شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

خدمات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

نمایش برند در سطح وسیع و جذب سریع مشتریان بیشتر

روش‌های دیجیتال مارکتینگ با سرعت درحال تغییر است و شرکت های زیادی در جستجوی راه های سریع و کاربردی برای حفظ برندشان در مقابل مشتری‌هایی که باسرعت درحال تغییر هستند، می باشند. میزان بازدید کسب و کارخود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید و درآمدهای غیرمنتظره از طریق ppc یا پرداخت به ازای کلیک دریافت کنید.

تصمیمات درستی در رابطه با برندتان از طریق تبلیغات ppc یا همان تبلیغات به روش پرداخت به ازای هر کلیک ،اتخاذ کنید.

امروزه پدیده نگاری دیجیتال در حال گسترش است، و وب سایت ها بصورت پیچیده ای سریعا در حال رشد هستند. از شرکت های کوچک گرفته تا تجارت الکترونیکی و کارآفرینان بزرگ عملا هرکدام از طریق اینترنت ،روش‌های تبلیغاتی از طریق مدیریت پیج اینستاگرام یا تبلیغات در گوگل را می سنجند و بهینه سازی حداکثری را از طریق آنها انجام می‌دهند. با این وجود ،افزایش فرصت های بازاریابی همواره با چالش های عظیمی همراه است. علیرغم در دسترس بودن ملزومات تبلیغ و کانال های دیجیتال مارکتینگ بعضی شرکت‌ها به صورت نامحسوسی به بازار هدفشان نزدیک می شوند. درنتیجه ،اغلب شرکت‌ها در جنگ سختی هستند و به سختی می‌توانند از طریق قابلیت بازاریابی اینترنتی پیشرفت کنند.

چالش های اساسی شرکت های آنلاین شامل:

  • رقابت شدید
  • افزایش اد بلاکرها یا نرم افزار های مسدود کننده تبلیغات
  • خواسته های مدام درحال تغییر مشتری
  • هزینه های بالای تبلیغات دیجیتال
  • روش های متغیر بازاریابی
خدمات PPC

اکنون این موانع بزرگ درمورد شرکت های بسیاری ایجاد شده است .درگذشته ، شبکه‌های اجتماعی به کسب و کارها کمک می‌کردند تا به چشم انداز جهانی میلیونی رایگان دسترسی داشته باشند. در طول دوران ،غول های رسانه‌های اجتماعی روشی را ایجاد کردند که تبلیغ‌کنندگان نیاز دارند تا برای نمایش تجارت خود در مقابل مشتریان ایده‌آل، هزینه بیشتری بپردازند.. این موضوعی مهم شد چون همه فروشندگان توان راه اندازی و همکاری با قواعد رسانه اجتماعی مرتبا درحال پیشرفت را ندارند.

  طراحی وب سایت و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو یا همون  سئو  که توسط شرکت خدمات سئو انجام می‌شود از مشخصه های بسیار مهم قابلیت برندسازی است که هزینه و زمان زیادی صرف می‌کند. اگر بدنبال رشد غیرمنتظره تشکیلات و بازگشت سریع سرمایه هستید ،تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک انتخاب کارآمدی است. نظارت کامل خود را بر توانایی بازاریابی پرداخت براساس جستجو،حفظ کنید و نتایج مثبتی را با سرویس های PPC مورد هدف ، بدست آورید.

نظر برخی از مشتریان

"ما جذب مشتری و فروش آنلاین رو با سپنتا مارکتینگ شروع کردیم و این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی بود که در اقدامات پزشکی و زیبایی خود انجام دادیم. گروه سپنتا فنی و حرفه ای هستند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال هستید که مطمئناً بازدهی بالایی به شما می دهد، با آنها همکاری کنید."
مُهرز (مدیرعامل)-کانادا
www.bodycrafters.ca
"کار گروه سپنتا مارکتینگ عالی بود. سپنتا از طراحی سایت تا تبلیِ در اینستاگرام و گوگل به ما کمک کرد تا کسب و کارمون رو توسعه بدیم و مشتریان زیادی رو از فضای آنلاین جذب کنیم. از همکاری با شما لذت بردیم."
میثم سیاحی (مدیر عامل)
www.asanmohajer.com
"تجربه همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا از هر نظر فراتر از انتظارات ما بود.تیم سپنتا صادق هستند و تمام نیازهای شما را به سرعت برطرف می کنند، شما می توانید روی آنها حساب کنید و مهمتر از همه، آنها هر کاری را که مطرح می‌کنند انجام می دهند."
علی راهداری (مدیر عامل)
www.bakhtarbitumen.com

پرداخت به ازای هرکلیک چیست و چگونه کار میکند؟

تجارت خود را با پویش های جستجوی پرداختی بهینه سازی شده ،گسترش دهید.

پرداخت به ازای هر کلیک چگونه کار میکند

 گزارش شرکت بازاریابی هاناپین بیان می‌کند که ۷۹درصد از بازاریابان ،بازاریابی از طریق جستجوی پرداختی یا همان تبلیغات پولی مبتنی بر جستجو را کارآمد می‌دانند.بنابراین تقریبا ۶۲درصد از بازاریاب‌های دیجیتال می‌گویند آنها با همین روش پیش می روند تا بودجه تبلیغات براساس ppc یا همان پرداخت به ازای هر کلیک را در سال های آینده افزایش دهند تا مشتریان جدیدی که در جستجوی خدمات‌شان هستند را جذب کنند.

کارشناسان PPC   سپنتا مارکتینگ برای شما توضیح می‌دهند که پرداخت به ازای هر کلیک چیست و چگونه می‌تواند به تجارت شما کمک کند. با دانستن روش های پرداخت براساس هرکلیک ، شما فرصت بهتری پیدا میکنید تا پویش های کارآمدی را راه اندازی کنید.هرآنچه درمورد بازاریابی PPC  هست را بفهمید و بیاموزید که شرکت‌ بازاریابی پرداخت به ازای هرکلیک سپنتا ،چگونه می تواند شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

PPC یا همان پرداخت به ازای هر کلیک چیست؟

بازاریابی پرداخت به ازای هرکلیک ،مدل جستجوی پرداخت است که برای برندسازی ،گسترش پیشنهادهای برند،و افزایش کشش بازار از طریق مخاطبان ویژه  کارش را پیش میبرد. در این روش ،سفارش دهنده آگهی تنها در هرلحظه بابت کلیک مشتریان به بازاریاب ،پول پرداخت میکند. به همین دلیل نام آن پرداخت به ازای هرکلیک است. معمولا، وقتی درمورد ppc یا پرداخت به ازای کلیک می شنوند یا صحبت می‌کنند،ذهن‌ها همه به سمت تبلیغ در گوگل میرود.

اما پرداخت به ازای کلیک دامنه اش فراتر از صفحات موتور جستجوی گوگل است. سایت های شبکه‌های اجتماعی؛ مثل یوتیوب ،فیس بوک،اینستاگرام،و لینکدین ازطریق پرداخت به ازای هر کلیک درآمد زایی می‌کنند. PPC همانند خدمات سئو فروشندگان را قادر میسازد تا از روش های بازاریابی آنلاین بصورت هدفمند و با گستره بیشتری بهره گیرند تا محصول و امکاناتشان را بصورت قابل توجهی به بازار هدف عرض کنند. این بدان معنی است که آگهی های شما آنلاین دیده میشود و آگهی ها پرداخت براساس هرکلیک است.

پرداخت به ازای هر کلیک

به رشد کسب و کار خود فکر می‌کنید؟

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

انواع متفاوت آگهی ‌های PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک

آگهی بر پایه جستجو

آگهی برپایه جستجو آشناترین شکل بازاریابی پولی مبتنی بر جستجو است .این مدل برای افرادی که در جستجوی تجارت یا همراهی برند شما در اینترنت هستند،امکاناتی را فراهم میسازد. این آگهی پرداخت به ازای هرکلیک برای فرآیند فروش کوتاه مدت یا سرعت عمل در فروش مناسب است. شرکت آگهی پرداخت به ازای هرکلیک ما ،آگهی بر پایه جستجو را پیشنهاد میکند تا مدیران کسب و کارها کیفیت بالایی از خدمات و محصولات خود را به مشتریان جدید ارائه دهند.

آگهی بر پایه نمایش دادن

تبلیغات نمایشی با جلب نظر ۹۰درصد کاربران آنلاین بسیار حائز اهمیت است. آگهی برپایه نمایش از طریق وب سایت های شریک گوگل بوجود آمد و افرادی را که سایت های مرتبط با صنعت خود را جستجو میکنند، مورد هدف قرار میدهد. این مدل تبلیغات عکسها و متن ها را بزرگ میکند تا کاربران آنلاین را کنجکاو کند و آنها را ترغیب کند که در مورد تبلیغ آنها بیشتر تمایل پیدا کنند. شرکت تبلیغات پرداخت به ازای هرکلیک ما ، پیشنهاد میکند که این نوعِ تبلیغات نمایشی مخصوص فروش طولانی مدت و افراد خاص پسند یا مشتریهای لوکس است .

آگهی در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین و روبه رشدترین تبلیغ پرداخت به ازای هرکلیک است. آگهی ها در شبکه‌های اجتماعی شبیه به فیس بوک ،اینستاگرام و توییتر ظاهر میشود. آنها طوری هستند که شما می توانید بر اساس موارد مهمی چون سن، جنسیت، سرگرمی ها و علاقمندی ها ،برنامه ریزی کنید و تبلیغات خود را به آنها نمایش دهید.

آگهی های بازاریابی مجدد(تکرارشونده )

بازاریابی مجدد یکی از راه های منطقی به منظور دستیابی به تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان در سایت شما می باشد. آگهی بازاریابی مجدد افرادی را که تاکنون به دنبال وب سایت شما بوده اند و تغییراتی نیاز داشته اند را از نو بازیابی میکند. برخلاف آگهی برپایه جستجو ،بازاریابی مجدد به نسبت ارزان تر است چون کشمکش کمتری داشته و مشتری های هدف را در دست دارد.

تبلیغات در ایمیل

تبلیغات درایمیل یک راه عملی برای جذب مشتریان هدف است. تبلیغ در ایمیل به شما کمک میکند تا تبلیغات خود را در صندوق ورودی مخاطبان هدف نمایش دهید. تبلیغات در ایمیل ظرفیت یک کلیک برای تماس را دارد که به مشتریان احتمالی کمک میکند تا تماسهای فوری با شما برقرار کنند. شرکت PPC سپنتا مارکتینگ تبلیغات در ایمیل را برای به حداکثر رساندن ظرفیت های هدف گیری و ایجاد کلیک های با کیفیت بالا تنظیم می کند

آگهی خدمات محلی

تبلیغات خدمات محلی به دنبال پرداخت بابت هر معیارهستند. این به این معنی است که شما مجبور نیستید برای هر کلیک کنید که به راهنما تبدیل نمیشوند پولی پرداخت کنید. تبلیغات خدمات محلی بیشتر برای چند بازار قابل قبول است که شامل مکانیکیها، برق کشها، لولهکشها، و قفل سازها میباشد. سپنتا مارکتینگ با همکاری با ارائه دهندگان خدمات محلی به آنها کمک میکند تا مشتریان بیشتری برای کار خود جذب کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ

چرا سپنتا مارکتینگ را برای آژانس دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنید؟

ماموریت ما ارتقای رشد کسب و کار شما از طریق استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ساده اما موثر است. ما طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان همه صنایع ارائه می دهیم. ما در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان، بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران باشیم. برای انجام این کار، ما شما را در اولویت قرار می دهیم، روی نتایج تمرکز می کنیم، مدیریت تخصصی را ارائه می دهیم وبه موفقیت دست می یابیم.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!