شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

۷ مزیت تولید محتوای مداوم و با کیفیت

مزایای تولید محتوا

در دنیای وابسته به اینترنت امروز، کسب و کارها سرمایه گذاری قابل توجهی در ساخت برنامه های بازاریابی محتوا انجام می دهند. چرا؟ ثابت شده است که تولید محتوا با کیفیت موفقیت چشمگیری را به ارمغان می آورد.

بازاریابی محتوا به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش جذب مخاطب، توسعه حضور برند شما و افزایش فروش، یک روش رشد حیاتی برای اکثر مشاغل است.

ما در این مقاله،مزایای تولید محتوای ثابت و با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهیم.

 


چرا تولید محتوا مهم است؟

تولید محتوا بسیار مهم است زیرا به سوالات مخاطبان شما پاسخ می دهد و به شما در ایجاد اعتماد، توسعه روابط، بهبود میزان تبدیل مشتری و پیدا کردن مشتریان بالقوه کمک می کند. امروزه، مشتریان از برندهای مورد علاقه خود، محتوای با کیفیت و ثابت را انتظار دارند. تولید محتوا در هر بخش از دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارد، از خدمات سئو سایت گرفته تا تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی.


تولید محتوای ثابت، با کیفیت و جذاب بیش از هر تکنیک دیگری بر تصمیم گیری مخاطبان آنلاین تأثیر می گذارد.


ثبات در نشان دادن برند یکی از عوامل متعددی است که رشد و موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند. برندهای بزرگ می دانند چگونه برند خود را به طور مداوم و هنگام تعامل با مشتری به تصویر بکشند.

همین استدلال در مورد بازاریابی محتوا نیز صدق می‌کند – محتوای شما باید دارای یک صدا، سبک و صدای منحصر به فرد و قابل شناسایی در تمام کانال‌های توزیع دیجیتال مارکتینگ باشد.

ثبات محتوا اعتبار شما را ایجاد می کند، اعتماد ایجاد می کند و شهرت شما را تقویت می کند.

بنابراین، ما می دانیم که محتوایی که ایجاد می کنید باید سازگار باشد. با این حال، چرا تولید محتوا اینقدر مفید است؟ در اینجا به مهمترین مزایای تولید محتوا می پردازیم.

تولید محتوا

فواید تولید محتوا

۱- مخاطبان شما مدت بیشتری در اطراف شما باقی خواهند ماند

تولید محتوای عالی یک دارایی مهم برای هر کسب و کاری است و این توانایی را دارد که برای مشتریان بالقوه شما تجربیات مثبت ایجاد و آنها را وادار کند که برای خرید بیشتر برگردند. این یکی از ابزارهای مهم برای جلب توجه مخاطبان و تقویت مداوم دید مثبت نسبت به برند شما است.

۲- باعث ایجاد اعتماد می‌شود

تولید محتوا به کسب و کار شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. می توانید به سوالات آنها پاسخ دهید و با مشتریان تعامل داشته باشید. وقتی محتوای با ارزشی خلق می کنید بدون اینکه چیزی در ازای آن بگیرید، مخاطبان شما بیشتر به توصیه های شما اعتماد خواهند کرد.

در نهایت، زمانی که محتوای شما در مکان مناسب و در زمان مناسب با مخاطبان مناسب نمایش داده شود، باعث بهبود شهرت برند شما خواهد شد. هرچه مشتریان محتوای با کیفیت بیشتری ببینند، احتمال ارتباط مثبت آنها با شرکت شما بیشتر می شود.

۳- کسب و کار شما به لطف سئو بیشتر دیده می شود

هرچه محتوای باکیفیت‌تر و منسجم‌تری تولید کنید برای سئوی سایت شما بهتر خواهد بود.

به عنوان مثال، محتوای شما باید به کسب و کار شما کمک کند تا در موتور های جستجو قابل مشاهده باشد و در بین مخاطبان خود اعتماد و اعتبار ایجاد کند. علاوه بر این، با یک استراتژی محتوای توسعه یافته، محتوای شما به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو رتبه بالاتری داشته باشید.

تولید محتوای با کیفیت اصلی ترین عامل رشد سئو سایت شما می باشد.

۴- جذب مشتری بهتر در رسانه های اجتماعی

افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی در سراسر کانال ها یک چیز است، اما ایجاد محتوای با کیفیت کاملاً چیز دیگری است. اگر شما از آن دسته کسب و کارهایی هستید که با وجود داشتن طرفداران بسیار زیاد، جذابیت چندانی نمی بینید، وقت آن رسیده است که از بازاریابی محتوا به نفع خود استفاده کنید. تولید محتوای با کیفیت می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. برای مثال ما در سپنتا مارکتینگ از تولید محتوای با کیفیت برای مدیریت پیج اینستاگرام استفاده می کنیم.

۵- افزایش قابل توجه تعداد مشتریان

تولید محتوا می‌تواند منجر به افزایش مشتریان شود. هنگامی که مخاطبان شما محتوای شما را مشاهده می کنند، در آینده به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد. علاوه بر این، تماس برای اقدام (CTA) که مستقیماً در محتوای شما قرار داده می‌شود، می‌تواند مشتریان بالقوه جدیدی را برای تیم فروش شما ایجاد کند.

بنابراین، چگونه محتوا می تواند افزایش مشتریان جدید شود؟

به گفته لیندسی کولوویچ، مدیر تیم هاب اسپات، “محتوا راهی عالی برای راهنمایی کاربران به یک صفحه فرود است. معمولاً، شما محتوا را برای ارائه اطلاعات مفید و رایگان به بازدیدکنندگان نمایش می دهید. می توانید CTAها را در هر جایی از محتوای خود اضافه کنید. هر چه بازدیدکننده از محتوای شما بیشتر خوشحال شود، احتمال بیشتری دارد که بر فراخوان شما کلیک کند و به سمت صفحه فرود شما حرکت کند.”

۶- محتوای عالی می تواند شرکت شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کند

تولید محتوای با کیفیت به ایجاد اقتدار آنلاین شما کمک می کند. اگر کسب و کار شما به عنوان مکانی معتبر برای کسب اطلاعات شناخته شده باشد، احتمالاً در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

به علاوه، اگر مشتریان شما را به عنوان یک متخصص صنعت ببینند، تمایل بیشتری به اعتماد به شما دارند. محتوای شما باید تخصص شما را در زمینه کاری خود نشان دهد و پاسخ های ارزشمندی به سوالات مخاطبان ارائه دهد.

به طور کلی، تولید محتوا مهم است. اما، چگونه می توان در آن موفق بود؟

یکی از راه های تشخیص این است که کیفیت محتوای خود را ارزیابی کنید. یکی از ارزیابی‌های سودمند کیفیت، امتیازدهی محتوا است.

از آنجایی که کسب و کارهای بیشتری بودجه بازاریابی محتوای خود را افزایش می دهند، هرگز زمان بهتری برای گنجاندن معیارهای امتیازدهی محتوا در کمپین بازاریابی شما وجود ندارد.

با کمک امتیازدهی محتوا، می توانید عملکرد بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری کرده و بهبود ببخشید و ارزش زیادی به مخاطبان خود ارائه دهید.

۷- در استراتژی بازاریابی خود صرفه جویی خواهید کرد

بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده در منابع مهم مربوط به تولید محتوا مانند هاب اسپات، این روش به عنوان مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی موجود از ۱۰ سال پیش باقی مانده است.

اگر چه هزینه های اولیه برای تولید محتوا با کیفیت زیاد به نظر می رسد اما در درازمدت، در مقایسه با تبلیغات پولی، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی سنتی، بازاریابی از طریق تولید محتوا هر بار برنده می شود.

معمولا، هزینه ها برای تولید محتوای اینستاگرام از ۲.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان در ماه است، اما شما می توانید بعد از چند ماه، با افزایش مشتریان خود شاهد رشد چند برابری نرخ بازگشت سرمایه خود باشید.


تولید محتوا انگلیسی

قیمت تولید محتوا

هزینه تولید محتوا به عوامل زیادی بستگی دارد و برای اطلاع دقیق نیاز به تماس با مشاوران ما دارد ولی هزینه تقریبی تولید محتوا به شرح زیر است:

تولید محتوا برای پیج کاری در اینستاگرام:از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان(ماهیانه)

تولید محتوا برای سئو: از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان(ماهیانه)

تولید محتوا به انگلیسی برای اینستاگرام: از ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (ماهیانه)

تولید محتوا برای سئو به انگلیسی: از ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (ماهیانه)

تولید محتوا انگلیسی

بیشتر اعضای سپنتا مارکتینگ کاملا مسلط به زبان انگلیسی هستند(دارای آیلتس ۷.۵ به بالا) و در تولید محتوا به زبان انگلیسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

فقط کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و نیاز خود را ما در جریان بگذارید و خواهید دید تیم ما چگونه به کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

تا دیر نشده شروع کنید!

ایجاد استراتژی بازاریابی از طریق تولید محتوا یکی از مهم ترین مراحلی است که می توانید برای تیم بازاریابی خود بردارید. برای انجام این کار، محتوای فعلی خود را بررسی کنید و بفهمید چه محتوای برای کسب و کار شما مفید است و یا با ما تماس بگیرید و از انواع خدمات تولید محتوا حرفه ایی سپنتا مارکتینگ بهره ببرید.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار