شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت کسب و کار در گوگل یکی از مسائل مهمی است که اکثر افراد برای افزایش اعتبار و جذب مشتری بیشتر به آن روی می آورند. کسب و کارهایی که از قدمت بیشتری برخوردار هستند، به دلیل حضور نداشتن در فضای مجازی کمتر دیده می ‌شوند. در این شرایط افراد کمتری با آن ‌ها ارتباط برقرار کرده و کسب و کار آن ها دچار رکود می شود. ثبت کردن مشاغل و کسب و کارها در گوگل و یا صفحات مجازی با وجود هزینه بر بودن می ‌تواند یک سرمایه‌گذاری تبلیغاتی برای به دست آوردن اعتبار باشد. ما در این مقاله قصد داریم تمام راه و روش های کسب درآمد بیشتر از طریق ثبت کسب و کار در نقشه های آنلاین یا گوگل را شرح دهیم. بنابراین توصیه می کنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

 

چگونه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم؟

 

مطلب مشابه:  مزایای کسب و کار آنلاین

ثبت کسب و کار در گوگل به صورت آنلاین

ثبت کسب و کار در گوگل به صورت رایگان این امکان را به افراد می‌دهد تا بدون هیچ هزینه ای مکان کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنند. برای اینکه بتوان محل شغل خود را در گوگل مپ ثبت نمود فقط کافی است اکانت جیمیل داشته باشید. بعد از ساختن اکانت جیمیل باید به سایت google.com/map  مراجعه کنید. با توجه به شرایط اینترنتی کشور و وضعیت حاکم بر آن ممکن است استفاده از گوگل مپ در بازه زمانی طولانی صورت بگیرد. یک فیلترشکن پرسرعت می تواند در این شرایط کمک شایانی به شما بکند. بعد از وارد کردن جیمیل به آدرس اینترنتی موقعیت و لوکیشن محل کسب و کار خود را بر روی گوگل مپ پیدا کرده و آدرس محل کار خود را در آن ثبت کنید.

در این شرایط ممکن است سوالاتی برای افراد مطرح شود که این کار چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟ این کار باعث می شود یک تصویر با کیفیت برای محیط کسب و کار خود در گوگل قرار دهید. با مشاهده کردن افراد به مرور زمان کسب و کار شما رونق گرفته و با فروش زیاد به درآمد بیشتری می رسید. تصور کنید افراد بر روی گوگل مپ به دنبال بهترین آنلاین شاپ ها باشند و در کنار مغازه های دیگر محل کسب و کار شما هم نشان داده شود. این کار علاوه بر اینکه کسب و کار شما را معروف می‌ کند، فروش و درآمد شما را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید : 7 دلیل برای استفاده از تبلیغات گوگل

 

چه مشاغلی فعالیت خود را در گوگل ثبت می کنند؟

ثبت کسب و کار در گوگل چگونه است؟ در حالت کلی تمامی مشاغل نیاز دارند کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنند و کار خود را به دیگران معرفی نمایند. با توجه به در نظر گرفتن استفاده از اینترنت کسب و کارهای سنتی و قدیمی، دیگر مانند سابق رواج ندارند. در این شرایط کسب و کارهای اینترنتی  فعالیت های بیشتری داشته و روز به روز خدمات اینترنتی خود را افزایش می دهند. از این رو بیشتر کسب و کارها نیاز دارند که شغل خود را به روش های نوین انجام دهند. تبلیغات در گوگل یکی از روش‌های نوین کسب درآمد است.

 

 

چگونه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم؟

در حالت کلی فعالیت هایی که جهت معرفی برند و بازاریابی اینترنتی در گوگل ثبت می‌شوند به فعالیت‌های مارکتینگ یا به اصطلاح بازاریابی سئو شناخته می شوند. خدمات سئو یعنی از تکنیک هایی استفاده کنیم که در گوگل و شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شویم. استفاده از این تکنیک ها باعث می شود میزان فروش و درآمدزایی خود را از طریق بستر اینترنت افزایش دهیم. با توجه به مطالب گفته شده تمامی مشاغل در زمینه های مختلف می توانند برای افزایش درآمد و فروش بیشتر، کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنند.

