شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

۷ دلیل برای استفاده از تبلیغات گوگل

اگر به دنبال راهی هستید که می‌خواهید از ترافیک نجومی جستجوهایی که روزانه در گوگل انجام می‌شود سرمایه‌گذاری کنید و به سرعت توجه لازم را برای رشد سود خود به دست آورید، هیچ راهی بهتر از استفاده از گوگل ادز وجود ندارد.

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغ در گوگل برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است، این برنامه به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند شوند دسترسی پیدا کنید. پلتفرم گوگل ادز بر روی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا می شود، یعنی هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می کند باید هزینه پرداخت کنید.

۷ مزیت تبلیغات گوگل

خوب می خواهید بدانید چرا باید از گوگل ادز استفاده کنیم؟

ما در این مقاله مهمترین دلایل استفاده از تبلیغات گوگل را تشریح میدهیم.

۱. دسترسی گسترده گوگل

امروزه گوگل خود را فراتر از یک برند به یک فعل ارتقا داده است. واژه گوگل در واقع در دیکشنری مریم وبستر تعریف شده است
و این به این دلیل است که در حال حاضر، وقتی افراد سؤالی دارند که باید به آنها پاسخ دهند، معمولاً اولین ایستگاه آنها گوگل است.

آیا می خواهید بدانید که آیا راه حلی برای کمردردی که قبلا دارید وجود دارد؟ گوگلش کن

آیا می خواهید بدانید که برای تحصیل در کانادا به چه مدارکی نیاز دارید؟ گوگلش کن

این موتور جستجو سالانه بیش از 2 تریلیون جستجوی مردم را انجام می دهد. این بیش از 5 میلیارد جستجو در روز است.

در این میان افرادی به دنبال راه حل هایی برای مشکلات خود هستند که ممکن است کسب و کار شما بتواند آنها را حل کند و اگر بتوانید به آنها کمک کنید تا پاسخ را پیدا کنند، با تبلیغ در گوگل ، احتمال بیشتری دارد که شما را انتخاب کنند تا رقیب شما را.

قابلیت هایی که مخاطب هدف را پیدا می کند

با تبلیغات گوگل، در هر مرحله از سفر خریدار، چیزی برای هر کسب‌وکار و هر مشتری بالقوه‌ای وجود دارد.

مناقصه برای عبارات جستجوی کلیدواژه گسترده مانند ” حسابداری” آگهی شما را در مراحل اولیه فرآیند تحقیق محصول به مشتریان بالقوه نشان می دهد و به شما این امکان را می دهد که محصول یا خدمات خود را به آنها ارائه دهید.

گوگل امکانات قابل توجهی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که به تبلیغ کنندگان کمک می کند به آسانی مشتریان هدف خود را پیدا کنند.

کنترل کامل کمپین های خود را همیشه حفظ کنید

در گذشته، برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی که تا جایی که تبلیغات می‌توانند به مخاطب دسترسی پیدا کنند، مجبور بودید از موانع مختلف عبور کنید . شروع و پایان دادن به این تبلیغات به زمان و منابعی نیاز داشت که بهتر می توانست در جاهای دیگر استفاده شود.

از سوی دیگر، ایجا کمپین تبلیغاتی با نرم افزار گوگل – حتی برای یک کارمند که به درستی آموزش دیده باشد، آسان است. با مقداری آموزش، آنها می توانند کمپین ها را شروع و متوقف کنند، با قیمت مناسب به افراد مناسب دسترسی پیدا کنند و همه این کارها را فورا انجام دهند. به این ترتیب، می توانید منابع و زمان خود را به سایر امور فوری اختصاص دهید.

با هر بودجه ای می توانید شروع کنید

بیشتر کلمات کلیدی هزینه زیادی ندارند. و حتی اگر این کار را انجام دهند، مزیت استفاده از تبلیغات می تواند محدودیت هایی را بر روی بودجه روزانه، حداکثر پیشنهادات و موارد دیگر ایجاد کند. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که حتی اگر حساب خود را زیر نظر نداشته باشید، هرگز از مبلغ درخواستی شما بیشتر خرج نخواهد شد.

دینش تاکور می گوید: شما کنترل کامل بر بودجه کمپین های تبلیغاتی گوگل خود دارید. جایی که می‌توانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در آگهی گرفته تا بودجه روزانه کمپین کنترل کنید.

شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید در هر ماه هزینه کنید و بودجه را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ بسیار خوب عمل می کند، می توانید هزینه تبلیغات را برای آن افزایش دهید تا نتایج مطلوب را افزایش دهید. این برای کاهش هزینه تبلیغات در یک تبلیغ با عملکرد معکوس عمل می کند. اما می توانید قبل از از دست دادن هنگفت هزینه فوراً آن را متوقف کنید.

نتایج قابل اندازه‌گیری

شما هیچ وقت پیشرفت نخواید کرد اگر ندانید چه کاری را اشتباه انجام داده‌اید. برخی از داشبوردهای تجزیه و تحلیل گوگل، کار شما را بسیار راحت می‌کند و این امکان را به شما میدهد تا اشتباه خود را سریع رفع کنید.

خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و قابل درک می کند. اطلاعات اولیه مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را بیابید یا با استفاده از گوگل آنالیتکس جزئیات بیشتری کسب کنید. این به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما چگونه رفتار می‌کنند – دقیقاً بر روی آنچه کلیک کردند، کجا رفتند و چه مدت زمانی را در آنجا سپری می‌کنند.

نتایج سریع تری نسبت به سئو کسب کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز ستون فقرات اکثر سایت های پربازدید است. پست ها و صفحاتی که در صفحه یک می بینید فقط با کلمات کلیدی که به دقت تحقیق شده اند به شما نشان داده نمی شود. آنها اکثرا در سایت‌هایی هستند که در طول زمان تعداد زیادی بک لینک جمع‌آوری کرده‌اند ( فاکتور شماره یک رتبه‌بندی صفحات وب).

ممکن است سال‌ها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در جایگاه اول برای یک عبارت جستجوی کلمه کلیدی گسترده ببینید. برخی از مشاغل هرگز آن را نخواهند دید.

با این حال، هنگامی که با گوگل ادز شروع به کار می کنید، شانس شما برای جهش تمام نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و همچنین آسان تر نیز می شود. در صفحه فرود سایت شما پس از کلیک هیچ توجهی به چگالی کلمه کلیدی وجود ندارد. شروع به اجرای تبلیغات کنید و شانس اینکه مردم شما را در اولین سایت که می ببینند افزایش دهید.

ایجاد آگاهی از برند

وقتی مردم «تبلیغات گوگل» را می‌شنوند، بیشتر به فکر هدایت ترافیک از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو هستند. اما، تبلیغات گوگل کارایی بیشتری دارد. گوگل می توانند ابزاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند شما باشد – چیزی که تحقیقات نشان می دهد همان چیزی است که بازاریابان با بالاترین عملکرد در اولویت قرار می دهند:

چرا از گوگل ادز استفاده کنیم- کمک به برند

قبل از اینکه توضیح دهیم، اجازه دهید به طور خلاصه معنی کلمه “برند” را بررسی کنیم. چندین دهه پیش، دیوید اوگیلوی شاید بهترین تعریف را ارائه کرد:

«مجموع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی و قیمت، تاریخچه، شهرت و نحوه تبلیغ آن».

تقویت نام برند، شخصیت، شهرت و غیره برای ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان ضروری است. هرچه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید، برند شما قوی‌تر می‌شود و اعتماد بیشتری نسبت به مشتریان بالقوه کسب می‌کنید. و اعتماد چیزی است که در نهایت باعث خرید و مشتریان وفادار شما می شود.

از طریق شبکه جستجوی تبلیغات، حتی اگر مشتریان بالقوه کلیک نکنند، برند شما، برچسب شما، آنچه را که ارائه می‌دهید و هر چیز دیگری که از کپی و برنامه‌های افزودنی خود برای نمایش استفاده می‌کنید، می‌بینند. و از طریق شبکه نمایش تبلیغات، حتی می توانید با انتخاب نمایش تبلیغ خود به افراد بیشتری، آگاهی از برند را در اولویت قرار دهید.

چرا از گوگل ادز استفاده کنیم؟

اگر می پرسید «چرا از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟» در حال حاضر باید بپرسید “چرا نه؟”

این شبکه چیزی برای مشاغل در هر اندازه با بودجه های مختلف و اهداف تبلیغاتی متفاوت دارد. مخاطبان هدف مختلف – اکثر آنها حداقل یک بار در زندگی خود از گوگل برای یافتن پاسخ یک مشکل استفاده کرده اند. بنابراین در دریایی از جستجوهای به ظاهر بی پایان – 2 تریلیون تریلیون در سال – چرا امتحان نمی کنید تا ببینید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار