شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را بزرگ کند

چگونه دیجیتال مارکتینگ می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

اشتباه نکنید: کسب و کارها برای ماندن در بازی باید خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنند. هیچ کسب و کاری تا کنون بدون کمک بازاریابی دیجیتال مناسب به پتانسیل کامل خود نرسیده است.

همچنین، بازاریابی مانند گذشته نیست. چندی پیش، رسانه ها و روش های بسیار کمی برای تبلیغ برند وجود داشت. امروزه، با رشد روزافزون اینترنت، بازاریابی بیشتر به سمت توده‌ها متمرکز شده است و کانال‌های بیشتری برای ارتباط با مخاطبان بالقوه شما به وجود آمده است.

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند به کسب و کار شما کمک کند

بازاریابی آنلاین حوزه وسیع و پیچیده ای است و برای استفاده از قابلیت های آن، شرکت ها باید با شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر همکاری کنند. این متخصصان همان چیزی هستند که ما آژانس های بازاریابی دیجیتال می نامیم. یک آژانس بازاریابی دیجیتال راه حل های بازاریابی مدرن، از جمله طراحی اپلیکیشن و وب سایت، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، خدمات سئو (SEO)، بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند مدیریت پیج اینستاگرام، تولید محتوا و سایر خدمات بازاریابی را ارائه می دهد.

اما این کاملا طبیعی است که بپرسیم: آیا همه این روش های بازاریابی مفید هستند و آیا یک کسب و کار کوچک یا متوسط باید یک آژانس بازاریابی دیجیتال همکاری کند؟ ما در این مقاله به طور کامل توضیح میدهیم:

بازاریابی دیجیتال: ارزان و موثر

در حالی که بازاریابی همیشه برای همه شرکت‌ها حیاتی بوده است، چندین سال پیش فقط به رده‌های بالای برندها محدود می‌شد. این به دلیل هزینه های بالای حتی ابتدایی ترین روش های تبلیغاتی بود. یک صاحب کسب و کار کوچک باید تبلیغ برای ثبت یک آگهی ساده در یک روزنامه محلی در نظر میگرفت – تبلیغی که احتمالاً فقط توسط افراد کمی در آن منطقه دیده می شود.

از زمان استفاده از اینترنت، وضعیت به شدت تغییر کرده است. اکنون ابزارها و بسترهای زیادی برای انتشار پیام شما وجود دارد که تبلیغات حتی یک گزینه نیست. در جایی که قبلاً مجبور بودید برای انتشار آگهی خود به روزنامه پول بپردازید، اکنون می توانید با مدیریت پیج اینستاگرام برای برای شرکت خود پیج ایجاد کنید و هر زمان که بخواهید و به صورت رایگان پست کنید. بسیاری از روش های دیجیتال مارکتینگ دیگر نیز می توانند توسط صاحبان مشاغل کوچک و متوسط در صورت داشتن دانش مورد استفاده قرار گیرند.

با این حال، در حالی که جنبه های خاصی از بازاریابی آنلاین برای درک و پیاده سازی خودتان ساده است، بسیاری از آنها در واقیعت چالش برانگیز هستند. بنابراین، برای یک کار کامل، بهتر است با یک آژانس بازاریابی دیجیتال همکاری کنید. حتی اگر در این مورد باید پول بیشتری خرج کنید، هزینه هر مشتری ارزانتر از هر روش سنتی بازاریابی است و بازگشت سرمایه شما ارزش آن را دارد.

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار  شما را بزرگ کند

ایجاد پرسونای مخاطب هدف

اگر از یک فرد غیرمعمول در مورد بازاریابی بپرسید، احتمالاً آن را معادل یک تبلیغ می دانند. این معادل آن است که قله یک کوه را کل کوه بنامیم. تحقیق و جمع آوری داده ها بخش بزرگی از بازاریابی است. شناخت مصرف کنندگان و آنچه برای آنها جذاب است، معمایی است که شرکت ها سالانه میلیاردها تومان برای حل آن هزینه می کنند. تنها زمانی که این موضوع درک شود، می‌توان یک استراتژی بازاریابی مؤثر ایجاد کرد.