 

ثبت کسب و کار در گوگل

 

چگونه آدرس مغازه یا فروشگاه خود را در گوگل ثبت کنیم؟

ثبت کسب و کار در گوگل کار چندان دشواری نیست. اکثر کسب و کارها همچون سوپرمارکت های ساده، کارخانه های تولیدی، شرکت های خدماتی و فروشگاه های اینترنتی به راحتی می‌توانند موقعیت خود را در گوگل ثبت کنند. باید توجه داشت که پس از وارد کردن آدرس در همان لحظه موقعیت ثبت نمی‌ شود و باید ساعاتی را صبر کرد تا آدرس کار در گوگل مپ ثبت شود. پس از اینکه لوکیشن موقعیت کاری خود را در گوگل ثبت کردید، می توانید از طریق افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش سطح مجموعه خود را ارتقا دهید. سیستم همکاری در فروش این امکان را به شما می‌دهد تا روز به روز کسب و کار خود را رونق ببخشید و سطح بازاریابی خود را در مراتب بالاتری قرار دهید.

 

فواید ثبت کردن کسب و کار در گوگل

ثبت کردن کسب و کار در گوگل دارای مزیت های بیشماری است که در ادامه چند مورد را بیان می کنیم.

  1. افزودن کسب و کارهای گوناگون اعم از رستوران داری، آرایشگری و سایر مشاغل، راه های ارتباطی را با مشتریان آسان ‌تر می ‌کند.
  2. ثبت کردن کسب و کار در گوگل به کسب و کار اعتبار و مشروعیت می‌ بخشد و افراد می توانند از طریق گوگل مپ محل کسب و کار را جستجو کنند.
  3. ثبت کردن کسب و کار در گوگل باعث می شود، مشتریان بیشتری جهت خدمات دهی به شما مراجعه کنند. در نتیجه فروش شما افزایش می یابد.
  4. مهم ترین تاثیری که ثبت کسب و کار در گوگل روی مشاغل دارد، این است که در هر زمینه شغلی که باشید، درآمدتان افزایش پیدا می کند.

 

چه راه هایی در گوگل جهت تایید هویت کسب و کار وجود دارد؟

هنگام ثبت کسب و کار در گوگل باید اطلاعات مختلفی در مورد کار و موقعیت ارائه دهید تا هویت کسب و کار تایید شود. در ادامه چند مورد از این راهکار های هویت بخشی را به طور مختصر توضیح می دهیم.

  • ایمیل

گوگل یک کارت پستالی را که شامل پین می شود توسط ایمیل برای شما ارسال می کند که از آن می توان برای تایید کار استفاده کرد.

  • تلفن

برای مشاغل خاص، گوگل با شماره تلفن تماس می گیرد و یک کد تایید برای صاحب کسب و کار ارسال می کند.

  • تایید صلاحیت

ممکن است در برخی مواقع کسب و کار ها بیش از ۱۰ مکان داشته باشند. در این صورت باید جهت هویت‌بخشی فرم اضافی ارسال کرد تا بطور همزمان توسط گوگل تایید شود.

  • تایید فوری

اگر حساب گوگل سرچ کنسول را دارید و کار شما از طریق گوگل سرچ کنسول تایید شده است، می توانید حساب خود را جهت هویت‌بخشی فوراً تایید کنید.

 

ثبت کردن کسب و کار در گوگل

مطلب مشابه: طراحی لوگو: انواع مدل های لوگو + سفارش لوگو فوری

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم شما را با راه های ثبت کردن کسب و کار در گوگل آشنا کنیم. شما می توانید کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید و باعث رونق کسب و کار خود شوید. این کار علاوه بر اینکه به شما کمک می کند، به سمت جذب مشتری و جریان های درآمدی شما را سوق می دهد.

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار