شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

طراحی سایت شرکتی و اهمیت آن برای کسب و کار ها

شرکت سپنتا مارکتینگ ارائه دهنده بسته های ویژه طراحی سایت شرکتی با قیمت مناسب و با رعایت استانداردهای روز طراحی سایت است.

طراحی سایت شرکتی

چرا سپنتا مارکتینگ را برای ساخت سایت شرکت خود انتخاب کنید؟

امروزه با حرکت دنیای جدید به سمت دیجیتالی شدن، حضور شرکت‌های مختلف در دنیای دیجیتال برای کسب سهمی از بازار ضروری به نظر می رسد. بهره‌مندی از خدمات طراحی سایت شرکتی نیز اولین گام برای حضور در فضای دیجیتال است. البته کمتر شرکت‌هایی را در دنیای امروزی می‌توان یافت که تاکنون اقدام به تاسیس یک وب سایت برای کسب و کار خود نکرده باشند. با این حال، هستند شرکت‌هایی که تاکنون نسبت به انجام این مهم اقدام نکرده‌اند. همچنین، دسته ای از مشتریان ما در سپنتا مارکتینگ، شرکت هایی هستند که در حال حاضر یک وب‌سایت فعال دارند اما از ظاهر و باطن وب‌سایت خود راضی نیستند؛ زیرا در جذب مخاطبان جدید به شرکت، آنطور که باید و شاید به درستی عمل نکرده است.

راهکاری که ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا به شرکت‌ها برای حل این مشکل می دهیم، چیزی فراتر از تغییر قالب سایت انجام برخی به‌روزرسانی‌های جزئی است. به جای آن یک وب سایت از صفر، به گونه ای که یک وب سایت ایده آل و مخاطب پسند باشد، طراحی خواهیم کرد.

اگر می خواهید با بسته های ویژه طراحی سایت شرکتی توسط گروه سپنتا مارکتینگ آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود تا به مطالعه ادامه مطالب این صفحه بپردازید.

سفارش سایت شرکتی توسط سپنتا مارکتینگ

مزایای بهره‌مندی از داشتن سایت برای شرکت

بهره‌مندی از خدمات طراحی سایت شرکتی در سپنتا مارکتینگ می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه چند مورد را به شما معرفی می کنیم.

اعتبار بخشی

در دنیای دیجیتالی امروز، داشتن یک وب سایت برای کسب و کارمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. داشتن وب سایت باعث افزایش اعتبار شرکت شما می شود. البته لازم است بدانید که این اعتباربخشی به شرکت شما تنها محدود به فضای مجازی و دیجیتال نخواهد بود؛ بلکه اعتبار کسب و کار فیزیکی شما نیز به مرور با افزایش میزان مشتریان، افزایش خواهد یافت.

برندسازی با طراحی سایت شرکتی

شما به عنوان یک شرکت می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی به برندسازی مجموعه خود کمک کنید. برای ساختن یک برند و معرفی آن به مشتریان، نیاز به معرفی محصولات و خدمات در سطح جامعه است. اگر بخواهیم این کار را صورت سنتی و در فضای فیزیکی انجام دهیم، هزینه نهایی برای برندسازی، افزایش رقم چشمگیری خواهد داشت. از طرف مقابل، تبلیغات و برندسازی در فضای دیجیتال با داشتن یک سایت شرکتی آسان تر، کم هزینه تر و همچنین موثرتر خواهد بود.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

اگر به فکر گسترش کسب و کار خود هستید و هنوز درباره روش انجام این کار مطمئن نشده اید، پیشنهاد میکنیم تا محیط آنلاین را برای گسترش کسب و کار خود در نظر بگیرید. بهره‌مندی از یک سایت شرکتی به دلیل اینکه هزینه های عملیاتی بسیار کمتری نسبت به فروشگاه‌ها و شرکتهای فیزیکی دارد، در صرف زمان و هزینه شما از جنبه های مختلفی صرفه جویی خواهد نمود.

امکان بازاریابی دیجیتال با طراحی سایت شرکتی

بهره‌مندی از خدمات طراحی سایت شرکتی جهت ایجاد یک وب سایت جدید برای کسب و کار شما باعث می‌شود تا امکان بازاریابی دیجیتال جهت گسترش کسب و کار و درآمد زایی شرکت فراهم گردد. به کمک یک وب سایت شرکتی شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن خدمات خود را به مشتریانی که شاید هیچ وقت همدیگر را ملاقات نکرده اید و در آینده نیز همدیگر را ملاقات نخواهید کرد، عرضه نموده و به فروش برسانید.

مزایای وب سایت برای شرکت ها

ویژگی های ایده آل برای وب سایت شرکتی

تجربه ما در سپنتا مارکتینگ و همچنین سایر متخصصین فعال در این صنعت طی این چند سال، ما را به اجماع رسانده است که طراحی سایت شرکتی برای ایده آل بودن، باید برخی خصوصیات مهم را داشته باشد. از جمله این خصوصیات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. طراحی سایت زیبا و کاربردی

برای ایده آل سازی طراحی سایت شرکتی باید طراحی آن به گونه ای انجام بگیرد که محیط کاربری برای کاربران سایت به صورت زیبا و کاربردی بوده و تمامی خدمات مورد نیاز کاربر در دسترس وی باشد. همچنین المان های طراحی شده برای سایت از نظر کاربر کسل کننده و بی روح نباشد. ما در سپنتا مارکتینگ رفتار کاربران در سایت های مختلف را بررسی کرده و نتایج آن را در پروژه های مشتریان خود پیاده سازی می کنیم.

2. رابط کاربری ساده و آسان با طراحی سایت شرکتی

بهره‌مندی از رابط کاربری ساده و آسان، یکی دیگر از ویژگی های ایده آل برای طراحی سایت شرکتی است. اگر از دید یک کاربر سایت به این موضوع بنگریم، باید گفت که به عنوان یک فرد مراجعه کننده به سایتی که همه قسمت های مورد نیاز به صورت هنرمندانه‌ای در جای خود قرار گرفته باشند، نهایت لذت را میبریم. اگر رابط کاربری سایت شرکتی به صورتی باشد که پیچیدگی نداشته باشد، کاربران به مدت بیشتری در سایت مانده و احتمال انتخاب وب سایت برای خدمات مورد نیازشان افزایش خواهد یافت.

3. بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

اگر به دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی نگاه کنیم، می‌بینیم که خدمات سئو برای وب سایت شرکتی از اهمیت زیادی در ایجاد اعتبار برای سایت برخوردار است. اگر محتوای تولید شده برای وب سایت دقت بالایی داشته و در جهت رفع نیازهای واقعی کاربران باشد، نتایج مثبتی را از جهات مختلف خواهد داشت. اول اینکه کاربر به شما و خدماتتان اعتماد بیشتری پیدا خواهد کرد و احتمال انتخاب شما برای دریافت خدمات مورد نظرش افزایش می یابد. از طرف دیگر، پسندیدن محتواهای موجود در وب‌سایت شما توسط کاربر، باعث می‌شود تا وب سایت شما از نظر موتور جستجو نیز بهینه گردیده و در دسترس مخاطبان بیشتری قرار بگیرد. خود این امر بر افزایش فروش شما به دلیل حضور در نتایج اول موتور جستجو موثر خواهد بود

4. دسترسی پذیری راحتتر مشتریان به شما و خدماتتان

طراحی سایت شرکتی باید به گونه‌ای باشد که برای ظاهر شدن در نتایج اول موتور جستجو، بهینه شده باشد. در دنیای اینترنت بهینه سازی برای موتور جستجو را اصطلاحاً سئو می گویند. سئو، مجموعه‌ای از تکنیک های مختلف را شامل می‌شود که به کمک آن، وب سایت ویژگی های مورد نیاز برای حضور در نتایج اول موتور جستجو را کسب خواهد کرد. نایل شدن به این هدف، نیازمند انجام برخی فعالیت های تخصصی است که اهمیت بسیار بالای آن الزام به برون سپاری این خدمات به شرکت‌های معتبری همچون سپنتا مارکتینگ را گوشزد می کند.

مطلب مشابه: طراحی سایت صنعتی

ویژگی های مهم برای سایت های شرکتی

فرایند طراحی سایت برای شرکت ها در سپنتا مارکتینگ

زمانی که شما سپنتا مارکتینگ را برای خدمات طراحی سایت شرکتی انتخاب می کنید، از یک پروسه مهندسی شده و هدفمند برای طراحی سایت خود بهره‌مند خواهید شد. سیر پروسه‌ای که ما برای مشتریان بخش سفارش طراحی سایت کرده ایم، به شرح زیر می باشد:

مشاوره و نیازسنجی

همه چیز از انتهای همین صفحه شروع می‌شود. شما با پر کردن فرم درخواست مشاوره برای طراحی سایت شرکتی، از خدمات مشاوره تخصصی ما بهره‌مند خواهید شد. در جلسات مشاوره، نیازسنجی برای کسب و کار شما از نظر انتخاب نوع وب سایت مناسب انجام خواهد گرفت. وب سایت طراحی شده باید تطابق حداکثری با خدمات ارائه شده توسط شما و همچنین نیازهای کاربرانتان داشته باشد. چنین وب سایتی از ارزش بسیار بالایی خواهد بود

بررسی و طرح ریزی اولیه طراحی سایت شرکتی

پس از انجام جلسات حضوری یا غیر حضوری مشاوره و نیاز سنجی برای طراحی سایت شرکتی شما، یک طرح اولیه از وب‌سایت و خصوصیاتی که از نظر فنی و عملکردی باید داشته باشد، ایجاد می‌شود. پس از انجام برخی بررسی های اولیه، این طرح به صورت آزمایشی پیاده سازی می‌شود.

ارائه نسخه آزمایشی و بررسی نظر مشتری

در این مرحله، طراحی انجام شده برای وب سایت شرکتی به صورت آزمایشی پیاده سازی می‌شود. برای ادامه فرایند طراحی سایت شرکتی لازم است و نظر کاربر درباره طراحی اولیه در مورد سوال قرار بگیرد. این امر باعث می‌شود تا اجماع نظر بیشتری درباره ادامه فرایند صورت گرفته و سایت طراحی شده دقیقا مطابق با سلیقه کاربر باشد.

انجام اصلاحات احتمالی مورد نیاز

در صورتی که برخی موارد از نظر کاربر نیاز به تغییر داشته باشند، می توان در این مرحله و قبل از اینکه فعالیت های بیشتری روی سایت صورت گرفته باشد، انجام داد. این امر باعث می‌شود تا از صرف وقت جهت انجام اصلاحات پس از تکمیل نهایی پروژه پیشگیری شود.

راه اندازی سایت و تحویل به مشتری

پس از تکمیل اصلاحات و انجام برخی کارهای جزئی بر روی ساختار سایت، به آخرین مرحله در طراحی ساخت شرکتی می رسیم. در این گام، یک هاست پر سرعت خریداری شده و سایت بر روی آن راه اندازی می‌شود. از اینجا به بعد، کار اصلی متخصصین سپنتا مارکتینگ به پایان رسیده و زمان آن است که پروژه به طور کامل به کاربر تحویل داده شود.

انجام پشتیبانی و سایر خدمات ویژه بهینه سازی سایت

لازم به ذکر است که سپنتا مارکتینگ برای مشتریان خود بسته های ویژه پشتیبانی و بروزرسانی سایت را در نظر گرفته است. مشتریان بنا به سلیقه و نیاز خود می توانند از بین خدمات پشتیبانی محدود و کوتاه مدت و یا نامحدود و بلندمدت انتخاب نمایند. همچنین در صورت نیاز بهره‌مندی از خدمات سئو و بهینه سازی محتوا و همچنین تولید و به‌روز رسانی محتوای سایت، می‌توانید روی خدمات سپنتا مارکتینگ حساب ویژه ای باز کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مراجعه به بخش مربوطه از طریق منوی خدمات سایت و یا تماس با کارشناسان مجموعه به پاسخ سوالات خود دست یابید.

راه اندازی سایت و تحویل به مشتری

یک سایت شرکتی خوب چه بخش هایی باید داشته باشد؟

یک سایت شرکتی خوب و کاربر پسند باید بخش های مختلفی را در ساختار خود داشته باشد. هر یک از این قسمت ها، باعث تسریع در رفع احتیاجات کاربران در سایت شده و همچنین درصد انتخاب شما در جهت بهره‌مندی از خدماتتان افزایش خواهد یافت. اگر می خواهید بدانید که یک سایت شرکتی خوب باید از چه اجزایی تشکیل شده باشد، ادامه این قسمت را مطالعه فرمایید.

یکی از مهم‌ترین صفحاتی که باید در داخل هر سایت شرکتی وجود داشته باشد، صفحه معرفی شرکت است که معمولاً با عنوان صفحه (درباره ما) در وب‌سایت‌های مختلف دیده‌ایم. در این صفحه با ارائه توضیحاتی کامل و جامع، به معرفی شرکت و حوزه فعالیت و خدماتش می‌پردازیم. در کنار آن بهتر است درباره تاریخچه شرکت، مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد با شرکتمان را معرفی نماییم. درج این اطلاعات اهمیت بسیار بالایی در اعتباربخشی به وب سایت شما خواهد داشت.

1. صفحه معرفی شرکت

یکی دیگر از صفحاتی که هنگام طراحی سایت شرکتی در سپنتا مارکتینگ برای تمامی وب‌سایت‌های طرف قرارداد طراحی می‌شود، صفحه مربوط به ارتباط مشتریان با بخش پشتیبانی وب سایت است. در این صفحه تمامی راه‌های ارتباطی از قبیل شماره تلفن، آدرس دقیق شرکت، نشانی صندوق ایمیل شرکت و همچنین صفحات شرکت در شبکه‌های اجتماعی از جالب واتساپ، تلگرام و اینستاگرام درج می‌شود.

2.صفحه تماس با ما

درج صفحه ارتباط با ما در طراحی سایت شرکتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر کاربران با پشتیبانی دقیق و هدفمند شما در پشت صفحه اینترنتی‌تان مواجه شوند، اعتماد لازم برای بهره‌مندی از خدمات شما را به دست خواهند آورد.

3.صفحه وبلاگ

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کرده بودیم، وب سایت شما باید دارای محتواهای مناسب، دقیق و به‌روز باشد. این امر باعث می‌شود تا ما درشرکت طراحی سایت تهران سپنتا مارکتینگ به مشتریان خود توصیه کنیم تا یک صفحه به عنوان مجله وب سایت ایجاد شود. با درج اطلاعات جدید و به‌روز در این صفحه، مخاطبان بیشتری را به سایت شرکتی خود جذب خواهید کرد.

4.صفحه معرفی خدمات شرکت

یکی از ارکان مهم هر وب‌سایت که هنگام طراحی سایت شرکتی نیز به آن اهمیت فراوانی قائل ‌شویم، صفحه معرفی خدمات شرکت است. در این صفحه باید تمامی خدماتی که توسط شرکت شما انجام می‌شود، درج گردیده و به طور کامل به مشتریان احتمالی معرفی گردد.

5. صفحه فروشگاه سایت

در صورتی که تمایل به فروش اینترنتی در وب سایت خود داشته باشید،شما می توانید هنگام سفارش ساخت سایت از شرکت طراحی مربوطه در خواست کنید طراحی سایت فروشگاهی شما را هم همزمان شروع کنند که در سایت شرکتی شما قرار داده شود.

وبسایت شرکتی برای فروشگاه ها

بر خی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

ما در سپنتا مارکتینگ بیش از ۱۰۰ نمونه کار طراحی سایت داریم برای دریافت نمونه ای بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت شرکتی سپنتا مارکتینگ در سال ۱۴۰۳

قیمت طراحی سایت شرکتی در سپنتا مارکتینگ با وجود تمامی خدمات ایده‌آلی که برای مشتریان خود انجام می‌دهیم، بسیار اقتصادی و بهینه تعیین شده است. البته فاکتورهای مختلفی از جمله حجم کار و میزان جزئیاتی که قصد دارید در وب‌سایت شما اعمال شوند بر قیمت پروژه تأثیر خواهند داشت.

با این وجود، هزینه طراحی سایت شرکتی به طور معمول بین ۷ ـــ ۱۰ میلیون تومان می باشد.

اگر می‌خواهید که یک برآورد کلی از قیمت طراحی سایت شرکتی برای شما صورت بگیرد، می‌توانید با پرکردن فرم زیر از لیست قیمت‌ها و همچنین خدماتی که می‌توان بهره‌مند شد، مطلع شوید‌.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!