شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

سفارش طراحی سایت حرفه ای و ارزان

سفارش طراحی سایت توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا می تواند به رشد برند و کسب و کار شما در فضای آنلاین کمک کند. ترکیب طراحی مدرن و فناوری روز توسط متخصصان ما ، تجارت شما را قادر می سازد تا در اینترنت موفق شود.

سفارش طراحی سایت
فهرست مطالب

مزایای سفارش سایت با سپنتا مارکتینگ

طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت بر اساس سازگاری با گوشی ‌های موبایل

طراحی سایت بر پایه سئو

رعایت اصول اولیه و تکنیک ‌های به روز سئو در طراحی سایت

مشاوره و پشتیبانی رایگان

در تمامی مراحل طراحی و توسعه سایت می‌توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید

ضمانت بازگشت وجه

درصورت هرگونه نارضایتی در طول مرحله اول کار، تمام مبلغ پیش پرداخت بدون هیچ شرطی به شما بازگشت داده خواهد شد.

خدمات سفارش طراحی وب سایت در سپنتا مارکتینگ

انواع سفارش وب سایت در سپنتا مارکتینگ

آژانس بازاریابی سپنتا مارکتینگ، با عرضه ی خدمات ویژه در راستای خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز فعالیت می کند.

هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

در سپنتا مارکتینگ هزینه طراحی سایت به عوامل متعدد و با توجه با امکانات مد نظر مشتری تعیین می گردد.

برای مثال: پیچیدگی ساختار وب سایت، کارایی و ویژگی های سایت، شخصی سازی قالب، تعداد صفحات، تولید محتوا، طراحی گرافیک و …

اگر شما ویژگی های کمتر یا بیشتری بخواهید در هزینه نهایی طراحی سایت برای شما محاسبه خواهد شد.

  شما می توانید قبل از ثبت سفارش خود، از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما به اهداف خود برای طراحی سایت مورد نظر نزدیک تر شوید.

قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳

قیمت طراحی سایت در ۱۴۰۳

تعرفه سفارش وب سایت بسته به نیاز مشتری متغیر است و معمولا متناسب با نیاز کاربر قیمت نهایی اعلام می گردد.

هزینه طراحی وب سایت در سپنتا مارکتینگ از ۵ میلیون تومان و طراحی سایت فروشگاهی از ۸ میلیون تومان شروع می شود.

شرکت طراحی سایت سپنتا مارکتینگ با ارائه خدمات و تعرفه های ویژه این امکان را برای تمامی مشتریان خود به وجود آورده که متناسب بودجه و نیاز کسب و کار خود پس از سفارش طراحی سایت با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت صاحب سایت شوند.

 

راهنمای درخواست طراحی سایت

  1. در شروع کار، درخواست شما بررسی شده و اعلام هزینه و زمان صورت میگیرد.
  2. پس از آن در صورت تمایل فازبندی پروژه با شرح کامل هر فاز و زمان تحویلی آن در طی فایلی خدمت شما ارسال می شود.
  3. سپس، برای سفارش سایت در سپنتا مارکتینگ، ۵۰٪ مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد.
  4. مشخص شدن هر یک از نیازهای مورد نظر مشتری مانند خدمات سئو سایت در کنار دیگر امکانات مهم سایت، اصلی ترین موضوعی است که پس از دریافت مشاوره های رایگان هنگام ثبت سفارش طراحی وب سایت می توان به یک جمع بندی کلی درباره آن دست یافت.
  5. پس از این مرحله، بررسی میزان توسعه سایت و همینطور اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت مورد نظر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  6. در صورتی که اطلاعات ارائه شده توسط مشتری به طراح سایت جهت ساخت وب سایت کامل تر باشد، قطعا مراحل طراحی با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد. برای مثال وقتی مشتری از ابتدا لازم می‌داند که طراحی سایت بر اساس سئو صورت گرفته است.
  7. درک کردن پیش نیازهای ضروری تا زمان سفارش طراحی سایت از جمله مواردی مانند بررسی هزینه ها، سطح توقعات مشتری و همینطور میزان رقابت پذیری سایت، جزء موضوعاتی است که می تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مشتری پس از طراحی سایت داشته باشد.
مراحل سفارش سایت

مراحل سفارش وب سایت

۱. درخواست مشتری و مشاوره با کارشناسان ما

۲. پرداخت پیش پرداخت و بررسی فنی درخواست مشتری

۳. شروع طراحی و کد نویسی سایت

۴. تحویل پروژه و پرداخت هزینه باقیمانده

عوامل موثر در سفارش وبسایت

مهم ترین عوامل موثر در طراحی سایت:

نکات ضروری قبل از ثبت درخواست طراحی سایت

  • ثبت سفارش سایت با توجه به انتظارات مشتریان و همچنین در نظر داشتن موضوعات مهمی از جمله کیفیت و سطح فعالیت رقبا صورت می‌گیرد. به همین دلیل دریافت مشاوره های رایگان پیش از سفارش سایت، این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا امکان انتخاب بهترین راه را داشته باشند.
  • مشاهده نمونه های قبلی طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای مطلوب برای آشنایی با سبک کار و میزان تخصص یک تیم طراحی سایت باشد. درخواست سفارش وب سایت حرفه ای با بررسی نمونه کارها قطعا فرصت آزمون و خطا را ایجاد می کند.
  • داشتن وب سایت به عنوان یک راه پرنفوذ در دنیای آنلاین برای فعالیت و همینطور کسب درآمد در صورت اطلاع از پیش نیازهای ضروری، هرگز پشیمانی یا زیان مالی را به همراه ندارد.
  • بسیاری از شرکت ها با تبلیغات غلط درباره ساخت سایت باعث گمراهی یا اشتباه مشتریان می شوند. یکی از شایع ترین اشتباهات درباره اعتماد به یک شرکت هنگام درخواست طراحی سایت نادیده گرفتن نمونه کارهایی است که سندی بر مهارت یا بی تجربگی ان شرکت خواهد بود.
  • اطلاع از هزینه، نحوه پرداخت و مدت زمان تحویل پروژه نیز از مهم ترین نکات پیش از عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت است.

نمونه کارهای طراحی سایت سپنتا مارکتینگ

برای مشاهده نمونه های بیشتر طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع سفارش سایت خود، فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!

انواع سفارش های طراحی وبسایت

۱ـ سفارش سایت وردپرسی

 با توجه به فراهم کردن امکانات گسترده و استفاده از قالب های بیشمار برای طراحی سایت چشم نواز در دید مشتریان، وردپرس به محبوب ترین ابزار برای طراحان و سازندگان وب سایت شناخته میشود.

با توجه به آمار گرفته شده توسط  مانافرا، سفارش طراحی سایت وردپرس، اولین انتخاب افراد یا شرکت هایی که به دنبال راه اندازی وب سایت هستند، میباشد. همچنین این آمار نشان میدهد حدود ۸۳۵ میلیون سایت وردپرسی در دنیا وجود دارد.

۲ـ سفارش سایت شخصی

طراحی سایت شخصی معمولا برای برای افرادی که خدمات تخصصی انفرادی ارائه میدهند صورت میگیرد. از واضح ترین مثال های موجود برای سفارش سایت شخصی می‌توان به طراحی سایت پزشکان و وکلا اشاره کرد.

 این افراد برای ارائه خدمات خود به بهترین نحو ممکن و همچنین ارتباط، دریافت نوبت(وقت) و مشاوره آنلاین اقدام به ساخت سایت شخصی میکنند.

۳ـ سفارش سایت شرکتی

بر خلاف سایت های شخصی،درخواست طراحی سایت شرکتی توسط شرکت ها و موسسات مختلف شکل میگرد. در حال حاظر در دنیا هر شرکتی معتبری نیاز به ارائه خدمات و راه های ارتباطی با مشتریان خود از طریق یک سایت زیبا و کاربردی میباشند.

 همچنین سفارش سایت شرکتی می تواند از اصلی ترین راه های جذب مشتریان جدید برای هر شرکتی در هر اندازه ایی باشد. 

۴ـ سفارش سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی، عاملی تاثیر گذار در تحول کسب و کار شما و بهبود آن خواهد بود. در دنیای امروز باید استراتژی متناسب با نیاز های کسب و کار انتخاب کرد .

اینکه تنها به صورت سنتی وفیزیکی به فعالیت بپردازید موفقیت چشمگیر در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار عالی عمل کرده ایدو پشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی ، از الزامات دنیای امروز برای افزایش فروش و پیشروی از رقبا می باشد.

۵ـ سفارش سایت پزشکی

در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشید، برای بهتر بودن و ماندن، ناچارید دیر یا زود وارد فضای آنلاین شوید؛ حتی شما پزشکان عزیز!

فارغ از اینکه همین الان از شرایطتان راضی هستید، یا تازه وارد این حرفه شده‌اید، طراحی سایت پزشکی را به شما یا کلینیک‌تان، پیشنهاد می‌کنیم. چون داشتن سایت، در کنار اعتبار و شهرتی که پیدا می‌کنید، ورودی زیادی از موتورهای جستجو مانند گوگل به‌دست می‌آورید

۶ـ سفارش سایت صنعتی

همان طور که می دانید، شرکت ها و کارخانجات صنعتی بسیار زیادی در کشورمان وجود دارند که سالانه باید از پس خرج ها و هزینه های خود بر بیایند. اما روش های کمی وجود دارند که شرایط دیده شدن توسط مردم را برای شما فراهم می کنند.

یکی از این روش ها برای دیده شدن و کسب محبوبیت، طراحی سایت صنعتی و راه اندزی آن می باشد. قطعا با وجود چنین شرایطی استفاده از سایت ها می تواند تاثیر مستقیمی را در روند فعالیت یک کارخانه بگذارد.

۶ـ سفارش سایت وکلا

امروزه طراحی سایت وکلا برای هر وکیل تازه کار و قدیمی لازم و ضروری است، به همین دلیل بسیاری از وکلا برای توسعه کارشان به سمت فضایی مجازی و آنلاین روی آورده اند.

 این افراد برای توسعه کسب و کار خود به سفارش طراحی سایتی با کیفیت نیاز دارند تا بتوانند به طور آنلاین خدمات خود را عرضه کنند.

۶ـ سفارش سایت به زبان انگلیسی

 طراحی سایت انگلیسی خدمتی دیگر از گروه سپنتا مارکتینگ است. یک شرکت بین المللی و یا هر گروهی که تمایل به حضور در عرصه بین‌المللی دارد، باید نوعی پلتفرم برای ایجاد ارتباط و تعامل با جهان خارج از کشور ایجاد کند.

 از آنجا که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و جهانی شناخته می شود، چه بهتر که وب سایتی طراحی کنیم محتوای آن به زبان انگلیسی باشد. این کار اهمیت و مزایای بسیار زیادی برای مشتریان و همچنین ارائه دهندگان خدمات خواهد داشت.