شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

نحوه گذاشتن محصول در وردپرس 2023 + به همراه عکس

نحوه قرار دادن محصول در ورد پرس

امروزه اغلب سایت هایی که طراحی می شوند وردپرس هستند. در واقع کار با وردپرس به نسبت آسان تر می باشد. اگر کمی دقت کرده باشید پی برده اید که در هر سایتی بنا به اسم آن باید یک سری عکس مربوط به آن بارگذاری شود. به عنوان مثال شما برای خود سفارش سایت فروشگاهی داده اید بنابراین لازم است برای فروش بیشتر محصول خود، عکس محصول خود را در سایت خود با دسترسی که دارید بارگذاری کنید. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد نحوه گذاشتن محصول در وردپرس به گفتگو بپردازیم.

آموزش کامل روش گذاشتن محصول در وردپرس

برای نحوه گذاشتن محصول در وردپرس ابتدا باید افزونه ووکامرس را باید دانلود کنید و سپس ووکامرس را نصب کنید و در آخر افزونه را فعال کنید. بعد از انجام این مراحل باید وارد سایت شوید و وارد پیشخوان شوید. اگر کمی دقت کنید کمی پایین تر گزینه محصولات را خواهید دید سپس روی گزینه محصولات کلیک نمایید و گزینه افزودن جدید را مجدد کلیک کنید.

نحوه قرار دادن محصول در ووکامرس


نام محصول در قسمت محصولات

در نحوه گذاشتن محصول در وردپرس با نام محصول در این فیلد مواجه خواهید شد. لازم است برای محصولی که قصد دارید آن را در سایت وردپرس خود منتشر کنید برای نام آن حتما یک اسمی را انتخاب کنید. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که نباید اسم محصول طولانی باشد. زیرا اگر بسیار بلند و یا خیلی کوتاه باشد، گوگل آن را در رتبه های خود جای نمی دهد. از همین رو توصیه میکنیم که برای محصول خود اسم، مدل یا سال ساخت آن را ذکر کنید.

مطابق عکس زیر شما می توانید توضیحات کامل درباره محصول خود را در بخش پایینی نام محصول درج نمایید.

نحوه قرار دادن محصولات در وردپرس

جعبه ابزار ویرایشگر وردپرس

یکی دیگر از مواردی که باید در نحوه گذاشتن محصول در وردپرس به آن اهمیت دهیم، جعبه ابزار ویرایشگر وردپرس می باشد. در این قسمت آیکون های مختلفی نیز وجود دارد که هر کدام از آنها برای کاری مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین دکمه آن، دکمه  افزودن پرونده چند رسانه ای می باشد شما باید برای اینکه عکس مربوطه را در این قسمت قرار دهید باید بر روی این آیکن افزودن چند رسانه کلیک جهت آپلود عکس کلیک کنید. هم چنین در زیر عکس می توانید یک متنی قرار دهید. یا انجام سایر کارهایی مانند تغییر رنگ نوشته، بولد کردن، افزودن لینک به متن را انجام دهید.

افزودن جزئیات محصولات در ووکامرس

برای اضافه کردن محصول در وردپرس باید ابتدا نوع محصول خود را مشخص کنید. زیرا محصول را معمولا به دو صورت می توان در سایت بارگذاری کرد. یکی ساده باشد و دومی شامل محصول متغییر باشد. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید به احتمال زیاد فقط گزینه محصول ساده را انتخاب خواهید کرد و اگر شما فروشگاه اینترنتی انواع لباس مردانه و زنانه را دارید، به دلیل انواع سایز و رنگ بندی، گزینه متغییر برای شما مناسب خواهد بود

اضافه کردن اطلاعات محصول

بعد از انتخاب کردن نوع محصول شما می توانید کلیه اطلاعات مرتبط با محصول از قیمت تا موجودی انبار را مطابق عکس زیر کامل نمایید.

  • قیمت عادی
    در این فیلد باید قیمت عادی محصول خود را وارد کنید توجه داشته باشید حتما در این فیلد به انتخاب واحد پولی خود توجه داشته باشید. زمانی که شما به عنوان مثال واحد پولی ریال را انتخاب می کنید محصول با همان واحد پولی نمایش داده می شود.

قیمت فروش ویژه
در این فیلد باید قیمت محصول را کمتر از قیمت عادی وارد کنید. در این فیلد این امکان فراهم شده است که برای فروش

  • برای محصول خود تاریخی را تعیین کنید. زمانی که شما قیمت محصول خود را کاهش می دهید از آن طرف مشتری بیشتری هم خواهید داشت.

توضیح کوتاه

پس از کامل کردن اطلاعات مرتبط با محصول شما با فیلد توضیح کوتاه درباره محصول مواجه خواهید شد. شما در این بخش می توانید از چکیده توضیحات کامل و ویژگی های برجسته محصول استفاده نمایید.

انتخاب دسته بندی، عکس و گالری محصول

در سمت چپ صفحه شما گزینه های مختلفی از انتخاب گالری محصول تا انتخاب تصویر شاخص مشاهده میکنید.

سعی کنید حتما از انتخاب تصویر شاخص استفاده نمایید زیرا تحقیقات نشان میدهد کاربران اینترنتی معمولا محصولات بدون تصویر را برای خریداری انتخاب نمی کنند.

در بخش دسته های محصولات شما می توانید دسته بندی(های) مرتبط با محصول را انتخاب نمایید و در صورتی که دسته بندی مرتبط وجود ندارد، شما می توانید با استفاده از گزینه افزودن دسته جدید، دسته بندی دلخواه خود را ایجاد نمایید.

انتشار محصول

در آخر پس از اتمام کلیه مراحل ذکر شده در این مقاله، شما می توانید اقدام به انتشار محصول خود در ووکامرس کنید و آن را در فروشگاه اینترنتی خود به نمایش در بیاورید.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله نحوه گذاشتن محصول در وردپرس بیان شد پی بردیم زمانی که شما وارد پیشخوان می شوید کمی پایین تر فیلد محصولات را مشاهده می کنید .زمانی که بر روی آن کلیک می کنید چند فیلد دیگر باز می شود که شامل نام محصول، جعبه ابزار، باکس ویرایش، انتخاب نوع محصول، دسته بندی و انتخاب تصویر شاخص می باشد که در این مقاله به نوع کاربرد هر یک از آنها اشاره شد.

برای اطلاعات در مورد طراحی سایت فروشگاهی لینک را کلیک نمایید.

در صورت مشکل در بارگذاری محصول و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه می توان محصول را در وردپرس قرار داد؟
از آنجایی که شما وارد پیشخوان می شوید گزینه محصولات را خواهید دید با کلیک بر روی آن می توانید محصول خود را درج کنید.

در هنگام انتخاب محصول به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
باید نام را درست انتخاب کنیم به عنوان مثال نام آن طولانی یا کوتاه نباشد.

در قیمت فروش ویژه باید چه مواردی را رعایت کنیم؟
در این فیلد باید قیمت محصول را نسبت به قیمت عادی کمتر بگذاریم تا باعث جذب مشتری شود.

 

دریافت مشاوره رایگان

برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان جهت رشد کسب و کار خود شماره تماس خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید

فروش لباس در اینستاگرام
اینستاگرام

همه چیز درباره فروش لباس در اینستاگرام

نحوه راه اندازی فروشگاه لباس در اینستاگرام   راه‌اندازی فروشگاه و بهبود فروش لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه یک راهنمای

به رشد کسب و کار خود فکر میکنید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید

رشد کسب و کار