شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی

خدمات دیجیتال مارکتینگ

نمی‌توان منکر این واقعیت شد که خدمات دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که وابسته به تکنولوژی است و می توانیم برای پیدا کردن پاسخ هر سوالی به اینترنت متصل شده و از آن کمک بگیریم و یا کالا و خدمات خود را به روش‌های مختلف در اینترنت تبلیغ کنیم. تا همین چند دهه پیش روش‌های بازاریابی و تبلیغات یه این صورت نبود و شرکت‌ها و تولیدی‌ها و … افرادی را برای این منظور استخدام می‌کردند که می‌توانست ضمن اتلاف وقت، صرف انرژی و همچنین بالا رفتن هزینه‌های مالی را در پی داشته باشد. اما در همین یک دهه اخیر خدمات بازاریابی دیجیتال جای بازاریابی سنتی را گرفته و به گونه‌ای رشد یافته که به عنوان استراتژی بازاریابی کلی سازمان‌ها معرفی شده است. به طوری که به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت هدفمند و دقیق به مشتریانی که می‌توانند به محصولات آن‌ها علاقمند شوند، معرفی نماید. لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و طیف وسیعی از تاکتیک‌های بازاریابی و تکنولوژی‌های مورد استفاده را شامل می‌شود که به واسطه آن‌ها می‌توان با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان بالفعل نمود. ما در این مطلب سعی داریم درباره خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با توجه به آن چه در مقدمه به آن اشاره کردیم، این روزها نام دیجیتال مارکتینگ بسیار بر سر زبان‌ها افتاده و از جانب افرادی که به کسب و کارهای آنلاین مشغولند بسیار شنیده می‌شود. زیرا بیشتر کسب و کارها از آن حالت قدیمی و سنتی خارج شده و یا در کنار آن خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به مشتریان ارائه می‌کنند. اما پرسشی که در این بخش قرار است به آن پاسخ داده شود آن است که دیجیتال مارکتینگ چیست و خدماتی که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کنند شامل چه مواردی می‌شود؟

اگر بخواهیم تعریف ساده و قابل درکی از دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing ارائه کنیم باید گفت: «دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال تبلیغ محصولات و یا خدمات مختلف با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی یا اینترنت است.» البته تفاوتی ندارد که شما از کدام مدیوم‌ها، پلتفرم‌ها و برنامه‌ها برای این امر استفاده نمایید. موضوع اصلی این است که پلتفرم‌های پیام رسانی متنی، ویدئوها، اپلیکیشن‌ها و پادکست‌ها و همچنین بیلبوردهای الکترونیکی و تلویزیونی دیجیتال و کانال‌های رادیویی می‌توانند به سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف کمک کنند تا بتوانند کمپین‌ها، محتوا و استراتژی‌های خاص خود را تجزیه و تحلیل نمایند تا بتوانند متوجه شوند چه کاری می‌تواند برای کسب و کار آن‌ها مفید باشد و انجام چه کارهایی چندان ضرورتی ندارد. در ادامه ما به خدماتی که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر مایلید بدانید که شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ چه نوع خدماتی را و به چه صورت به مشتریان ارائه می‌کند لازم است به این نکته اشاره کنیم که خدمات دیجیتال مارکتینگ در دو بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام قابل ارائه به مشتریانی است که هر یک به نحوی دارای یک کسب و کار آنلاین هستند. در ادامه به لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم کرد.

  • خدمات ارائه شده بر بستر وب  Web Platform
  • طراحی سایت
  • ارائه خدمات سئو سایت یا بهینه سازی موتورهای جستجو
  • تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی تولید محتوا مانند تهیه و تالیف مقاله، ریپورتاژ آگهی
  • بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز یا گوگل ادوردز
  • اجرای صفحات فرود یا لندینگ پیج‌ها
  • خدمات ارائه شده بر بستر شبکه‌های اجتماعی Social Media Platform
  • بازاریابی محتوایی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اجرای کمپین‌های تولید محتوا توسط کاربر UGC
  • انجام تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و ..

استراتژی و هدف خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال برنامه‌ای از پیش تعیین شده است تا با استفاده از آن و به کمک یک‌سری راهکارهای عملی، یک مسیر مشخص را برای دستیابی به اهداف بازاریابی که از قبل تعیین شده پیش برد. شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ در چنین مواقعی تلاش می‌کند اهداف مورد نظر را بر اساس اولویت‌بندی و مرحله به مرحله پیش ببرد. پس از تعیین اهداف است که کارشناسان این حوزه می‌توانند به ایجاد و اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال بپردازند.

اما نکته مهم آن است که در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، استراتژی بازاریابی دیجیتال با کمپین بازاریابی دیجیتال متفاوت است؛ زیرا هنگامی که صحبت از استراتژی بازاریابی دیجیتال به میان می‌آید منظور رسیدن به یک هدف بلند مدت یا کلان است مثل خدمات سئو. اما کمپین‌ها، تاکتیک‌های خاص خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ به شمار می‎آیند که از آن‌ها برای رسیدن به اهداف کوچک و کوتاه مدت استفاده می‌شود.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که «داشتن یک استراتژی مانند داشتن یک برنامه برای رسیدن به هدف مهم است» زیرا می‌توان کارها را در زمان درست انجام داده و در زمان‌بندی مشخص نیز به هدف رسید.

خدمات بازاریابی آنلاین

در انتخاب شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ چه نکاتی را باید در ذهن داشت؟

برای پیشبرد کسب و کار آنلاین خود بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که بتواند توانایی انجام آن چه را که به آن متعهد می‌شود داشته باشد. یک انتخاب صحیح می‌تواند خیال شما را تا سال ها از موضوع رسیدن به اهدافتان آسوده نماید.

به این نکته فکر کنید که شرکت خدمات بازاریابی دیجیتال و مارکتینگ را به گونه‌ای انتخاب کنید که شما را متحمل ضررهای زیادی نکند؛ زیرا دریافت هزینه‌های زیاد همیشه به معنای ارائه خدمات خوب نیست.

برندهایی که در حال حاضر با شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ شما کار می‌کنند را شناسایی کرده و میزان موفقیت آن‌ها را بسنجید.

محتواهای آن‌ها و دانش فنی و تخصصی‌شان را در حوزه‌ بازاریابی دیجیتال بسنجید. عملکرد آن‌ها می‌تواند تعیین نماید که آیا خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ برای شما مفید است یا خیر؟

جمع بندی

دیجیتال مارکتینگ امروزه به حوزه و در واقع تخصصی تبدیل شده است که با استفاده از آن افراد و شرکت‌هایی که درک درستی از بازاریابی دیجیتال دارند می‌توانند با اصول و راهکارهایی که ارائه می‌کنند با یکدیگر رقابت نمایند.

شرکت های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال می‌توانند به شما کمک نمایند در بازار پر رقابت امروزی استراتژی درستی بچینید و مسیر خود را برای رسیذن به هدف از رقبا جدا نمایید.

شما هم اگر مایلید استارتاپ و کسب و کار آنلاین خود را به موفقیت برسانید بهتر است ضمن داشتن استراتژی درست، تمامی مراحل را به درستی طی نمایید.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار