سایت از طریق ارائه گزارشات و دریافت اطلاعات آنلاین هزینه کمتری برای وکلا خواهد داشت.

از طریق طراحی سایت وکلا انجام دادن فعالیت های اداری در هر زمان و مکان ممکن می ‌شود. در این شرایط دیگر شما نگران انجام ندادن و یا نرسیدن برای انجام امور خود در  شرکت نخواهید بود.

بیشتر بخوانید:طراحی سایت شرکتی

 

قیمت طراحی سایت وکلا در ۱۴۰۲

 

امروز شیوه های پیدا کردن وکیل یا یک موسسه حقوقی بسیار زیاد است، به همین خاطر بیشتر وکیل ها به دنبال طراحی سایتی خاص برای خود هستند تا بتوانند از طریق سایت اعتماد افراد را به خود جلب کنند. معمولاً بیشتر افراد به وکلایی که اعتماد به نفس و تخصص کافی داشته باشند، روی می آورند. طراحی سایت وکلا تاثیر بسزایی در این زمینه می تواند داشته باشد.

قیمت طراحی سایت وکلا به ویژگی های مد نظر شما در سایت بستگی دارد ولی ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا برای سفارش سایت حرفه ای وکلا در سال ۱۴۰۲ معمولا بین ۷ ـ۱۰ میلیون تومان دریافت میکنیم. برای اطلاع دقیق از لیست قیمت طراحی سایت می توانید با کارشناسان فروش صحبت کنید و مشاوره لازم را دریافت نمایید.

مطلب مشابه: طراحی سایت به زبان انگلیسی 

سخن پایانی

در آخر ما به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید یک سفارش طراحی سایت موفق داشته باشید بهتر است بخشی از سایت را به عنوان صفحه سوالات مدنظر قرار دهید. در این صفحه لیستی از پرسش های عمومی را به همراه پاسخ های کوتاه مطرح کنید. با این کار می توانید اعتماد کاربران را به مرور زمان افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت پزشکی

 

 

 

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار