شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ما فضای آنلاین را تسخیر کنید

ما با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ که برای مخاطبان و بودجه شما طراحی شده است به رشد کسب و کار شما کمک میکنیم.

شرکت  دیجیتال مارکتینگ سپنتا  یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران است که طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی آنلاین را ارائه می دهد. ما به مشتریان تا حد زیادی کمک می کنیم، از شرکت های کوچک و متوسط گرفته تا شرکت های بزرگ، تا پتانسیل کامل خود را به صورت آنلاین برآورده کنند.

تهران به عنوان پایتخت ایران، مهم ترین شهر از لحاظ سیاسی و اقتصادی در کشور است که پرجمعیت ترین شهر در ایران نیز محسوب می شود. این شهر دارای آب و هوای معتدل است و از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می رود. 

در طی سال‌ها، شرکت سپنتا خود را به عنوان شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران برای مشاغل در صنایع مختلف تثبیت کرده است. مشتریان ما برای  ترافیک وب سایت خود، هدایت و فروش به تخصص، تجربه و دانش گسترده گروه ما متکی هستند. ما به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران با خدمات کامل، قادر به رفع نیازهای بازاریابی کسب و کار شما هستیم. از توسعه یک وب سایت مدرن تا ایجاد کمپین های دیجیتالی کامل، همراه شما خواهیم بود. آژانس دیجیتال مارکتینگ ما به سئو، ، تولید محتوا و تبلیغ در گوگل و شبکه های اجتماعی  شما رسیدگی می کند و متخصصان تبلیغات داخلی ما همیشه آماده کمک هستند!

نظر برخی از مشتریان

"ما جذب مشتری و فروش آنلاین رو با سپنتا مارکتینگ شروع کردیم و این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی بود که در اقدامات پزشکی و زیبایی خود انجام دادیم. گروه سپنتا فنی و حرفه ای هستند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال هستید که مطمئناً بازدهی بالایی به شما می دهد، با آنها همکاری کنید."
مُهرز (مدیرعامل)-کانادا
www.bodycrafters.ca
"کار گروه سپنتا مارکتینگ عالی بود. سپنتا از طراحی سایت تا تبلیِ در اینستاگرام و گوگل به ما کمک کرد تا کسب و کارمون رو توسعه بدیم و مشتریان زیادی رو از فضای آنلاین جذب کنیم. از همکاری با شما لذت بردیم."
میثم سیاحی (مدیر عامل)
www.asanmohajer.com
"تجربه همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا از هر نظر فراتر از انتظارات ما بود.تیم سپنتا صادق هستند و تمام نیازهای شما را به سرعت برطرف می کنند، شما می توانید روی آنها حساب کنید و مهمتر از همه، آنها هر کاری را که مطرح می‌کنند انجام می دهند."
علی راهداری (مدیر عامل)
www.bakhtarbitumen.com
شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

خدمات دیجیتال مارکتینگ در تهران

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

سپنتا مارکتینگ به عنوان یک شرکت سئو شروع به کار کرد و هنوز یکی از اصلی ترین خدمات ما است. سئو بهترین راه برای ارتقای رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو است. از کلمات کلیدی هدف تحقیقی شما گرفته تا تکنیکهای کلاه سفید، ما تمام مراحل را برای رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google انجام میدهیم. برای کسب و کار شما در تهران ، ما سئوی محلی را هم انجام می دهیم تا با کیفیت ترین هدایت ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

تبلیغ در گوگل (گوگل ادز)

سئو راه حلی برای رشد در طولانی مدت است. اگر ترجیح می دهید نتایج سریعی از کمپین خود دریافت کنید، تبلیغ در گوگل یک گزینه عالی برای صاحبان کسب و کار است. با این حال، افراط کردن در یک کمپین گوگل ادز با بهینه سازی ضعیف، باعث هدر رفتن سرمایه شما می‌شود و ما اینجاست که وارد کار میشویم. تیم متخصص تبلیغات گوگل ما در تهران، حساب پرداخت به ازای کلیک شما را بهینه سازی و مدیریت میکند. ما همه چیز را از بهینه‌سازی قیمت پیشنهادی گرفته تا نوشتن متن تبلیغات مدیریت میکنیم و اطمینان می دهیم که بودجه PPC شما حساب هدر نمی‌ رود.

مدیریت پیج و تبلیغ در اینستاگرام

با مخاطبان در پیج اینستاگرام شرکت خود ارتباط برقرار کنید. از طریق کمپین های تبلیغی هدفمند، آگاهی از برند را به دست آورید، مسیر پیشبرد سایت را بهبود ببخشید، مخاطبان را افزایش دهید و سود خالص خود را افزایش دهید. همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر در تهران مانند سپنتا مارکتینگ تضمین می کند که بیشترین بهره را از حضور خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام خواهید برد.

طراحی سایت

ما می‌دانیم که حضور آنلاین شما بدون یک وب‌سایت کاملاً کاربردی و آماده سئو نمی‌تواند آغاز شود. بنابراین، ما اینجا هستیم تا از طریق مجموعه ای از راه حل های طراحی و توسعه وب‌سایت، مانند فروشگاه اینترنتی، سایت شرکتی و سایت شخصی، یکی وب‌سایت مدرن و زیبا را برای شما درست کنیم.

طراحی گرافیک

داشتن یک تیم طراحی گرافیکی که درک عمیقی از شرکت شما داشته باشد و اینکه چگونه می خواهید پیام برند خود را به روشی منحصر به فرد بازاریابی کنید، حیاتی است. جنبه‌های بصری برندسازی در کمپینهای بازاریابی آنلاین و بازاریابی چاپی کاملاً ضروری است.آژانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا در تهران روی تیمی از طراحان حرفه‌ایی خود حساب می کند تا طیف کاملی از خدمات طراحی گرافیک را به مشتریان خود ارائه دهند.

تولید محتوا

مخاطبان خود را با محتوایی درگیر کنید که با آنها ارتباط برقرار میکنند و باعث میشود آنها برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. نویسندگان تولید محتوای باتجربه ما، استراتژی های بازاریابی محتوایی را طراحی می کنند که کارساز هستند. ما از تولید محتوای یکتا تا بهبود ترافیک با پست های سئو پسند، می توانیم کمک کنیم!

به رشد کسب و کار خود فکر می‌کنید؟

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران

چرا سپنتا مارکتینگ را برای آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران انتخاب کنید؟

ماموریت ما ارتقای رشد کسب و کار شما از طریق استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ساده اما موثر در تهران است. ما طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان همه کسب وکارها ارائه می دهیم. ما در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان، بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران باشیم. برای انجام این کار، ما شما را در اولویت قرار می دهیم، روی نتایج تمرکز می کنیم، مدیریت تخصصی را ارائه می دهیم وبه موفقیت دست می یابیم.

در اینجا مواردی که می توانید از شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران سپنتا هنگام همکاری انتظار داشته باشید:

تحویل سریع پروژه

ما در تلاش هستیم تا نتایج با کیفیت بالا را به موقع ارائه دهیم. ما می دانیم که زمان یک منبع بسیار مهم است. بر این اساس، مهلت های واقع بینانه تعیین می کنیم و به طور مداوم به وعده های خود عمل می کنیم. ما به طور منظم با شما در ارتباط هستیم و اطمینان حاصل می کنیم که شما همیشه از پیشرفت ما مطلع هستید.

پشتیبانی از مشتری

در سپنتا مارکتینگ، مشتریان ما واقعاً در اولویت هستند. ما می دانیم که هر کسب و کاری منحصر به فرد است. ما برای اهداف خاص شما وقت می گذاریم و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان، رقبای شما و فعالیت های بازاریابی فعلی شما وقت صرف می کنیم، همچنین برای ایجاد یک استراتژی مبتنی بر داده های سفارشی که نیازهای شما را برآورده می کند، با شما همکاری می کنیم.

شفافیت در تجارت

در سپنتا مارکتینگ، ما تجارت را با صداقت، احترام و تمامیت سازماندهی می کنیم. ما خدماتی را که به آن نیاز ندارید به شما نمی فروشیم. در عوض، ما جنبه‌های مهم کسب وکار شما را درک میکنیم و تعیین میکنیم کدام کانالها و روشها بیشترین تأثیر را خواهند داشت و توصیه های مبتنی بر داده را ارائه می دهیم. ما راه حلهای رایج و معمولی را ارائه نمیدهیم و مطمئن میشویم که هر استراتژی برای دستیابی به نتایج دلخواه شما، انجام شده باشد.

ما موفقیت خود را می سنجیم

ما می دانیم که چقدر مایوس کننده است که پولی را که به سختی به دست آورده اید را برای هزینه در دیجیتال مارکتینگ که نتایج قابل توجهی ارائه نمی دهد، خرج کنید. به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران، ما دائماً کمپین ها را دنبال می کنیم تا مطمئن شویم که به شاخص های کلیدی عملکرد دست می یابیم. ما حسابرسی ها را مدیریت و تجزیه و تحلیل می کنیم و از ابزارهای دیگر برای ارزیابی موفقیت خود استفاده می کنیم. ما محاسبه میکنیم که چه چیزی کار میکند، چه چیزی جواب نمیدهد و بینشهای قابل اجرایی که در گزارش ماهانه برای مشتریان ارسال میشود را آماده میکنیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال اقدامی است برای تبلیغ محصولات و خدمات از طریق کانال های دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی، سئو، ایمیل و اپلیکیشن های موبایل. هر شکلی از بازاریابی که شامل دستگاه های الکترونیکی باشد، بازاریابی دیجیتال محسوب می شود.

لیست خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا در تهران

  • بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • بازاریابی از طریق تولید محتوا
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
  • تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • بازاریابی از طریق ایمیل

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران کدام است؟

به وضوح در تهران آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسیار قوی حضور دارند که طیف وسیعی از خدمات دیجتال مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه می کنند.

بدون شک، شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران سپنتا با توجه به انجام خدمات بازاریابی آنلاین با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در این شهر زیبا می باشد. 

برای رسیدن به این موضوع که کدام یک از شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران بهترین خدمات را ارائه می دهند، شما باید چند فاکتور مهم را برای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ متناسب با شرایط کسب و کار خود، مورد نظر قرار دهید:

۱) نمونه کارهای ارائه شده برای خدمات مورد نیاز

۲) تجربه شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

۳) هزینه های متناسب با بودجه شما برای سرویس اتنخاب شده

۴) برخورد و همکاری حرفه ای در اجرای پروژه

۵) داشتن تیمی مجرب و متخصص

۶) اجرای خدمات مورد نیاز به صورت اصولی در اسرع وقت

کلام آخر

برای انتخاب و همکاری با یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران با کمی تحقیق و گرفتن مشاوره از آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظر، می توانید کسب و کار خود را در تهران را به شکل باورنکردنی گسترش دهید.

در نظر داشته باشید، اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ معمولا به همکاری بلند مدت بین کارفرما و مجری نیاز دارد. پس با توجه به عوامل موثری مانند: مشتری مداری، تعرفه اجرا، تجربه و کیفیت آژانس دیجیتال مارکتینگ خود را انتخاب کنید.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!