بله، همانطور که انتظار دارید، اینترنت با جمع‌آوری تعداد بازدیدهای وب‌سایت، فالوورهای شبکه‌های اجتماعی و غیره، چنین جمع‌آوری داده‌هایی را بسیار آسان کرده است. یکی دیگر از منابع عالی، بررسی‌های آنلاین است که می‌توان آن‌ها را خواند و مدیریت کرد تا بازخورد عملی برای پیاده‌سازی داشته باشد. . اما رمزگشایی همه این داده ها و ارائه آنها به شکل قابل استفاده کاری است که فقط آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبر می توانند انجام دهند.

بنابراین، برای یک کسب‌وکار که به دنبال بهبود از پایه است، خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به تسهیل روند و تعیین مسیری که شرکت برای سال‌های آینده طی خواهد کرد، کمک کند.

ساختن برند یا نام تجاری

تصور کنید دو کفش تنیس در مقابل خود قرار داده اید. ظاهر و احساس هر دو دقیقاً یکسان است. با این حال، در حالی که یکی بدون آرم روی آن است، دیگری نشان نمادین آدیداس را روی آن دارد. اگر به شما گفته شد که یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید، به احتمال زیاد کفش آدیداس را انتخاب خواهید کرد. این مثال ساده نشان دهنده برندسازی و اهمیت آن در بازار است. همه کسب‌وکارها امیدوارند روزی وفاداری انبوه مشتریان به برند را به دست آورند، مانند شرکت‌هایی مثل اپل.

اگرچه ممکن است رسیدن به این کار خیلی سخت به نظر برسد، به یاد داشته باشید که همه برندها از جایی شروع کردند. علاوه بر این، با تمام منابعی که امروزه در دسترس است، ساختن یک برند نیمی از آنچه قبلا بود است. آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانند روند را به میزان قابل توجهی تسریع کنند. شرکت های دیجیتال مارکتینگ نه تنها برند شما را بازاریابی می‌کنند، بلکه به بهبود، انطباق با انتظارات و رشد آن کمک می‌کنند. با پایه محکمی که توسط این شرکت ها گذاشته شده است، کسب و کار شما به زودی در راه تبدیل شدن به یک نام آشنا خواهد بود.

دنیای آنلاین

منطق همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال فراتر از هزینه است. واقعیت این است که بازاریابی سنتی منسوخ شده است. تعداد افرادی که روزنامه می خوانند یا به رادیو گوش می دهند به سرعت در حال کاهش است. تعداد افرادی که تلویزیون تماشا می کنند نیز در حال کاهش است. همه اینها با همتایان آنلاین جایگزین می‌شوند، مانند سرویس‌های استریم (مانند نماوا، تماشا،…)، رسانه‌های اجتماعی، پادکست‌ها، و غیره. بنابراین حتی اگر امروز یک کسب‌وکار بازاریابی سنتی را امتحان کند، به مشتریان بسیار زیاد در بستر اینترنت دسترسی پیدا نمی‌کند.

اما در تجارت نیز مهم است که در روندهای بازار متفاوت باشید و رقابت را زیر نظر داشته باشید. اگر شرکت‌های رقیب در حوزه شما از بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند و شما فقط به روش‌های قدیمی پایبند هستید، بسیار عقب خواهید افتاد. چگونه می توان انتظار رقابت داشت؟ آژانس‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند با استفاده از مثال‌هایی از رقبای شما سازگار شوند، نقاط ضعف آنها را کشف کنند و به شرکت شما کمک کنند تا جایگاه خود را در بازار شلوغ امروزی پیدا کنید. بدون چنین کمکی، کسب‌وکار شما هرگز نمی‌تواند راه خود را در رقابت پیروز ببیند.

اکثر کسب و کارها در کل دنیا بازاریابی دیجیتال را به روش های مرسوم ترجیح می دهند و 95 درصد از آنها در سال ۲۰۲۳ هزینه های بازاریابی خود را برای آن افزایش می دهند. در واقع، بازاریابی آنلاین آینده غیرقابل انکاری است و آژانس های بازاریابی دیجیتال متخصصان این حوزه هستند. کسانی که می‌خواهند در این روزگار یک کسب‌وکار موفق و پایدار را رهبری کنند، در نهایت به کمک این شرکت‌ها نیاز خواهند داشت. در بیشتر موارد، هر چه زودتر این کمک ها بیاید، بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری با بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران، امروز با آژانس بازاریابی سپنتا مارکتینگ تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار