شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام را به ما بسپارید و از طریق ادمینی حرفه ای درآمد کسب و کارتان را افزایش دهید.

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

در چند سال اخیر، اینستاگرام به محبوب ترین و قوی ترین روش بازاریابی در ایران تبدیل شده است. بسیار از کسب و کارها از طریق پیج اینستاگرامی خود اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود به ملیونها کاربر در این پلتفرم  هستند.

اما مدیریت پیج اینستاگرام بدون مهارت و تخصص لازم، صرفا هدر دادن وقت و شکست در کسب و کار اینستاگرامی می‌باشد. برای مدیریت کردن اصولی و پیشرف پیج نیاز به مهارت های مختلف می باشد که در صورت عدم آموزش های مورد نیاز، پیج اینستاگرامی شما محکوم به شکست می باشد.

ما در سپنتا مارکتینگ با به کارگیری تیمی از افراد آموزش دیده با مهارت های مختلف صفر تا ۱۰۰ پیج شما را در دست میگیریم و به رشد پیج و کسب و کار شما کمک می‌کنیم. 

اهمیت فعالیت کاری در اینستاگرام

چرا فعالیت کاری در اینستاگرام اهمیت دارد؟

اینستاگرام یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی در دنیاست. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به مشتریان خود مدیریت پیج اینستاگرام را برای مشاغل با کمترین هزینه ارائه دهیم. با خدمات حرفه ای ادمینی اینستاگرام ما می توانید نتایج غیر قابل باور را برای کسب و کار خود بدست آورید.

نحوه عملکرد مدیریت پیج اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کار چالش برانگیز است، به خصوص اگر در مدیریت صحیح پیج اینستاگرام خود آشنایی و دانش کافی ندارید. شما تنها با مدیریت حرفه‌ایی پیج خود، استفاده کامل از آن برای تبلیغ خدمات/محصولات خود می توانید رقبا را شکست دهید. 

اما اصلا جای نگرانی نیست، اکنون می توانید با کمک مدیریت پیج اینستاگرام شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا، کسب و کار خود را به طور شگفت انگیزی به سطح بالاتری برسانید.

 این نوع خدمات می تواند به طور موثری صفحه اینستاگرام شما را در معرض دید مشتریان احتمالی شما قرار دهد و به وسیله آن در مدت زمان کوتاه لایک واقعی دریافت خواهید کرد و دنبال کنندگان خود را افزایش خواهید داد.

نحوه عملکرد مدیریت پیج اینستاگرام

خدمات سپنتا مارکتینگ برای مدیریت صفحه اینستاگرام

تولید محتوا با کیفیت

ما با تولید محتوای خیره کننده، رشد واقعی در صفحه شما ایجاد می کنیم تا با خیال راحت بتوانید روی کسب و کار خود تمرکز کنید.

رشد هدفمند پیج شما

ما یک پایگاه فالوور از افراد واقعی ایجاد می‌کنیم که با مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد و از طریق دسترسی ارگانیک، کسب و کار شما را در اینستاگرام افزایش دهد.

طراحی گرافیک منحصر به فرد

شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا متشکل از طراحان گرافیک خبره و با تجربه طراحی های شگفت انگیزی را برای مشتریان جهانی ما ایجاد کرده اند و می توانند همین کار را برای شما نیز انجام دهند.

قرار گرفتن در معرض دید مشتریان

ما صفحه شما را فعال نگه می داریم تا بینندگان و احتمال مشارکت داخل پیج را افزایش دهیم

ارسال گزارش ماهانه

هر ماه یک گزارش تحلیلی برای اندازه گیری پیشرفت صفحه اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی

ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود و در صورت بروز هر گونه اشکال در پروژه شما، تمام تلاش خود را برای بهبود رضایت مشتری به کار می‌گیریم.

مهارت مورد نیاز برای مدیریت پیج اینستاگرام

مهارت هایی مورد نیاز برای مدیریت پیج اینستاگرام

فعالیت پیج کاری با صفحه شخصی در اینستاگرام  کاملا متفاوت است و معمولا یک شخص به تنهایی دارای کلیه مهارت مربوط به مدیریت حرفه‌ایی پیج اینستاگرام  نمی باشد.

ولی نیازی به نگرانی نیست، چون شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا متشکل از تمامی افراد مورد نیاز با تخصص های مختلف برای رشد سریع پیج کاری شما در اینستاگرام می‌باشد.

تعدادی از مهارت های مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام:

مزیت ‌های ادمینی پیج اینستاگرام توسط تیم سپنتا

مزیت ادمینی پیج اینستاگرام

پکیج‌ های حرفه ای و مقرون به صرفه برای همه!

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام ۱۴۰۲

پکیج ادمینی

۳ میلیون
تومان

پکیج خدمات گرافیک

۳ میلیون
تومان

پکیج تولید محتوا

۳ میلیون
تومان

پکیج کامل خدمات اینستاگرام (پیشنهاد سپنتا)

۷ میلیون
تومان

نمونه کارهای مدیریت پیج اینستاگرام توسط
سپنتا مارکتینگ

به رشد کسب و کار خود در اینستاگرام فکر می‌کنید؟

مدیریت صفحه اینستاگرام برای آنلاین شاپ ها چگونه انجام می شود؟

اگر به تازگی یک کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کرده اید، احتمالا می دانید که چه رقابت سنگینی در اینستاگرام وجود دارد. همین موضوع مدیریت صفحه اینستاگرام برای آنلاین شاپ ها سخت کرده است. البته قطعا اگر بخواهید خودتان مدیریت پیج اینستاگرام را انجام دهید، راه سخت تری در پیش دارید. ولی اگر از خدمات حرفه ای برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام و مدیریت پیج استفاده کنید، خیلی ساده تر به نتیجه خودتان خواهید رسید.

 
برای مدیریت صفحه اینستاگرام برای آنلاین شاپ ها، لازم است که ابتدا پیج اینستاگرامی مورد بررسی قرار گیرد. بسته به اینکه عملکرد پیج اینستاگرامی چگونه بوده است، مدیریت صفحه اینستاگرام نیز انجام می شود. بنابراین، حتی حجم کار برای مدیریت و بالا بردن پیج اینستاگرامی، به پایه پیج هم بستگی دارد. پس از تحلیل پیج نوبت به تحلیل رقبا در اینستاگرام می رسد. در نهایت می توان با برنامه های پیش روی هر کسب و کار، مدیریت پیج را آغاز کرد. همچنین می توانید با سفارش سایت فروشگاهی نه تنها خیلی زود از رقبای خودتان پیشی می گیرید؛ بلکه می توانید به درآمد عالی نیز برسید.

مدیریت صفحه اینستاگرام برای آنلاین شاپ ها

وظایف ادمین حرفه ای اینستاگرام

مدیر پیج اینستاگرام، باید تمامی جوانب صفحه اینستاگرامی را بررسی کند. شاید در ابتدای امر تصور شود که تنها خدمات ارائه شده توسط مدیر پیج، تولید محتوا و یا پاسخگویی به مخاطبین است؛ اما واقعیت این است که مدیر صفحه اینستاگرام باید اطلاعات کافی در مورد اصطلاحات رایج مورد استفاده در اینستاگرام و نحوه تحلیل رقبا و داده های موجود در اینستاگرام را داشته باشد. از جمله وظایف یک مدیر پیج حرفه ای، عبارتند از:


تحلیل رقبا
یکی از مهم ترین وظایف یک مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای، تحلیل رقبا است. مدیریت صفحه اینستاگرام برای شرکت ها فقط شامل تولید محتوا یا برنامه ریزی برای انجام تبلیغات نمی شود. مدیر پیج، باید به طور دقیق رقبا بررسی کنید و ضعف های یک پیج اینستاگرامی را نسبت به رقبا مشخص کند. در این صورت می توان با تمرکز بر روی رقبا، مدیریت پیج اینستاگرامی را انجام داد و از دیگر رقبا پیشی گرفت.


برنامه ریزی برای تولید محتوا
تولید محتوا یکی از وظایف مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای است. اما برای تولید محتوا و جذب کاربران به وسیله آن، لازم است که ابتدا برنامه ریزی مناسبی برای انتشار پست، استوری و … وجود داشته باشد. تحلیل داده های پیج و بررسی نیاز مشتریان و کاربران پیج اینستاگرامی، می تواند به برنامه ریزی برای تولید محتوا کمک کند. در این صورت افراد می دانند که در چه ساعتی، در چه زمانی و چه نوع محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنند.


تحلیل داده های موجود در پیج اینستاگرامی
بررسی میزان لایک های هر یک از پست های پیج اینستاگرامی، میزان ویو هر یک از ویدیوها، ساعات مشاهده استوری ها و داده هایی از این قبیل می توانند به مدیریت صفحه اینستاگرام برای کسب وکارها کمک کنند. یک مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای باید قدرت تحلیل بسیار قوی داشته باشد تا بتواند داده های موجود در پیج را بررسی و به طور دقیق از آن ها برای قوی تر کردن پیج استفاده کند.


پاسخگویی به مخاطبان پیج با صبوری
پاسخگویی به مخاطبان پیج به ویژه برای پیج های اینستاگرامی که اقدام به فروش یا ارائه خدمات می کنند، بسیار حائز اهمیت است. یک مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای، باید با صبوری زیاد به مخاطبین پاسخ دهد. روحیه انتقادپذیری برای پاسخگویی به مخاطبین بسیار مهم است تا اگر فردی یک انتقادی به مدیر کرد، مدیر پیج خیلی زود از کوره در نرود.


انجام تبلیغات و مدیریت آن ها
شاید نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام به نظر ساده باشد. اما مدیریت تبلیغات، زمان انتشار تبلیغات و یا حتی انجام کارهای گرافیکی برای انتشار یک پست یا محتوای تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. در پکیج مدیریت پیج اینستاگرامی، می توانید از خدمات مدیریت تبلیغات اینستاگرام نیز استفاده کنید.


تولید محتوا و استفاده از هشتگ های مناسب
مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای باید با انواع اصطلاحات رایج مورد استفاده در اینستاگرام و هشتگ های مناسب برای هر پست اینستاگرامی آشنایی داشته باشد. تولید محتوا به تنهایی برای مدیریت صفحه اینستاگرام برای کسب وکار ها کافی نیست. لازم است که افراد با تحلیل رقبا و ترندهای اینستاگرام از هشتگ های مناسب نیز استفاده کنند.

مزایای مدیریت تولید محتوا و پیج اینستاگرام

خدمات تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام با وجود رقابتی که میان پیج های مختلف وجود دارد، به یک ضرورت تبدیل شده است. یعنی اگر قصد اقدام به استفاده از خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام را ندارید، نه یک قدم، بلکه چندین هزار قدم از رقبای خودتان عقب تر هستید. برای اینکه درک بهتری از اهمیت برون سپاری مدیریت تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام داشته باشید، به مزایای این کار اشاره می کنیم.


دسترسی به مشتریان بیشتر
دایره ارتباطات شما با برون سپاری مدیریت پیج اینستاگرام محدود نمی شود. در واقع، شما هر روز مشتریان بیشتری از نقاط مختلف کشور ایران بدست خواهید آورد که ممکن است به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. دسترسی به مشتریان بیشتر، مهم ترین مزیت تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی است.


افزایش درآمد در زمان کوتاه
ممکن است در همان ابتدا برای دریافت خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام، هزینه ای را پرداخت کنید. اما تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام آنقدر می تواند برای افزایش درآمد شما موثر باشد که هزینه پرداخت شده توسط شما، هیچ است. همه کسب و کارها و پیج های اینستاگرام حرفه ای از خدمات مدیریت حرفه ای نیز استفاده می کنند. پس اگر می خواهید به درآمد خوبی برسید، حتما از خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام  استفاده کنید.


افزایش فالوور و بازدیدکنندگان واقعی
فالوور، تولید محتوا و پاسخگویی به مخاطبین با برخورد مناسب، می توانند با هم ارتباط نزدیکی داشته باشند. با برون سپاری مدیریت صفحه اینستاگرام برای کسب وکار ها، می توانید فالوورهای خودتان را افزایش دهید. چرا که مدیران حرفه ای صفحات اینستاگرامی می توانند شما را با تولید محتوای حرفه ای، به یک پیج اینستاگرامی فعال تبدیل کنند. پاسخگویی سریع به مخاطبین و تولید محتوای اصولی، هر دو باعث جذب فالووهای بیشتر، افزایش لایک و ویو می شود. در نهایت ترکیب این موارد باعث می شود تا پیج های اینستاگرامی به اکسپلور اینستاگرام نیز راه پیدا کنند.


رسیدن به رتبه های بالاتر در اینستاگرام و پیشی گرفتن از رقبا
اصلی ترین هدف شما و ما برای مدیریت صفحه اینستاگرام برای کسب وکارها، پیشی گرفتن از رقبا است. رسیدن به رتبه های بالاتر در اینستاگرام با کمک مدیریت پیج های اینستاگرامی، می تواند شما را به رسیدن به اهدافتان نزدیک تر کند. در واقع هر چیزی که در اینستاگرام وجود دارد، رقابت است و رقابت! اگر بتوانید سریع تر از رقبای خودتان پیشی بگیرید، خیلی زود به درآمد عالی نیز خواهید رسید. چون در این صورت مشتریان ترجیح می دهند که از شما خدمات دریافت کنند.

به رشد کسب و کار خود در اینستاگرام فکر می‌کنید؟

اهمیت انجام تبلیغات در اینستاگرام در کنار ادمینی حرفه ای

مدیریت صفحه اینستاگرام برای آنلاین شاپ ها مانند نان شب واجب است! اما این تمام کاری نیست که می توانید برای رشد کسب و کارتان انجام دهید. اگر می خواهید مزه نان واجب خودتان را عوض کنید، باید کمی چاشنی به آن اضافه کنید. چاشنی مدیریت صفحه در اینستاگرام هم تبلیغات در اینستاگرام محسوب می شود.

 
بدون تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام، نمی توانید به درآمد عالی و رتبه خوبی برسید. تبلیغات به شما برای دیده شدن کمک کند. پس در کنار اینکه از خدمات تولید محتوا و ادمینی اینستاگرام استفاده می کنید، باید از خدمات تبلیغات در اینستاگرام نیز استفاده نمایید. تبلیغات حرفه ای بهتر شما را به مخاطبین معرفی می کند و باعث می شود تا هر روز بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید.

نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام

برای انجام تبلیغات در اینستاگرام می توانید به صورت شخصی پیش بروید و خودتان این کار را انجام بدهید. ولی با توجه به اینکه شما با پیج های اینستاگرامی که کار تبلیغات را انجام می دهند و بازدهی آن ها آشنایی ندارید، باید این کار را به یک فرد کاردان بسپارید. افرادی که در حوزه مدیریت پیج اینستاگرام برای کسب وکار فعالیت می کنند، می دانند که کدام پیج های اینستاگرامی تبلیغات پربازده تری دارند.

 
بنابراین، در سپنتا مارکتینگ برای انجام تبلیغات در اینستاگرام اهمیت زیادی وجود دارد. به همین خاطر در اولین قدم زیرساخت مناسب برای انجام تبلیغات، در پیج شما انجام می شود. در واقع، پیج اینستاگرامی شما باید ارزش بالایی برای تبلیغ کردن داشته باشد تا افراد به محض ورود، اقدام به دنبال کردن پیج اینستاگرامی شما کنند. سپس، بنرهای تبلیغاتی با روش های گوناگون طراحی می شوند که از نظر گرافیکی فوق العاده هستند. تبلیغات آماده شده توسط این مجموعه کاملا تخصصی و کاربرپسند می باشند. در نهایت با ارتباط با پیج های تبلیغاتی مناسب، می توان مدیریت تبلیغات را برای صفحه های اینستاگرامی انجام داد.

چطور از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام سپنتا مارکتینگ استفاده کنیم؟

برای راحتی شما عزیزان جهت ثبت سفارش در سپنتا مارکتینگ یک فرم در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید از طریق فرم موجود در سایت، سفارش خودتان را ثبت کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ما 3 پکیج مدیریت صفحه اینستاگرام را در نظر گرفته ایم. البته یک پکیج سفارشی نیز به این 3 مورد اضافه کرده ایم که مخصوص افراد با ایده های خاص است.

 
در هنگام ثبت سفارش در سپنتا مارکتینگ باید پکیج خودتان را برای مدیریت پیج اینستاگرام مشخص کنید. می توانید از چند پکیج به صورت همزمان استفاده کنید یا یک پکیج را انتخاب کنید. در نهایت با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن، می توانید سفارش خودتان را ثبت کنید. ما در زمان کوتاهی با شما تماس خواهیم گرفت تا همکاری خودمان را آغاز کنیم.

در صورت نیاز به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

در صورت هرگونه سوال یا جهت شروع فرآیند مدیریت صفحه اینستاگرام خود فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

همین حالا ادمینی اینستاگرام را توسط سپنتا مارکتینگ شروع کنید!!!

سوالات متداول

هنگامی که فرم را به صورت آنلاین پر کردید، ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت تا در مورد کسب و کار شما و اینکه آیا در حال حاضر در اینیستاگرام حضور دارید یا خیر.

ما کسب و کار و صنعت شما را عمیقاً بررسی خواهیم کرد و شما اطلاعات کاربری خود را به ما می دهید. سپس به حساب شما وارد می‌شویم و شروع به مدیریت پیج اینستاگرام شما میکنیم.

اکثر مشتریان با ما همکاری بلند مدت دارند. نتایج به پکیج اینستاگرامی که انتخاب می کنید و همچنین حوزه کسب و کار شما بستگی دارد. ما به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را برای مخاطبان مناسب درست می‌کنیم، قطعاً کسب و کار شما شاهد رشد سریع تری خواهد بود.

بله، آنها واقعی هستند. ما ماه‌ها صرف توسعه تکنیک‌های بازاریابی تخصصی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم رشد واقعی و هدفمند را با فالوورهای واقعی و فعال ببینید.

ادمین های حرفه ایی شرکت ما به صورت دستی روی حساب(های) شما کار و استراتژی را پیاده سازی می کنند. ما از هیچ اتوماسیون یا نرم افزاری نیز برای رشد حساب شما استفاده نمی کنیم.

هنگامی که فرم را پر کردید،ما با شما تماس میگیریم و معمولا بعد از ۲ روز کاری، مدیریت پیج شما را شروع خواهیم کرد.

اگر تصمیم گرفتید که نمی‌خواهید به خدمات ما ادامه دهید، می‌توانید فوراً آن را لغو کنید و هرگز پرداخت دیگری انجام ندهید.

ما از شما نمی خواهیم به هیچ قراردادی بلند مدتی متعهد شوید.

همچنین اگر در هفته اول همکاری با ما رضایت نداشتید، ما مبلغ همکاری شما را به طور کامل پس خواهیم داد.

مطمئناً، وقتی پکیج خود را سفارش می‌دهید،  می‌توانید مطالبی را که می‌خواهید برای شما پست کنیم آپلود کنید. ما معمولاً محتوای ارائه شده توسط شما را بررسی و ویرایش می کنیم، اما شما می توانید آن را همانطور که هست پست کنید.

پس از اتمام هر ماه همکاری، گزارشی از فعالیت مرتبط با مدیریت پیج اینستاگرامی شما  ارسال می‌کنیم، می‌توانید داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و بازخورد خود را به ما ارائه دهید تا بتوانیم بعد از هر ترم کار را بهبود ببخشیم.

بله، ما در شرکت سپنتا بیش از ۲۰ ادمین حرفه ای اینستاگرام داریم، در صورت عدم رضایت از نحوه کار ادمین ما ادمین دیگیری جایگزین میکنیم.

پس از انتخاب پکیج مدیریت پیج اینستاگرام توسط شما، مشاوران ما اول حوزه کاری، رقبا و بقیه فاکتورهای مهم را انالیز میکنن، سپس با تماس با شما و بر طبق سلیقه و نوع همکاری شما، ادمین مورد نظر اتخاب می شود.

برای مدیریت کامل پیج اینستا، همکاری افراد مختلف با مهارت های متفاوت لازم می باشد.

برای مثال: ادمین پیج، کارهای مربوط به ادمینی(گذاشتن پست و استوری، تعامل با پیج های همکار و پاسخگویی به مشتریان پیج) را انحام می دهد. گرافیست، کار های طراحی پست و استوری و ادیت ویدیو را انجام می دهد و تولید محتوا هر پیج توسط تیم تولید محتوا انجام می پذیرد. 

در صورت عدم رضایت و درخواست قطع همکاری از سوی مشتری پس از یک هفته، ۱۰۰٪ مبلغ پرداختی بازگشت داده میشود. 

اگر پس از ۷ روز درخواست قطع همکاری انجام شود، با توجه به مبلغ پرداختی مشتری و تعداد روزهای که برای مدیریت صفحه اینستاگرام توسط شرکت ما انجام شده، مبلغ پرداخت کم می شود و مابقی به طور کامل به مشتری عودت داده می شود. 

بله، ما در شرکت ادمین های مسلط به زبان انگلیسی، عربی و آلمانی در اختیار داریم.

ما در کنار شما هستیم!

لطفاً سؤالات خود را بپرسید و تیم ما ظرف ۲۴ ساعت پاسخ خواهد داد… شما می توانید سوالات خود را از طریق تماس با شرکت و یا ارسال ایمیل به  info@sepantamarketing.com بپرسید!