شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

آشنایی با راهنمایی سرچ کنسول

آشنایی با راهنمایی سرچ کنسول

مطالعه راهنمایی سرچ کنسول

 

چنانچه به منظور پیشرفت و بزرگ کردن  کسب و کارتان به راهنمایی سرچ کنسول نیاز دارید، این مطلب را دنبال کنید. زمانی که سایت جدید راه اندازی کرده اید و در کنسول گوگل به ثبت می‌رسانید لازم است در مورد سرچ کنسول اطلاعات لازم را بدست آورید. یاد گرفتن این مهارت به شما کمک می کند تا عملکرد و وب‌سایت‌‌تان را بهبود ببخشید.

راهنمایی سرچ کنسول گوگل برای بهبود عملکرد سایت تازه راه اندازی شده بسیار مفید می باشد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به تازگی وبسایت خود را طراحی و راه اندازی کرده اید و به راهنمایی سرچ کنسول گوگل نیاز دارید با ما در این مطلب همراه باشید.

راهنمایی سرچ کنسول

آشنایی بیشتر با سرچ کنسول گوگل

 

search console google به تازگی توسط عوامل مربوط به شرکت گوگل وارد عرصه فعالیت شد است. این وب سایت مربوط به ثبت سایت های کاری در گوگل است و به صاحبان کسب و کارها فرصت کنترل سایت را می دهد. همچنین اطلاعات بسیار مهمی را درباره سایت و عملکرد آن به کاربران عرضه می کند. امروزه این ابزار کارایی بسیاری داشته و به آسانی در اختیار کاربران قرار می گیرد. استفاده از این سایت بسیار آسان است.

شما با یک سرچ کوچک می توانید به راهنمایی سرچ کنسول دسترسی پیدا کنید. به این صورت روش کار با این ابزار را بهتر و سریعتر یاد خواهید گرفت. با استفاده از این ابزار قدرتمند می توانید اطلاعات کاربردی و جامع به دست آوردید. در واقع می توانید سایت خود را به بهترین نحو بهینه سازی کنید و عملکرد آن را به صورت قابل توجهی بالا ببرید. سایت مربوط به این ابزار قدرتمند یعنی سرچ کنسول گوگل آنچنان نظم و دسته بندی خاصی دارد که میتوانید این نظم و تفاوت آن را با وبمستر تولز قبلی به آسانی تشخیص دهید.

 ابزارها و امکانات گوگل سرچ کنسول

 

در سایت گوگل سرچ کنسول امکاناتی قرار داده شده تا شما بتوانید سایت خود را در نتایج گوگل با بهترین بازخورد و شرایط بازتاب دهید. استفاده از این ابزار و امکانات در گوگل سرچ کنسول بر عهده شما است. هر چه بیشتر اطلاعات در این زمینه داشته باشید، بیشتر می توانید از این ابزار به نفع خود استفاده کنید. در نتیجه باید پیش از هر چیز به شناخت ابزار و راهنمایی سرچ کنسول بپردازید. نحوه استفاده از آن و دانستن جایگاه آن در بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار است.

هر یک از دسته هایی که در کنسول گوگل به عنوان ابزار وجود دارند، مربوط به گزارشات مختص به همان گزینه است. یعنی به طور اختصاصی هر یک از دسته ها به گزارشات مربوط به همان ابزار می پردازند. همچنین خود گوگل سرچ کنسول راهنمایی هایی را برای کاربران قرار داده است که با استفاده از آن‌ها کاربران می توانند به راحتی مشکلات پیش آمده را بشناسند و در رفع آن قدم بردارند. تمامی این موارد و نکات گفته شده همگی برای بهتر شدن عملکرد وب سایت خواهد بود. در واقع این ابزار یک ابزار مناسب برای بهتر شدن نتیجه جستجوی گوگل وب سایت شما است.

مطلب مشابه: سایت مپ چیست؟ نحوه اضافه کردن و حذف sitemap + مزایا و معایب

 

چگونه گوگل سرچ کنسول به ما در بهبود عملکرد سایت کمک میکند؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که راهنمایی سرچ کنسول چگونه به ما در بهبود عملکرد وب سایت کمک می‌کند؟ پاسخ به این سوال ساده است؛ در این سایت شما با ابزارها و امکاناتی روبرو خواهید شد که می‌توانند با یادآوری نقاط قوت و تذکر در باب نقاط ضعف سایت شما، شما را از نکات مثبت و منفی سایتتان مطلع کرده و به شما در برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمک کند. به این صورت شما با استفاده از این سایت توانسته اید که رتبه سایت خود را در نتایج گوگل بالا ببرید و این موفقیت را مدیون این سایت و راهنمایی سرچ کنسول که در خود سایت وجود دارد، خواهید بود.

مطلب مشابه: ۷ دلیل برای استفاده از تبلیغات گوگل

 

چرا استفاده از سرچ کنسول گوگل به صاحبان سایت پیشنهاد می‌شود؟

 

تاکید بیش از حد متخصصان بر استفاده از راهنمایی سرچ کنسول گوگل به چه دلیل است؟ برای بهتر فهمیدن پاسخ این سوال شما باید بدانید که هر کسی که سایتی را راه اندازی می کند و در گوگل در پی رقابت و عملکرد بهتر است، باید از این ابزار استفاده کند. حال زمان آن رسیده که به پاسخ به این سوال که “چرا استفاده از سرچ کنسول گوگل به صاحبان سایت پیشنهاد می‌شود” بپردازیم.

سئو کارها که در زمینه سئو کارشناسند و متخصصین امور هستند خوب می‌دانند که سرچ کنسول گوگل مهمترین و اساسی ترین نیاز آنها است. به تعبیری سرچ کنسول گوگل دست راست متخصصان است. البته این موضوع فقط به کارشناس های سئو محدود نمی شود. هر فردی که وب سایت طراحی کرده باشد باید بداند که چگونه می تواند از این وبسایت در زمینه سایت خود اطلاعات بدست آورد. همچنین چگونه می تواند خطاها و اشتباهاتی که در وبسایت خود انجام داده است را بشناسد و رفع نماید.  به این صورت می‌تواند به راحتی با استفاده از یک سایت و ابزار، وب سایت خود را به برترین های گوگل تبدیل کند.

سرچ کنسول گوگل

ویژگی ها و کارایی سرچ کنسول گوگل

 

اگر بخواهیم مهمترین کارایی ابزار سرچ کنسول را بیان کنیم، اینگونه میگوییم: کمک به بهبود سئو سایت برجسته ترین ویژگی سرچ کنسول است. زمانی که سایتی طراحی می کنید و بعدها متوجه خواهید شد که مخاطب های زیادی ندارد و نتیجه‌ی سرچ آن در گوگل بسیار کم است، می توانید با استفاده از ابزار سرچ کنسول به اشتباه خود پی ببرید و در راستای بهتر شدن شرایط سایتتان قدم بردارید. علاوه بر این از آنجایی که این ابزار ارتباط بسیار زیادی با سئوی سایت شما دارد می توانیم بگوییم که با استفاده از این ابزار می توانید محتوای سایت را بررسی کنید.

مطلب مشابه: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سخن پایانی

زمانی که وبسایت جدیدی طراحی و راه اندازی می کنید، یک سری مشکل بر سر راه شما و سایتتان قرار می‌گیرد. برطرف کردن این مشکلات نیازمند یک ابزار تخصصی و دقیق می باشد.

استفاده از راهنمایی سرچ کنسول گوگل ‏می‌تواند به شما در برطرف کردن این مشکلات و بهتر شدن سایتتان در گوگل و به دست آوردن رتبه برتر در نتایج سرچ گوگل کمک کند. سرچ کنسول برای صاحبان سایت یک ابزار کارآمد و جامع است که تمامی نیاز های سایت را برطرف خواهد کرد.

ابزار سرچ کنسول

برای مشاوره و راهنمایی و انجام پروژه های کاری با ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار