شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

خدمات تولید محتوا

دانش خود را به نمایش بگذارید و هدف برند خود را ارائه کنید

با خدمات تولید محتوا شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا، می‌توانید محتوای درجه یک منتشر کنید که ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را به سمت وب ‌سایت شماهدایت می‌کند. شرکت بازاریابی محتوای ما تحقیقات کلمات کلیدی، توسعه استراتژی محتوا، ایجاد محتوا، و نوشتن کپی رایتینگ را پیگیری می کند تا به شما کمک کند به مخاطبان ناشناخته دسترسی پیدا کنید و در بازار تخصصی خود حضور پیدا کنید.

تولید محتوا چیست و چگونه کار می کند؟

با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده واعتماد بسازید

شرکت‌های بی‌شماری در ایجاد شتاب برای برند خود و پیشی گرفتن از رقبا شکست می‌خورند ، زیرا کسب‌وکارهای بیشتری به بازاریابی آنلاین روی می‌آورند و روی پلت‌فرم‌های دیجیتال و شبکه های اجتماعی مختلف رقابت می‌کنند.از طریق تولید محتوای عالی و استراتژی بازاریابی محتوای مستمر، می‌توانید میزان تخصص در صنعت خود را نشان دهید و بالاتر ازرقبا در بازار دیجیتال پرجمعیت پیشرفت کنید. مزیت های تولید محتوا باعث رشد قطعی کسب و کار شما می شود.

فرآیند برنامه‌ریزی ایده‌ها و ساخت محتوای وب‌سایتی که با استانداردهای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مطابقت داشته باشد، تولید محتوا نامیده می‌شود.  برای انعکاس بهتر کسب و کار خدمات خود، وب سایت ها محتوای سئوی با کیفیت بالا را می طلبند. اگر واقعاً می خواهید وب سایت شما تصویر مثبت شرکت شما را ارتقا دهد و اهداف فروش شما را برآورده کند، مقالات آموزنده، منحصر به فرد، واضح و سازگار با سئو ایجاد کنید.

اما این همه ماجرا نیست: برای جلب علاقه مخاطبان و جذب مشتری در فرآیند فروش خود، باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را نیز بهبود بخشید.

 شرکت خدمات سئو  حرفه ایی سپنتا مارکتینگ در کنار مشتریان خود می‌باشد.

خدمات تولید محتوا

نظر برخی از مشتریان

"ما جذب مشتری و فروش آنلاین رو با سپنتا مارکتینگ شروع کردیم و این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی بود که در اقدامات پزشکی و زیبایی خود انجام دادیم. گروه سپنتا فنی و حرفه ای هستند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال هستید که مطمئناً بازدهی بالایی به شما می دهد، با آنها همکاری کنید."
مُهرز (مدیرعامل)-کانادا
www.bodycrafters.ca
"کار گروه سپنتا مارکتینگ عالی بود. سپنتا از طراحی سایت تا تبلیِ در اینستاگرام و گوگل به ما کمک کرد تا کسب و کارمون رو توسعه بدیم و مشتریان زیادی رو از فضای آنلاین جذب کنیم. از همکاری با شما لذت بردیم."
میثم سیاحی (مدیر عامل)
www.asanmohajer.com
"تجربه همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا از هر نظر فراتر از انتظارات ما بود.تیم سپنتا صادق هستند و تمام نیازهای شما را به سرعت برطرف می کنند، شما می توانید روی آنها حساب کنید و مهمتر از همه، آنها هر کاری را که مطرح می‌کنند انجام می دهند."
علی راهداری (مدیر عامل)
www.bakhtarbitumen.com

خدمات تولید محتوا شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا

نوشتن محتوا براساس سئو

اولین بخش بازاریابی محتوا، نوشتن محتوای سئو است. این برنامه بر نوشتن و تقویت محتوای وب تعاملی برای انتقال موثر پیام برند شما و ارائه یک تجربه کاربری آنلاین مثبت تمرکز دارد. پس از پایان ساخت محتوای وب سایت، مرحله بعدی در استراتژی محتوای شما این است که آن را از طریق کانال های مناسب تبلیغ کنید. اینجاست که بازاریابی محتوا به تصویر کشیده می شود.

بازاریابی محتوا سئو

بازاریابی محتوای سئو یک استراتژی بازاریابی موثر است که بر انتشار محتوای ارزشمند و سئو پسند در کانالهای مختلف اینترنتی به منظور تشویق فعالیتهای سودآور مشتری تمرکز دارد ارزیابی عملکرد استراتژی تولید محتوا و کشف زمینههای بهبود در زمانی که یک برنامه بازاریابی محتوای دیجیتال بسیار خوب داشته باشید، آسانتر است

خدمات تولید محتوا

بهترین راه برای ارائه ارزش به مخاطبان و به دست آوردن وفاداری آنها، ترکیب ایجاد محتوای سئو و استراتژی تبلیغات  محتوای سئو است.اگر فقط بر روی نوشتن محتوای وب تمرکز می کنید و محتوای سئو را در پلتفرم های مرتبط منتشر نمی کنید، ممکن است محتوای آنلاین شما در نتایج موتورهای جستجو ظاهر نشود.

برای اطمینان از اینکه خدمات تولید محتوای شما ارائه می‌شود، روی راه‌حل‌های بازاریابی محتوا همه‌جانبه سرمایه‌گذاری کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی، ساخت استراتژی محتوا، کپی‌نویسی سئو و اجرای طرح بازاریابی محتوا، همه خدماتی هستند که توسط آژانس‌های بازاریابی محتوا ارائه می‌شوند. این راه‌حل‌های برنامه‌ریزی محتوای SEO برای کمک به کسب‌وکارها برای بیان ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد خود (UVP) و حل مشکلات مشتری در نظر گرفته شده‌اند.
شرکت سپنتا مارکتینگ یک شرکت تولید محتوا معتبر است که به تولید نوشته‌های SEO با کیفیت بالا اختصاص دارد که مشتریان را به شرکت شما جذب می‌کند. از خدمات بازاریابی محتوای ما استفاده کنید تا ببینید چگونه نوشتن محتوای SEO می‌تواند شرکت شما را بهبود بخشد.

به رشد کسب و کار خود فکر می‌کنید؟

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

چرا نوشتن محتوای سئو بسیار ضروری است؟

بازدیدکنندگان را در وب سایت خود به مشتریان پولی تبدیل کنید.

اطلاعات موجود در وب سایت شما به ارزش فروشگاه فیزیکی شما می افزاید. این موضوع چیزهای زیادی در مورد شرکت شما می گوید و تصمیم می گیرد که آیا اهداف بازاریابی دیجیتال شما برآورده شده است یا خیر. بر اساس مطالعات، 77 درصد از بازدیدکنندگان آنلاین محتوای آنلاین را مطالعه می کنند، بنابراین مشاغلی که بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای سئو تأکید دارند، 13 برابر بیشتر احتمال دارد که بازده سرمایه گذاری (ROI) داشته باشند

شما می توانید با خدمات صحیح محتوا نویسی موارد زیر را انجام دهید:

شناسایی برند را تقویت کنید

محتوای آنلاین شما پیام برند شما را در تمام رسانه های دیجیتال تقویت کرده و ارائه می کند. با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا، می توانید به طور موثر پیشنهادهای فروش منحصر به فرد برند خود (USP) را به اشتراک بگذارید. با این همه رقابت آنلاین، نوشتن محتوای مناسب، راه طولانی را در جهت ایجاد شناخت برند و افزایش فروش خواهد داشت.

تعداد مشتریان خود را افزایش دهید

رشد بستر مشتری کلید موفقیت مستمر کسب و کار است و نوشتن محتوای وب شما را قادر می سازد که دقیقاً به آن دست یابید. شرکت های بازاریابی دیجیتال با انجام تحقیقات گسترده کلمات کلیدی SEO و ایجاد مقالات اصلی و بهینه شده برای SEO، به شما کمک می کنند دید آنلاین خود را گسترش دهید. تکنیکهای بازاریابی محتوا که کارآمد هستند، برند شما را با مشتریان بالقوه پیوند میدهند و در عین حال موارد موجود را نیز حفظ میکنند.

اعتبار آنلاین خود را افزایش دهید

شما باید به عنوان یک صاحب کسب و کار محتوای وب قابل اعتماد تولید کنید تا به مشتریان بالقوه و موجود ثابت کنید که از جنبه های متعدد صنعت تخصصی خود مطلع هستید. بسیاری از آژانس های تبلیغاتی وقت کافی برای نوشتن و ایجاد ساعت ها محتوای سئو را ندارند.

نتایج سئو خود را بهبود بخشید

موتورهای جستجو همواره به دنبال محتوای آنلاین با کیفیت بالا و اصلی هستند که به راحتی کلمات کلیدی را در خود جای دهد و اطلاعات، احساسات و ارزش سرگرمی را در اختیار کاربران آنلاین قرار دهد. شرکتهایی که از خدمات نگارش محتوای SEO استفاده میکنند که مبتنی بر تحقیق و اطلاعات است، شانس بیشتری برای مشاهده جستجوی بالا، قرار گرفتن در معرض آنلاین و موقعیتهای موتور جستجو دارند. سایت خود را با محتوای سئو پسند پر کنید و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

همین حالا شروع کنید!!!

جهت شروع همکاری با ما فرم زیر را پر کنید و برای ما بفرستید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت!!